sairaanhoitajia?

onko täällä sairaanhoitajia? mulla opinnot vielä kesken mutta joulukuussa tarkoitus valmistua. yritän parhaillaan päättötyötä tehdä mutta en taida tänään enää jaksaa kirjoittaa enempiä... *huoh*

minkälaisessa paikassa töissä? viihdyttekö? miten jaksatte 3-vuorotyötä + lapsi / lapsia? ihan vapaasti saa kertoa, olisi vaan mukava kuulla kommentteja ja muutenkin tutustua "samassa" tilanteessa olevia! tosin meillä ei vielä lapsia, syksyllä tarkoitus alkaa puuhat... =)
 
lähihoitaja
Hei! Ajattelin vastata, vaikken ihan sairaanhoitaja olekkaan. Minulla on 3-vuorotyö vanhainkodin vuodeosastolla ja kaksi alle kouluikäistä lasta. Meillä tämä tilanne on aika paha. Mies ei jaksa,minä en jaksa töissä enkä kotona ja lapset ikävöivät, paljon ilta- ja yövuoroja tekevää, äitiä. Meillä ei olisi varaa,mutta aion jäädä toiselle hoitovapaalle,koska ollaan kaikki niin uuvuksissa. Toisaalta kaikki jaksaminen riippuu niin ihmisistä,erilaisia kun ollaan. Voimia kuitenkin opiskeluun ja voimia työelämään,niitä tarvitsee hoitotyössä,niin henkisiä,kuin fyysisiä :hug:
 
koukero
mulla 2-vuorotyö ja kaksi pientä lasta.syksyllä olis tarkoitus palata tölhin eikä huvita yhtään raskas työ huonotyölmapiiri.paljon viikonlopputöitä.että sitten orientoidun vaan että tehdään töitä ja lapset hoidetaan.että voi olla aika poikki.Toivon että saan jonkun päivätyön ja kevyemmän homman.tarkoitus olisi sitten kevät olla taas kotona tai heti kun taloudellisesti mahdollista.Mutta täytyy toivoa että jaksaa joskus itse vielä hakea muuta työtä ettei ole ihan burn out.onhan työyhteisöjä monelaisia mutta työ monasti raskasta ainakin vanhuspuolella jos siihensuuntaudut.jaksamista.
 
Minulla poika joka kohta vuoden ja tarkoitus olisi palata työelämään elokuusta. Osasto jonne palaan on raskas joten olen tässä vähän miettinyt josko katselis töitä muualta. Olin yleensä ihan poikki aina kun tulin töistä ja nyt sitten olis vielä pieni poika josta täytyis työpäivän jälkeen huolehtia.. että saas nähdä. Ei tippaakaan huvittais töihin lähteä mutta meillä kova asuntolaina painaa päälle.
 
memmu76
Meillä mies on päivätyössä 8-16 ja viikonloput vapaalla. Itse sain helmikuun alusta palata samalle osastolle missä olin ennen äitiyslomaa, ja teen nyt pelkkää yövuoroa. Näin ollen mies hoitaa lasta (1v) yöt ja viikonloput, minä vapaapäivät. Tämä on ainakin toiminut tosi hyvin. Yleensä mulla on useampi yövuoro, jonka jälkeen on myös useampi vapaapäivä. Mun nukkumapäivinä lapsi on tarhassa noin klo 7.30 - 16. Näin lapselle ei tule hoitopäiviäkään kun noin 2-3 viikossa, kun minä saatan olla töissä esim. viikonloppuna, jolloin mies taas on kotona. Jos mahdollista valita näin, niin voin kyllä suositella!
 

Yhteistyössä