SALARAKAS

ei oo salarakasta,ei oo tarvetta.ja niin pienel paikkakunnal asustan etteise salarakas kauan salassa pysyisi.mielestäni tommoset salasuhteet on ihan out!!!!!!!erota kunnolla jos ei nappaa,mitä sitä salaa suhteeseen,ei sovi mulle!
 
Toisaalta taas tuo salarakas voi joskus viedä suhteen pahimman yli. Eikä siinä kuitenkaan tarvitse mitään kummempaa tapahtua. Voi olla vaan pelkkää ajatustenvaihtoa tms. Tällaisessa tilanteessa voi se oma mies/vaimo taas alkaa tuntua tutulta ja turvalliselta eikä mielessä ollut ero enää tunnukaan ajankohtaiselta kun on jonkun ulkopuolisen kanssa keskustellut.
 
oosku
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.09.2006 klo 17:27 Kyllikki kirjoitti:
Toisaalta taas tuo salarakas voi joskus viedä suhteen pahimman yli. Eikä siinä kuitenkaan tarvitse mitään kummempaa tapahtua. Voi olla vaan pelkkää ajatustenvaihtoa tms. Tällaisessa tilanteessa voi se oma mies/vaimo taas alkaa tuntua tutulta ja turvalliselta eikä mielessä ollut ero enää tunnukaan ajankohtaiselta kun on jonkun ulkopuolisen kanssa keskustellut.
[/quo


te]

heippa! näinhän se on piti käydä katsomassa aidan toiselle puolen jotta tajus että omalla puolella on vihreämpää. siis mulle kävi näin tää salarakas suhde kesti tasan 3kk ja oli tosi jännää ja pelko aina takana,mutta sitte sitä vaan heräs ja petty tähän salarakkaaseensa,ei se ollut kaa mitään niin ihanaa ja ihmeellistä,tavattiin salaa lemmittiin autossa ja teltassa kun pahaset teinit,kunnes tajusin että mitä olin menettämässä kamalaa,elikkä tosiaan joskus tarvitaan ulkopuolista kuunteliaa siihen että tajuu oman liittonsa turvallisuuden.
nyt olen onnellinen oman mieheni kanssa ja meillä menee mainiosti paremmin kuin koskaan...mutta kannattaa miettiä ennen kun salarakkaan hommaa ,se on tosi rankkaa hommaa ja siinä voi liitto ja perhe hajota,vaikka salarakkaallakin olisi oma perhe.
 
Vihainen
Ei ole eikä tule olemaan!!! Mutta eräs ihminen sitkeesti luulee että minulla ja hänen miehellään on jotain salaista menossa :kieh: :kieh: Lähetellyt minulle viestejä niinkuin ne olisivat hänen miehensä kirjoittamia, en muuta tiedä sanoa kun todella lapsellista käytöstä AIKUISELTA naiselta!
 
Minulla on ollut salarakas. Lopetimme suhteen lauantaina.... Alkoi mennä liian vakavaksi. Nyt on tyhjä olo. Suhdetta ehti kestää puolivuotta.
Tapailtiin aina kun oli mahdollista. Yhden kerran mentiin sänkyyn ja se oli juuri lauantaina. Sen jälkeen alko tuntumaan, että ei! Tämä toinen osapuoli oli aivan murtunut. Sanoi, että on koko ajan luullut, että minä vielä jätän mieheni ja aloitan elämän hänen kanssaan.... :/
Kyllä tunnen nyt itseni täysin h.uoraksi. :ashamed: :'(
Salarakkaalani tulee aina olemaan paikka sydämessäni, mutta en voi jättää miestäni. En vain voi.....oon raukka. Ollaan oltu 13 vuotta yhdessä.

