SAMARIN RASKAANA

Eli siinä se kysymys oikeestaan jo tulikin, eli saako samarinia käytttää raskaana? Sen tiedän et rennietä saa käyttää, mut inhoon sitä, samarin jotenkin paljon miellyttävämpää =)

Kiitos!

-Ninni78 ja nimetön 7+5-
 
Samarinhan on hedelmä suolaa ja siksi sitä ei suositella käytettäväksi raskauden aikana.. Suolahan ku kohottaa verenpainetta jne.. Ja ainakin mulla turvotti ihan tajuttomasti.. Kivennäisvesi auttoi mulla ihan samalla tavalla kun samarin tai rennie.. =)
 
Mulla auttoi esikoisen kanssa Balancid Novum, joka kuuluu myös sallittuihin. Siinä on lisäksi sokerin sijaan xylitolia toisin kuin Renniessä, joten mielelläni käytin sitä siksikin. Tuli muutenkin naposteltua sen verran tiuhaan, että hammasystävällinen vaihtoehto oli tervetullut... :ashamed:
 
Edelleen: älä ota noista kumpaakaan vaan se Balancid... ;) Heh, en oo töissä lääketehtaalla. Oman kokemukseni mukaan vaan suosittelen. =) Mutta vakavasti, mullekin on sellainen tieto ollut kantautuvinaan, että tosiaan AINOAT olis Rennie ja Balancid, muista ei voi mennä takuuseen. Marya tuosta kivennäisvedestä mainitsi, oon muidenkin kuullut saaneen siitä apua. En ole kokeillut. Jaksamista närästysten kourissa kärvistelyyn itse kullekin (kestäähän sen, kunhan raskaana saa olla!). =)
 
niin tai sit käyt ostaa gavisconia apteekista joka auttaa kans närästykseen ja on ihan turvallista käyttää (ite käytän sitä ku oon molemmissa raskauksissa kärsiny kauheista närästyksistä ja rennie ei oo auttanu)
 

Yhteistyössä