Salailetko ikääsi vai vastaatko rehellisesti jos joku kysyy sitä huvin vuoksi?

  • Viestiketjun aloittaja kertokaa
  • Ensimmäinen viesti
kertokaa
Jos esim. siskon lapsi juhlissa kysyy että minkä ikäinen sinä olet täti?

Entä jos kysyjä on naapurin rouva joka esittelee itsensä että "Olen Marja 66v tuolta naapurista, minkäs niminen ja ikäinen sinä olet"?, tms


:D
 
Peyote
Tietysti vastaan.

Mutta jos joku vieras luulee nuoremmaksi, niin en kyllä viitsi korjatakaan. Viimeksi tuli joku äijä korjaamaan nettiyhteyttä ja kysyi että soittiko teidän isä että olen tulossa. Sanoin, että ei soittanut. Se oli puhunut mun miehen kanssa puhelimessa.
 
Faelivrin
Kerron kyllä aina kysyttäessä ikäni. Välillä tekis mieli vaan huudella sitä muutenkin, varsinkin jos oon ilman meikkiä. Tuntuu silloin nimittäin aina siltä, että näytän 12 vuotiaalta ja ihmiset ihmettelee, että miten tuollakin voi olla jo lapsi. :D
 
määää
No enköhän mä kertois, mutta ei multa ole kyselty. Niin no voi olla että muistan väärin ikäni, kun mä jotenkin aina ajattelen esim. nyt olevani 43, ja sitten vasta muistan että enhän ookkaan, mähän täytän vasta loppuvuodesta ;D
 
Mä en voi sietää sitä, että nainen ei muka voisi kertoa ikäänsä tai että sitä pitäisi jotenkin salailla. Kerran kysyin eräältä, milloin hän opiskeli yliopistossa (yritin vielä muotoilla asiani niin, etten tulisi tarkoittaneeksi hänen ikäänsä), ja tämä nainen meni tosi vaikeaksi ja kiusaantuneeksi. Tuli itsellekin typerä olo, että meninpäs nyt kysymään jotain tosi henkilökohtaista.
 
"Huoh"
Kirkkaasti ärsyttävin on kuitenkin tämä "arvaapa mun ikä"-naistyyppi. Sitten on pakko sanoa 35, vaikka toinen näyttää nelivitoselta, ettei homma menisi vielä nolommaksi.
 
Peyote
[QUOTE="Huoh";28881825]Kirkkaasti ärsyttävin on kuitenkin tämä "arvaapa mun ikä"-naistyyppi. Sitten on pakko sanoa 35, vaikka toinen näyttää nelivitoselta, ettei homma menisi vielä nolommaksi.[/QUOTE]

Ne on kyllä kauheita. Ikää on muutenkin niin hankala arvata ja sit jos arvaakin ihan väärin niin toinen loukkaantuu.
 

Yhteistyössä