Samaa vanhaa Atkinsia taas

.. minä skeptikko oon nyt ekaa päivää Atkinsin dieetillä.. Tuntui kyllä aika hurjalta syödä aamupalaksi munakas ja pekonia :whistle:

Täällä pyörähtelee aina välillä atkinsilaisia, niin voisitteko laittaa mulle vaikka yksityisviestiä. Ois kiva kysellä ohjeita ja kokemuksia! Eikä tarttis aina kaikkia härnätä samoilla asioilla ;)

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.07.2005 klo 02:15 päivänlilja kirjoitti:
Meitä on monta aloittanut sen laihiksen maanantaina :D .
Jep, maanantai on kaikkein surkein päivä aloittaa mitään uutta, mutta silti sitä vaan aina "maanantaina" ;)

Toinen päivä. Mulla ja epäilyttää, että onko tässä mitään tapahtumassa ku ei ees heikota tms. oireita oo mistä varoiteltiin :whistle: Mielestäni olen tarkasti noudattanut kirjan ohjeita. Siehän oli tällä dieetillä joskus? Vinkkejä tähän aloitusvaiheeseen?
 
eukko
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.07.2005 klo 12:34 Selenicereus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.07.2005 klo 02:15 päivänlilja kirjoitti:
Meitä on monta aloittanut sen laihiksen maanantaina :D .
Jep, maanantai on kaikkein surkein päivä aloittaa mitään uutta, mutta silti sitä vaan aina "maanantaina" ;)

Toinen päivä. Mulla ja epäilyttää, että onko tässä mitään tapahtumassa ku ei ees heikota tms. oireita oo mistä varoiteltiin :whistle: Mielestäni olen tarkasti noudattanut kirjan ohjeita. Siehän oli tällä dieetillä joskus? Vinkkejä tähän aloitusvaiheeseen?

ei ollut minullakaan mitään oireita voin loistavasti koko ajan. ja tuloksia alkoi näkymään nejäntenä päivänä....

nyt menossa 7vk ja painoa pudonnut 8kg. hiilareita olen lisännyt pikku hiljaa mutta en liikaa. leipää en syö edelleenkään enkä sokeria misään muodossa.
 
Läskistä laihaksi
Hei!

Kyselit Atkinsin dietin kokemuksia. Olen ollut yli 2 kuukautta Atkinsilla. Olen noudattanut diettiä ensin viisi viikkoa sitten yksi normaali ruokailupäivä, sitten neljä viikkoa ja taas normaali ruokailupäivä. Minusta dietti tehostuu kun sen välillä katkaisee.
 
No nyt on neljäs päivä menossa ja vähän vajaa kg on lähtenyt.. Luulin, ett minusta ois enemmän nyt nestettä ees irronnut. Ja todellakin juon tarpeeksi, välillä tuntuu että liikaakin...

Laskin just päivän hiilarit niistä rehuista, joita saan päivän mittaan syödä ja tuli vain 11g! Juustosta 30g tulee vielä yksi gramma lisää -> 12g ja sit ne mitä tulee mahdollisesti lihasta ja niistähän ei pitäis tulla juuri mitään. Ja silti näin kituliasta kuihtumista :whistle:

Mulla on se uusi Atkinsin kirja lainassa ja siinä oli ett 7,5dl salaattia, kurkkua, tomaattia, paprikaa jne päivässä. Ton verran oon valmiiksi joka aamu tehnyt ja sen päivän mittaan popsinut pihvien kans. Pöh. Saa nähä. Vähän usko loppuu, mutta yritän nyt ees tän viikon..

Pistäkää joku vanha konkari vähän yksityisviestiä ja ohjeita, jooko..
 

Yhteistyössä