Samalla nimellä kirjautujat?

Kävin tänään lukemassa pitkästä aikaa omia tietojani ja ihmetykseksi sain huomata, että " olin " käynyt kirjoittelemassa yksinhuoltaja palstalle juttuja. En vain ole tietoinen kirjoituksista. Olin hämmästynyt ja kummastunut :/
Voiko olla, että joku muu on kirjaunut samalla nimimerkillä ja ne kirjoitukset menevät minun piikkiin. Olisi tosi mukavaa, jos tämä kyseinen henkilö ottaisi yhteyttä niin voisin vaikka vaihtaa nimimerkkiäni johonkin muuhun.

Kiitokset Katariina :)
 
Palstauudistuksen myötä harmaana kirjoittaneiden tekstit (ainakin muissa osioissa) kirjautui rekisteröityneiden "piikkiin". Eli jos joku kirjoitti harmaana oskuna yh palstalla se näkyy nyt sinun tekstinäsi. Johtuisiko siitä että muihin osioihin ei voi kirjoittaa harmaana?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aina Marina:
Palstauudistuksen myötä harmaana kirjoittaneiden tekstit (ainakin muissa osioissa) kirjautui rekisteröityneiden "piikkiin". Eli jos joku kirjoitti harmaana oskuna yh palstalla se näkyy nyt sinun tekstinäsi. Johtuisiko siitä että muihin osioihin ei voi kirjoittaa harmaana?
Juuri näin. =)
 
näin on
Alkuperäinen kirjoittaja Aina Marina:
Palstauudistuksen myötä harmaana kirjoittaneiden tekstit (ainakin muissa osioissa) kirjautui rekisteröityneiden "piikkiin". Eli jos joku kirjoitti harmaana oskuna yh palstalla se näkyy nyt sinun tekstinäsi. Johtuisiko siitä että muihin osioihin ei voi kirjoittaa harmaana?
Siitä johtuu just että muihin osioihin ei pysty enää kirjautumatta kirjoittamaan ja uudistuksen yhteydessä niillä palstoilla muuttui kaikki harmaatkin kirjoittelijat mustiksi.
 
Mut on täällä aina ollu paljon samantyylisiä nikkejä ja se hämää. Eiks täällä ole Willasukka ja tossa ylempänä on Villasukka vai onko sama henkilö. Ja sit äsken huomasin Miikkuli ja eiks miikuli oo sit ihan eri. Ja sit on mami86 ja mamma86 ja paljo muitaki.
 

Yhteistyössä