Sami Minkkinen paljastaa - uusi rakas on kolmen lapsen äiti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Parisuhdeguru Sami Minkkinen paljastaa – uusi rakas on kolmen lapsen äiti
Viihde Julkaistu 29.05.2017 07:37
0
jakoa
Share to FacebookShare to TwitterShare to WhatsAppShare to More

MTV Oy, All rights reserved



Havaintoja parisuhteesta -blogistaan tunnettu Sami Minkkinen nousi otsikoihin, kun hän kertoi eroavansa puolisostaan vain viikkoja sen jälkeen, kun pari sai lapsen.

Sami Minkkinen, 40, kertoi aiemmin toukokuussa eroavansa Riikka-vaimostaan, koska hän on rakastunut toiseen ihmiseen. Minkkinen sai osakseen runsaasti arvostelua, koska hänellä ja vaimollaan oli vastasyntynyt lapsi.

Nyt Minkkinen kirjoittaa blogissaan vastauksen arvostelijoilleen. Minkkinen kokee, että hänen vanhemmuuttaan on kritisoitu syyttä.

– Suomessa 13 000 avioliittoa päätyy vuosittain eroon. Puhutaan vain promilleista, ei edes prosenteista tapauksista, jossa erossa mies tai nainen hylkää perheensä. Ei niin käy juuri koskaan. Erossa ihminen eroaa puolisostaan, ei lapsistaan. Yhä siltikin osa ihmisistä huutaa suu vaahdossa, että perhe on jätetty ja lapsi on hylätty, Minkkinen kirjoittaa.

– Sadoissa kommenteissa huudettiin, että arkea ei kestetä ja sitä lähetään karkuun. Tuntemattomat ihmiset tiesivät minusta asioita, joita en itsekään tiennyt.

Minkkinen huomauttaa, että hänen uusi naisystävänsä on kolmen lapsen äiti.

– Minä pakenin lapsiperhearkeani kohti rakkautta, naisihmistä, jolla on kolme lasta arjessaan. Melkoinen pako.


Voit lukea Minkkisen kirjoituksen kokonaisuudessaan täältä.

 
Taas kärpäsestä asiaa :coffee:

Entäs sitten? Joo ei nainen voi lähteä parisuhteesta sen parikuisen vauvan luota, tiedetään. Mut ei toista voi myöskään kahlita (n)

On väärin jättää toinen yksin pienen lapsen kanssa ja itse lähteä tavoittelemaan onnea ehkä epärehellisin keinoin, mutta toisaalta eihän sekään suhteelle hyvää tee jos toinen voi huonosti :unsure:

Kakspiippuinen homma :coffee: kummassakin on puolensa, mutta esim. Mun mielestä Minkkisellä ei taas sais olla oikeutta vaatia lapseensa oikeuksia, hänhän heidät jätti (n) mutta toisaalta toiselta ei saisi viedä oikeuksia omaan lapseensakaan.. (n)

Huhhu, elämä on vaikeeta :LOL:
 
vierailija
Aina ihmetyttää, että miten asiat voi alle vuodessa mennä niin solmuun, ettei nähdä muuta ratkaisukeinoa kuin ero. Vielä vuosi sitten on suunniteltu yhdessä vauvaa, luulisi että silloin on oltu onnellisia yhdessä.
Mutta, parisuhteista ei koskaan tiedä. Voihan tässäkin olla asiat tosi onnellisesti; nainen sai kaipaamansa lapsen ja pääsi eroon miehestä jota ei enää rakastanut, mies sai luvan erota koska antoi puolison tulla äidiksi. Mistä näistä tietää. Voihan olla, että kaikki näistä osapuolista ovat juuri nyt hyvin tyytyväisiä näihin ratkaisuihin.
 
vierailija
Musta toi on säälittävä ja täysin munaton teko :censored::eek: huomaa, ettei Minkkisellä oo mitään sydämen sivistystä. Onhan tuo käsittämätöntä, että aikuinen ukko juoksee vain viettejensä perässä samalla, kun vaimo on juuri toipumassa synnytyksestä ja raskaudesta, ja varmasti kaipaisi apua nyt varsinkin eka vuoden ajan, kun aika kiinni se vauva on äidissä jo imetyksen vuoksikin. Niin vois toi minkkisäijä ees vähä peteen muita asioita pyörittää.