Niin sanonpahan vaan, että näistä salasuhteista jää aina pahamieli jollekin...... :'(
Olen pian viikon itkenyt, eikä tunnu helpottavan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2006 klo 10:03 tyhmiä ootte kirjoitti:
Miten voitte "pitää" salarakasta? Teillä on hitto soikoon miehet joita teidän pitäisi rakastaa, jättäkää miehenne jos haluatte elää niinku sinkut!
..."joita teidän pitäisi rakastaa..." !!!! :headwall:
Kyllä se rakkaus kuuluu olla molemminpuolista, eikä pakkoa..
Ja jos sulla ei ole kokemusta asiasta, niin et voi tietää, miltä tuntuu elää tunnetyhjiössä aviomiehen kanssa.... :'(
Se on tuskaa! Ja jos jostain vain hellyyttä ja huomiota saa, niin siihenhän tarttuu kuin hukkuva oljenkorteen.
 
oosku
pimu,olen kanssas samaa mieltä jos ei saa tarpeeksi hellyyttä ja huomioa omalta mieheltään,niin kyllä sitä helposti tarttuu salarakkaaseen.
oliko sinun salarakkaasi vapaa mies? mulla myös perheellinen ja samat ajatukset sillä kun mulla ja sulla ettei voi puolisoaan jättää eikä perhettään vaikka kuinka rakastuimme toisiimme. meillä oli vaan 4kk kestävä suhde ja kolme kertaa sängyssä,vaikkakin niistä yksi täysin siis oikeaa rakastelua kamalat suorituspaineet molemmilla eikä onnistunnu ekoilla kerroilla.
kamalan paha olo on mullakin,tästä ja me oltii molemmat viellä ekakertalaisii ja kokemattomii tässä salarakas jutussa...en tiedä mitä pitäis ajatella tai tehdä...rakastan miestäni mutta tunteita on tuota salarakastakohtaan todellakin aina tästä jää pahamieli jollekkin. :'(
 
Mun salarakas oli ja on vapaa. Myös mulla on suuria tunteita salarakastani kohtaan. Järki vaan sanoo toista kuin tunteet....
Jos kaikki oliski niin helppoa, että eroa ja aloita alusta, mutta ei... :/
Mutta kyllä musta kuitenki tuntuu, että meidän juttu ei oo tässä. Ei voi olla!
Aatteleppa miten lyhyt elämä on!!! :\|
Mulla on pakko jatkaa....Itteni vuoksi, siis salasuhdetta. Meen siihen täysillä ja katon mitä se tuo tullessaan. Jos ei mitää, ni ei sitten. Mutta entä jos tämä onkin mun elämäni rakkaus ja kohtalo????
En voi olla ottamatta selvää.....
:'( :heart:
Oon aivan rikki ja sekaisin, mutta sen tiedän, että mun tunteet mun miestä kohtaan, ei oo enää mitään, verrattuna tähän toiseen tunteeseen.
Minä riudun avioliitossani. Sydämeni kuuluu toiselle...... \|O :'( \|O :'(
 
oosku
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2006 klo 11:22 pimu kirjoitti:
Mun salarakas oli ja on vapaa. Myös mulla on suuria tunteita salarakastani kohtaan. Järki vaan sanoo toista kuin tunteet....
Jos kaikki oliski niin helppoa, että eroa ja aloita alusta, mutta ei... :/
Mutta kyllä musta kuitenki tuntuu, että meidän juttu ei oo tässä. Ei voi olla!
Aatteleppa miten lyhyt elämä on!!! :\|
Mulla on pakko jatkaa....Itteni vuoksi, siis salasuhdetta. Meen siihen täysillä ja katon mitä se tuo tullessaan. Jos ei mitää, ni ei sitten. Mutta entä jos tämä onkin mun elämäni rakkaus ja kohtalo????
En voi olla ottamatta selvää.....
:'( :heart:
Oon aivan rikki ja sekaisin, mutta sen tiedän, että mun tunteet mun miestä kohtaan, ei oo enää mitään, verrattuna tähän toiseen tunteeseen.
Minä riudun avioliitossani. Sydämeni kuuluu toiselle...... \|O :'( \|O :'(
 
