Sais tämä vauva syntyä jo, niin ei tarvis ihmisten enään kysellä *turhis*

:kieh: :kieh: :kieh: Ihan varmasti me kyllä ilmoitetaan kun tämä vauva syntyy. Mutta kun mulla on laskettu vasta 4.4 niin minkä takia sitä pitää jo kuukautta aikasemmin kysellä "joko on supistuksia" tai "joko on syntynyt"?! :headwall: Ja odotappa vaan kun laskettu aika lähenee, kysymyksiä satelee kaksin kerroin enemmän :snotty:
 
|O jeps... Mua ärsyttää sekin että äiti ramppaa meillä tai soittelee ja sanoo aina: " Onko se jo syntynyt" tai "Ai kohta se syntyy.. ihan milloin vain ( ja viittaa siihen että saattaa syntyä jo 2 sekunnin kuluttua ).
Mulla LA 21.3.. Mutta tota "onko se jo syntynyt" on jatkunut jo pari kuukautta! Se on puolivitsi varmaan mutta ... Niin no missä mun huumori :p
Jostain syystä ei naurata tällä hetkellä noi " JOko se on syntynyt ?" jutut.

Toisaalta.. Ihanaa että äitiäkin kiinnostaa niin paljon tulevakin lapsi:). Mun kait täytyy vain itseni rauhoittua. Vika on varmaan mussa ja mun asenteessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Suosittelen ehdottomasti salaamaan lasketun ajan tai huijaamaan väittämällä sen olevan kuukautta myöhemmin kuin se oikeasti on. :D
tätä vois harkita jos mä vielä joskus oon raskaana :D Alkuun se oli ihan mukavaa kun ihmisiä kiinnosti, mutta ei enään kun saa sen 20 kertaa päivässä samoihin kysymyksiin vastailla :kieh:
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Suosittelen ehdottomasti salaamaan lasketun ajan tai huijaamaan väittämällä sen olevan kuukautta myöhemmin kuin se oikeasti on. :D
Samoin toimisin jos vielä raskaana olisin. Mutta ekan kanssa on niin tyhmä, että kertoo kaikille sen todellisen la:n, joka minulla oli tarkkaan tiedossa lapsettomuushoitojen vuoksi. Kun raskaus meni pari viikkoa yli niin johan riitti kyselijöitä.
 
vieras
Mä oon sanonut kaikille 2 vko yli lasketun ajan. Opin ensimmäisestä kerrasta.

Noihin typeriin kyselyihin "joko se on syntynyt" voi vastata että joo, eiks me muistettu kertoa sulle? Pari viikkoa sitten jo. Omaan äitiin ja anoppiin tehosi.

Kiltimpi versio tietty on että kyllä me sitten kerrotaan kun jotain tapahtuu, älkää huoliko.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Small talkia. Toinen aihe voisi olla, että: "On ilmoja pidellyt."
Mut vois vähän fiksummin ilmaista asiansa.
Joko on aika käynyt pitkäksi?
Onkos kaikki valmiina vauvaa varten?
Odottaako isä/mummi/sisarukset jo kovasti vauvaa?

Säästäkin voi puhua niin monella tavalla...
 
Sulla sama la kun mulla kaks vuotta sitten. Ja todellakin mullakin kyseltiin monta viikkoa ennen noita samoja kysymyksiä. Nyt jos joku kysyy laskettua niin olen vaan sanonut että kesällä ja jos joku kysyy tarkennusta niin heinäkuussa.
 

Yhteistyössä