Saiskos täältä vähän tukea? Kerrankin...

  • Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti
kfkfkf
Mies joutui eilen sairaalaan :(

Tuntuu et tuun hulluksi kohta, kun en voi tehdä mitään. En voi auttaa, en sitte mitenkään :'(

Mitä hittoa mä voin kotonakaan tehdä :( Pitäis yrityksen asioitakin hoitaa, mut MÄ EN PYSTY.. En pysty siivoomaan, en laittamaan ruokaa saati sitte syömään. Lapset vein hoitoon ettei niitten tartte nähdä mua tällaisena.

Miten tästä selviää?
 
"vieras"
Pyydä joku luoksesi tueksi, jos vain mahdollista. Muuten sun ei tarvitsekaan tehdä just nyt mitään. Älä hoida yrityksen asioita, älä siivoa, älä laita ruokaa. Ne on ihan toissijaisia asioita nyt. Ne ehtii kyllä sitten kun pahin on ohi. Voimia.
 
Voimia, pohdin kanssa miksi sairaalassa. Mutta sen ei ole niin väliä, ymmärrän huolesi :( Aika menee nopeasti ja toivottavasti kaikki on kohta hyvin! Siivous ja kokkaus on toissijaisia juttuja tosiaan, jotain helppoa valmis ruokaa.. kyllä lapset syö kun niillä on nälkä. Yrityksen asioista en osaa sanoa kun en tiedä mitä ja millaisia, mutta uskon että sinua ymmärretään kun et ole kykenevä työntekoon, ihminen ei ole kone!
 
Onko pahakin tilanne? Siis miehelläsi tarkoitan? Tuo on aika yleistä, että kun tulee joku kriisitilanne, sitä lamaantuu ja mitään ei pysty tekemään. Ei kannata odottaa itseltään liikoja, kun kerran lapset olet vienyt muualle, sinulla on ihan vapaus vaikka huutaa, parkua ja romahtaa hetkeksi. Parempi vaan, kun antaa tunteille tilaa, on kamalaa yrittää salata huonoa oloa. Tuntuu, että pää räjähtää.
Itseltäni kuoli hyvä ystävä vajaa vuosi sitten, muistan että menin pannuhuoneeseen parkumaan ikävääni, kun en halunnut lapsia säikyttää enkä muutenkaan ole hyvä näyttämään pahaa mieltäni julkisesti.
Koetahan jaksella:hug:
 
kfkfkf
Ystävä tulee huomenna auttelemaan..

Mies toitotteli ettei ole hätää, mut näenhän mä nyt siitä et se on itekkin ihan peloissaan. Taidan lietsoa pelkoa vaan lisää :(
 
"sipsi"
Onko sairaskohtaus tms. kyseessä? Oma mies on kanssa ollut pariin otteeseen yhteisten vuosien aikana sairaalassa, ja huoli on ollut kova. Toivottavasti kaikki menee hyvin, ja mies pääsisi pian kotiin. Koeta vaan luottaa, että hyvässä hoidossa on nyt.

:hug:
 
"vieras"
Anteeksi,en ole kovin aktiivinen/tarkka palstailija. En siis tarkota loukata tai mitään,mutta muistelenko oikein että olet raskaana? Onko miehesi tilanne kovinkin vakava?

Voimia sinulle. Hyvä että olet saanut lapset hoitoon ja ystävä on tulossa huomenna. Siivoamista on turha edes ajatella,ja jos ei ole lapsia kotona niin pari päivää pärjäät jos jaksat muutaman voileivän itselles tehdä. Huomenna ystäväsi voisi varmaankin tuoda/tehdä sulle ruokaa? Ja käydä kaupassakin jos tarvitsee. Tiedän että tää on paljon helpommin sanottu kun tehty,mutta yritä luottaa siihen että miehesi on hyvässä hoidossa ja koita nukkua.. Tarvitset lepoa,jos olet liian väsynyt paniikki valtaa mielen vielä varmemmin ja tehokkaammin. Tosi paljon voimia ja uskoa huomiseen sinulle.
 

Yhteistyössä