Lisäksi, mä en tajua, miten joku voi hylätä perheensä, varsinkin kun ihana pieni ihminen siihen juuri syntynyt :cry::(
Mua tai mun miestä ei ois saanu kirveelläkään olla erossa meidän pienokaisesta, joka syntyi vuosi sitten! :love:
Mieskin oli vain sen pakollisen ajan pois kun piti töissä käydä. Mut eka piti kyllä isyysvapaankin mun kanssa yhdessä ♡

Kertoo kyllä jotain myös tästä nykyisestä vosusta, että ottaa ees miehen, joka just tullu isäksi... täysjärkinen sanois, että kyllä sun paikka on nyt perheesi eli vaimosi ja vauvasi luona :eek:

Voimia perheelle♡ myöhemmin voi olla parempikin, että perhe pääsi eroon tommosesta uunosta:sneaky::unsure:
 
vierailija
– Minä pakenin lapsiperhearkeani kohti rakkautta, naisihmistä, jolla on kolme lasta arjessaan. Melkoinen pako.

Niin. Ei hän sano, että kyseessä olisi äiti. Voihan kyseessä olla perhepäivähoitaja, jolla on arkena kolme lasta hoidettavana, mutta viikonloppuisin voi sitten panostaa Minkkisen tarpeisiin....
 
9mmm
kävin nopeesti luekmassa samin blogia ja ekat mietteet oli että hakee liian täydellisiä sanoja tunteilel ja se tunne kirjoittamiseen katoa eikä tule niitä tunteita kun kuvailee kuinka hakee maitopurkin ja hakee niille ne sanat niin tunne katoaa. sen verta että ymmärrän nuo tunteet että menee jos se tuntuu sellaselle vauu ja tulee et toisen kaa on hyvä olla fiilis ja se o nsellasta luontevaa ja tuntuu et lentää ihanku niin olisi tarkoitettu juttu niin pitää kuunella sydäntää jos toisesta tulee sellanen kaipuu. Mut juu en tosiaankaan pistäisi sitä vauva aikaa sekasin kun sillon luodaan se kiintymys suhde omaan lapseen ja ois hyvä olla se aika sen lapsen kaa perheenä vaikka nyt oliskin tunteita muualla koska niinhän se on jos elää tunteettomassa suhteessa jossa ei olla vapaita lapsikin oppii väärän mallin sitten isompanana. sellanen missä voi jakaa ihan kaiken tunteessa niin se on paras ja sitä kannattaa hakea on aina turva ja tuki ja rehellisyys. mut tosiaan kannattaa aian tarkkaan eritellä ne kaikki tunteet vaikak itekkin menin tunne kellon mukaan silloinhan elää aina tunteessa siinä hetekkässä luoko se pysyvää onkin toinen juttu
 
Siis oikein parisuhdeguru?! Vähän sama kuin joku liikenneguru jäisi kiinni rattijuopumuksesta tai vegaaniguru lihansyönnistä. Eiköhän tässä pitäisi olla Minkkisen guruilut guruiltu.

Täysin edesvastuutonta käytöstä. Rakkaus ei koskaan salakavalasti "hiivi takavasemmalta" kenenkään elämään. Sille on annettu mahdollisuus. Ja miksi? Siksi kun oma puoliso on ollut raskaana vai miksi? Tai eihän syyllä oikeastaan ole edes merkitystä.

Tähän ei kelpaa syyksi se klassikko: "kaikkien pitää olla onnellisia ja sydämen mukaan pitää mennä". Ei. Silloin kun oma puoliso on raskaana tai on juuri synnyttänyt, silloin ollaan yhdessä vaikka vittu pakosta. Ei parisuhde niin päin helvettiä voi olla, että toinen pitää jättää pulaan.

