Samanhenkinen kolmekymppinen

Olen 32-vuotias pienen kesällä syntyneen pojan äiti. Kaipaisin kirjotteluseuraa samanhenkisistä ihmisistä. Olen aika surkea kasvotusten tapaamaan ketään, mutta kirjottaessa juttua tulee yleensä sitäkin enemmän. Toki jos huomattaisiin, että tultaisiin niin hyvin juttuun, että lähdettäisiin yhdessä vaikka lenkille, niin se käy kyllä mulle :)

Mun on vaikea kuvailla millainen olen, mutta koitetaan. Mä en ole työelämässä se, joka haluaa aina olla muiden seurassa ja jolle on tärkeää päästä mukaan kuppikuntiin. Yleensä töissä on se yksi ihminen, jonka kanssa viihdyn ja se riittää. Mulle ei ole tärkeää, että tuttavapiirini on laaja. Mulle riittää se, että mulla on yksi tai muutama hyvä sydänystävä. Mulla on muutama ystävä, mutta ikävä kyllä välimatkojen ja aikataulujen takia heitä ei varsinkaan näin äikkärillä paljon tapaa. Mulle on tärkeää, että ihminen arvostaa samankaltaisia asioita kuin minä. Mulle tärkeää on läheiset ihmissuhteet, eläimet ja luonto. Suuressa seurassa en yleensä ole äänessä, mutta kahden kesken kyllä juttua löytyy. En tykkää keskustella ulkonäöstä ja kaikenlaisesta tilpehööristä. Mun mielestä mukavinta on keskustella aiheista, jotka vain tulevat esille. Kaikki pinnallisuus pois musta. Mä arvostan ihmisiä, jotka jaksavat kuunnella mua, vaikka valittaisin samasta asiasta kymmenen kertaa :) Mäkin jaksan kuunnella muiden valituksia, mun mielestä se kuuluu vain ystävyyteen. Aiheesta saa aina valittaa :) Mutta vastapainoksi pitää pystyä puhumaan positiivisistakin asioista ja ihaninta olisi löytää ihminen, joka sanoisi suoraan että olen hänelle tärkeä tms.

En nyt muuta keksi näin alkuun, mutta jos yhtään vaikuttaa että voisit olla samalla aaltopituudella, niin laita toki viestiä tulemaan :)
 

Yhteistyössä