oosku
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2006 klo 11:22 pimu kirjoitti:
Mun salarakas oli ja on vapaa. Myös mulla on suuria tunteita salarakastani kohtaan. Järki vaan sanoo toista kuin tunteet....
Jos kaikki oliski niin helppoa, että eroa ja aloita alusta, mutta ei... :/
Mutta kyllä musta kuitenki tuntuu, että meidän juttu ei oo tässä. Ei voi olla!
Aatteleppa miten lyhyt elämä on!!! :\|
Mulla on pakko jatkaa....Itteni vuoksi, siis salasuhdetta. Meen siihen täysillä ja katon mitä se tuo tullessaan. Jos ei mitää, ni ei sitten. Mutta entä jos tämä onkin mun elämäni rakkaus ja kohtalo????
En voi olla ottamatta selvää.....
:'( :heart:
Oon aivan rikki ja sekaisin, mutta sen tiedän, että mun tunteet mun miestä kohtaan, ei oo enää mitään, verrattuna tähän toiseen tunteeseen.
Minä riudun avioliitossani. Sydämeni kuuluu toiselle...... \|O :'( \|O :'(
Mulla on tunteet tosi sekasin siis kun tunnen et rakastan miestäni mutta kuitenkin tunne jotain tätä salarakasta kohtaan,enkä mä voi jatkaa tai antaa palaa kun salarakas ei voi jättää perhettään..mitä mä tekisin voinko edes kertoo tunteistani sille enää vaikka se tietää niistä,mut mieli tekis vaan jutella sen kans mullakin sellai tunne että' hän olis se oikee kumminki ja et me kuuluttais yhtee,mut mun täytyy vaa oottaa kohtaloo jos se heittäis tai saattais meidät yhteen. mut sulle voimii ja katso mitä se suhde tuo tullessaan,toivottavasti saat asiat järjestyy oot kumminki paremmassa toivossa kun minä....mulla ei oo mahiksii ehköä edes koskaan saada tietää oltaisko oltu ne oikeet toisillemme.
mä tiedän että oot hajalla ja haluun tukee ja olla sun puolellas,olis kiva jutella ihan vaikk meilillä tai muuten tästä,jos sulla on mahdollisuus laittaa osotetta,
 
hei
Ei kait se mitään vaikuta itse asiaan, ajattelin vaan että minkä ikäisenä sitä ihmiset yleensäkin "kyllästyy" omaan suhteeseen ja "etsii" muita virikkeitä. Mä olen nimittäin ihan samassa tilanteessa....
Sori että olin utelias.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2006 klo 11:50 hei kirjoitti:
Ei kait se mitään vaikuta itse asiaan, ajattelin vaan että minkä ikäisenä sitä ihmiset yleensäkin "kyllästyy" omaan suhteeseen ja "etsii" muita virikkeitä. Mä olen nimittäin ihan samassa tilanteessa....
Sori että olin utelias.
:hug: Minkäs ikäinen olet?
 
Ja oikeestaan vois kysyä tällasen, et minkä ikäisenä aloit miehesi kanssa...
Minä olin 16 vee ja mieheni 17... On siis ensimmäinen mies minulle. Ja viime lauantaihin asti oli ainoa mies, jonka kanssa olen rakastellut..
Että ehkä vähän liian nuorena tuli kotileikki aloitettua. :ashamed:
 
oosku
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2006 klo 12:17 hei kirjoitti:
mä olen noin 30 vee, salarakas suunnilleen samanikäinen..
mullakin tää oma mies oli tähän kesään saakka ainoo seksikumppani.
15v naimisissa eikä ennen sitä mitään rakstelu juttui.
kai sitä haluu kokeilla sit jossain vaihees elämäänsä millast olis eri miehen kans seksi.mä tosin petyin tän salarakkaan seksiin se ei ollu mitään verrattuna oman mieheni rakasteluun.jos totta puhutaan niin itse seksi ei tuntunut miltään.
 
tyhmiä ootte
Jos miehen kanssa eletään jossain tunnetyhjiössä niin silloin pitää erota eikä pettää! On kokemusta koska olen eronnut, en hankkinut salarakasta vaan aloitin uuden elämän enkä pettänyt ketään. Miehenne varmaan pettää sitten teitäkin kun elätte tunnetyhjiössä,

EROTKAA, miksi elää suhteessa jossa molemmat pettää ja on huono olla.

Kasvakaa aikuisiksi ja ottakaa vastuu teoistanne.
 
minulla on
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.09.2006 klo 15:33 Minttu kirjoitti:
Onko teillä salarakasta? Kunka pidätte yhteyttä ja mitä te hänestä saatte?
Olen nainen ja en elä parisuhteessa.Minulla on salarakas,naimisissa oleva mies.Tapailemme vain ja ainoastaan seksin merkeissä.Lähetellään tekstiviestejä ja tavataan minun luonani tai lähdetään autoajelulle.
Minä saan häneltä seksiä,hän saa minulta seksiä.
Tosi kiva mies. :heart:
 

Yhteistyössä