salon seutu!

Mukana ollaan! Oiskos mitään toiveita ajasta? Meillä mies iltavuorossa, joten mulle ja muksuille sopis iltapäivästä melkeenpä milloin vain. Sen verran ite oon sokerista, etten ihan kaatosateeseen jaksa tulla.. mutta kattellaan.. ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2006 klo 12:54 EmoToukka kirjoitti:
Meille sopii klo 16 jälkeen miten vain. Mutta oiskos se klo 17 jälkeen sit kuitenkin parempi, että Emiiliakin kerkeis paikalle? Ja missä muut salolaisäidit ovat, kun meitä näin vähän on....

Sopii se 17.00!Eli nähdäänkö silloin, ellei sada
 
Me ei tänään päästä puistoon.. Mulla on niin kauhee flunssa, etten viittii tulla tartuttaan. Ei tuo ilmakaan kyllä paras mahdollinen oo, vaikka se nyt ehtii viel monta kertaa muuttumaan ennen viittä. Seuraavalla kerralla sitten!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2006 klo 10:47 EmoToukka kirjoitti:
Me ei tänään päästä puistoon.. Mulla on niin kauhee flunssa, etten viittii tulla tartuttaan. Ei tuo ilmakaan kyllä paras mahdollinen oo, vaikka se nyt ehtii viel monta kertaa muuttumaan ennen viittä. Seuraavalla kerralla sitten!

voi harmi!Tosiaan, ilma on aika kurja...Vettä näyttää tihkuttavan!Katsotaan lähempänä viittä sit mikä on meno...Ei siel kyllä kovin kiva ole kylmässä ja kosteessa olla.
 
Heippa!
Ilmottautuisin uutena mukaan. =)
Ollaan kuukausi sitten 2v tytön kanssa muutettu saloon ja kovasti kaipailisin seuraa. =)
Ja pientä vinkkiä missä on hyviä puistoja ja muutenkin miten täällä toimii nämä lapsiperhe jutut.
Lyhyenä esittelynä voin kertoa että tosiaan yksi lapsi, kohta 2v tyttö ja ite oon 23v opiskelija äiti. Muutettiin tosiaan kuukausi sitten kokkolasta saloon ja yritellään kovasti nyt sitten kotiutua tänne päin suomea.

Mutta toivottavasti vielä mahtuu mukaan porukkaan! :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2006 klo 22:02 Iicca kirjoitti:
Heippa!
Ilmottautuisin uutena mukaan. =)
Ollaan kuukausi sitten 2v tytön kanssa muutettu saloon ja kovasti kaipailisin seuraa. =)
Ja pientä vinkkiä missä on hyviä puistoja ja muutenkin miten täällä toimii nämä lapsiperhe jutut.
Lyhyenä esittelynä voin kertoa että tosiaan yksi lapsi, kohta 2v tyttö ja ite oon 23v opiskelija äiti. Muutettiin tosiaan kuukausi sitten kokkolasta saloon ja yritellään kovasti nyt sitten kotiutua tänne päin suomea.

Mutta toivottavasti vielä mahtuu mukaan porukkaan! :D
Varmasti mahtuu!
Parempia kelejä ja uutta kokoontumista täällä odotellen... :wave:
 

Yhteistyössä