Saiskos täältä juttuseuraa?

Heips. Täällä huhuilee 2.5v pojan äiti. Päätettiin kesällä 2017 että toinen saa tulla, ja joulukuussa plussasin. Raskaus meni kuitenkin kesken viikolla 16 ja kokemus oli äärimmäisen raskas ja pelottava kaikin puolin.. Mitään ehkäisyä ei tuon jälkeen ole ollut ja masu huutaa edelleen tyhjyyttään. Edellisen raskauden la meni ohi elokuussa ja nyt vaan ahdistaa. Syli on niin tyhjä. Mies toivoo toista yhtä paljon kuin minä, mutta tuntuu että kotona toisesta lapsesta puhuminen aiheuttaa vain lisää ahdistusta. Tiedän että samalla mun pitää olla kiitollinen ja onnellinen mun rakkaasta uhmaikäisestäni, ja olenkin. Mutta silti kaipaus on niin suuri.. En tiedä miten päin olis. Löytyyköhän kohtalontovereita tai tämmöisen loputtoman tyhjyyden olon läpikäyneitä?
 
Viimeksi muokattu:
Mulla oli varhainen km aikaisemmin kuussa ja neuvola olisi ollut tällä viikolla, se päivä tuntui tyhjältä. Ja en pysty itkemään miehen edessä, koska hän on niin positiivinen ja optimistinen että saadaan yhteinen oma lapsi. Yritystä ei ole niin kauan kuin joillakin, mutta uskon että rv 16 kesken mennyttä jää helposti vaivaamaan. Ja juuri tuo tyhjä olo vatsassa on ollut. Pömpötti sen verran...
 

Yhteistyössä