Saisko tuore NAAMAKUVAKETJU kannatusta, jos tähän sellasen nyt tyrkkäis?

"kukka kumminkin"
HippuTAR on jo nätti.
No hei, kai nyt jokaisen silmä kertoo totuuden. HippuTAR ei todellakaan ole nätti, ja tietää sen itsekin. Ja hyväksyy asian. Ennemmin minua kyseisenä ihmisenä ärsyttäis teidän muka-kehuvat kommentit, jotka ovat puhdasta sääliä.

Laittautumalla HippuTar voisi yltää nättiyteen, vaikka kaunotarta hänestä ei saa tekemälläkään.
 
  • Tykkää
Reactions: HippuTAR
Katos
[QUOTE="vieras";25734537]Mikä pointti näissä naamakuvien laitossa oikein on?
Yritetään kerjätä kehuja? Samat naamat viikosta toiseen. Kyllä ootte pösilöitä, en voi muuta sanoa.[/QUOTE]

Ihan ajankuluksi on kiva laittaa. Minä tykkään nähdä muiden kuvia joten oletan että nämä muut tykkäävät nähdä minun. Mukavaa ajanvietettä, ei sen vakavempaa.
Ota sitruuna pois pillusta.
 
[QUOTE="vieras";25734537]Mikä pointti näissä naamakuvien laitossa oikein on?
Yritetään kerjätä kehuja? Samat naamat viikosta toiseen. Kyllä ootte pösilöitä, en voi muuta sanoa.[/QUOTE]

Tai sitten on kiva nähdä naamoja niiden kirjoitusten takana? Täällä kun tulee käytettyä aika paljon aikaa ja harva pääsee tapaaman ihmisiä IRL niin ihan kiva saada vähän kokonais kuvaa tyypeistä...
 
-
[QUOTE="vieras";25734537]Mikä pointti näissä naamakuvien laitossa oikein on?
Yritetään kerjätä kehuja? Samat naamat viikosta toiseen. Kyllä ootte pösilöitä, en voi muuta sanoa.[/QUOTE]

Meinasin juuri kirjoittaa samaa. Käsittämätöntä, että aikuiset akat tälla tavoin kerjäävät kehuja. "Kun sä kehut mua niin mä kehun sua: senkin nättimys". Ymmärrän, että teineillä on tarvetta tällaiseen ja siihen onkin hyvä väylä esim. irc-galleria tms., mutta, että aikuiset akat?
 
nääh
Meinasin juuri kirjoittaa samaa. Käsittämätöntä, että aikuiset akat tälla tavoin kerjäävät kehuja. "Kun sä kehut mua niin mä kehun sua: senkin nättimys". Ymmärrän, että teineillä on tarvetta tällaiseen ja siihen onkin hyvä väylä esim. irc-galleria tms., mutta, että aikuiset akat?
Siis kai sitä nyt saa kehuista nauttia? :D Olet kyllä kunnon suomijuntti täytyy sanoa. :)
Kehuminen ja takaisin kehuminen etenkin on ihan kauhhheeeennn siirappista ja tyhmää, höh möks. Juro martta. Ah. Sitruuna pois p....yllystä. ;)

Miksi te tulette ketjuun ärsyyntymään, muilla on oikein mukavaa. Kehuja on kiva antaa ja niitä on kiva saada, eipä siinä sen kummempia. =)
 
"vieras"
Meinasin juuri kirjoittaa samaa. Käsittämätöntä, että aikuiset akat tälla tavoin kerjäävät kehuja. "Kun sä kehut mua niin mä kehun sua: senkin nättimys". Ymmärrän, että teineillä on tarvetta tällaiseen ja siihen onkin hyvä väylä esim. irc-galleria tms., mutta, että aikuiset akat?
just näin, tällä palstalla aikuiset immeiset harrastaa ihan samaa kuin teinit jossain facebookissa... kilvan kehutaan toisten kuvia ja kiitellään kehuista puolin ja toisin. Aika huvittavaa.
 
"hehe"
[QUOTE="vieras";25734613]just näin, tällä palstalla aikuiset immeiset harrastaa ihan samaa kuin teinit jossain facebookissa... kilvan kehutaan toisten kuvia ja kiitellään kehuista puolin ja toisin. Aika huvittavaa.[/QUOTE]

On oiekin ystävällistä ja aikuismaista käytöstä kehua toisia puolin ja toisin. Nimeä sinä se miksi haluat, minusta se on ihanaa, että Suomessa vihdoin tämä halikulttuuri alkaa näkyä. Lämpimästi muita ihmisiä uskalletaan kehua ja halia. :)

Jatka sinä vanhanaikaista piilottelua ja mököttelyä. En suosittele avaamaan näitä kuvaketjuja. :)
 

Yhteistyössä