Saisko tuore NAAMAKUVAKETJU kannatusta, jos tähän sellasen nyt tyrkkäis?

HippuTAR
meikki tekkeekyllä ihmeitä! :D ( todistettavasti :D) voi korostaa hyviä piirteitä, peittää yms. loistava apuväline! en luopuis,en
No onhan se varmaan näin mutta vain jos osaa meikata. Silloin harvoin kun mä meikkaan nniin laitan vain puuteria ja ripsaria. En osaa muuta laittaa enkä edes tiedä mitkä värit mulle kävis. jokapäiväisesti oon meikannu seiskalla ollessani ja se olikin melkoinen sotamaalaus :LOL:. Elin silloin kapinavaihetta, pukeuduin mustiin ja silmis oli paksut mustat kajalit, myös hiukset oli mustat ja niitten pörröön tupeeraukseen meni joka aamu hyvä tovi aikaa. Tais nyt mennä jo ohi aiheen mutta menköön.
 
  • Tykkää
Reactions: fortunate
No onhan se varmaan näin mutta vain jos osaa meikata. Silloin harvoin kun mä meikkaan nniin laitan vain puuteria ja ripsaria. En osaa muuta laittaa enkä edes tiedä mitkä värit mulle kävis. jokapäiväisesti oon meikannu seiskalla ollessani ja se olikin melkoinen sotamaalaus :LOL:. Elin silloin kapinavaihetta, pukeuduin mustiin ja silmis oli paksut mustat kajalit, myös hiukset oli mustat ja niitten pörröön tupeeraukseen meni joka aamu hyvä tovi aikaa. Tais nyt mennä jo ohi aiheen mutta menköön.
jos halua opetella niin neuvojaha nlöytyy netistä ja armastikki liikheissä opastavat, jos haluaa oppia.

perus meikki. pohjat, meikkivoije, puuteri, luomiväri,rajaus, ripsari huulikiilto... tämä arkena :D
 
Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja yök;25724736:
Jännä juttu, ettei aikuinen ihminen älyä möläyttäneensä pahasti tai jos älyää, niin ei anna luonne periksi pyytää anteeksi. Todella kypsää...
ole jo hiljaa, ärsyttävää jankkaamista kun asianomaiset ole millänsäkään.
 
Tuohon meikkihommeliin kanssa kommentoin...mä en itselläni näe mitään eroa meikkinaamassa tai luonnollisessa naamassa (siis omassani). Näytän kyllä teatterimaskilla eriltä mutta en normaalilla meikillä kylläkään. Tuolla oli tuo meikki/meikitön kuvaketju ja laitan siellä olleen kuvan.
Käytän meikkiä muutenkin hyvin vähän. Keikalle ainoastaan kunnon maskit muttei muulloin.
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Tuohon meikkihommeliin kanssa kommentoin...mä en itselläni näe mitään eroa meikkinaamassa tai luonnollisessa naamassa (siis omassani). Näytän kyllä teatterimaskilla eriltä mutta en normaalilla meikillä kylläkään. Tuolla oli tuo meikki/meikitön kuvaketju ja laitan siellä olleen kuvan.

Käytän meikkiä muutenkin hyvin vähän. Keikalle ainoastaan kunnon maskit muttei muulloin.
Kauniin naisen ei tarvitse meikata...
 
[QUOTE="vieras";25726718]Joo hyvä iho :LOL:[/QUOTE]

Säkin olet varmasti tosi kaunis. Kehutaan kaikki sua joukolla niin ei vituta enää ihan niin paljoa, vai mitä. Ja taputetaan vähän päähän että kyllä se siitä, itke vaan, kyllä se siitä.
 

Yhteistyössä