Omista valinnoista pitää kantaa vastuu. Jos lapsi on päätetty hankkia, ei sitä silloin rakastuta paremman näköiseen pimperoon ja sanota, että kyllä mä voin, koska silläkin on lapsia. Siitähän tässä on kyse. Sami on betamiehenä aina tyytynyt siihen mitä saa. Nyt bloginsa avulla hän onnistui tekemään betana olemisesta pillumagneetin ja tajusi, että "parisuhdeguruna" hänestä ollaan kiinnostuneita. Hän saa sittenkin valita. Sitten tuli ensimmäinen nainen Samin elämässä, joka otti suihin ja antoi pyllyyn. Sen jälkeen Sami "rakastui". Sami kun betana oli tottunut siihen, että lähäri saunan jälkeenkin on luxusta.

Ei vittu näitä ihmisiä! Voin vain kuvitella Samin ex-vaimon tuntemukset, että ukko on "rakastunut toiseen" kun itsellä on parikuinen vauva sylissä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: AivanSama ja poika
vierailija
Samilla menee sit varmaan pitkään tosi hyvin uudessa suhteessa kun siinä ei tarvi järkätä muuta kuin minun, minun , sinun ja kohta varmaan meidänkin lasten asioita. Siinä yksinkertaisessa uusperhekuviossa se romanttinen rakkaus kukoistaa ja voi hyvin Forever yours vaan
 
Tyyppi kuvailee tunteitaan ja perustelee tekemisiään kuin olisi rakkauden humalatilassa ja eläa väärällä aikakaudella. Hänen rakkauselämänsä kieroutumat ja vaihtelut olisivat olleet jonkin sortin tarinoiden aihe joskus Emilie Bronten aikakaudella kumpuenglannissa. Tähän päivän elämäntapaan ja -tietämykseen ne eivät sovi, vaan hänen juttunsa ovat kuin "mielipuolen päiväkirjasta" .
Mutta edes vanhan englannin ajassa, vaikka romanttisia romaaneita luettiinkin ja voimakkaita "ooh"..."aah"- tunteita koettiin, niin niiden sisältämiä tarinoita ei olisi tullut kenenkään terveen mieleen suorittaa tekoina.
 
Siis oikein parisuhdeguru?! Vähän sama kuin joku liikenneguru jäisi kiinni rattijuopumuksesta tai vegaaniguru lihansyönnistä. Eiköhän tässä pitäisi olla Minkkisen guruilut guruiltu.

Täysin edesvastuutonta käytöstä. Rakkaus ei koskaan salakavalasti "hiivi takavasemmalta" kenenkään elämään. Sille on annettu mahdollisuus. Ja miksi? Siksi kun oma puoliso on ollut raskaana vai miksi? Tai eihän syyllä oikeastaan ole edes merkitystä.

Tähän ei kelpaa syyksi se klassikko: "kaikkien pitää olla onnellisia ja sydämen mukaan pitää mennä". Ei. Silloin kun oma puoliso on raskaana tai on juuri synnyttänyt, silloin ollaan yhdessä vaikka vittu pakosta. Ei parisuhde niin päin helvettiä voi olla, että toinen pitää jättää pulaan.

Omista valinnoista pitää kantaa vastuu. Jos lapsi on päätetty hankkia, ei sitä silloin rakastuta paremman näköiseen pimperoon ja sanota, että kyllä mä voin, koska silläkin on lapsia. Siitähän tässä on kyse. Sami on betamiehenä aina tyytynyt siihen mitä saa. Nyt bloginsa avulla hän onnistui tekemään betana olemisesta pillumagneetin ja tajusi, että "parisuhdeguruna" hänestä ollaan kiinnostuneita. Hän saa sittenkin valita. Sitten tuli ensimmäinen nainen Samin elämässä, joka otti suihin ja antoi pyllyyn. Sen jälkeen Sami "rakastui". Sami kun betana oli tottunut siihen, että lähäri saunan jälkeenkin on luxusta.

Ei vittu näitä ihmisiä! Voin vain kuvitella Samin ex-vaimon tuntemukset, että ukko on "rakastunut toiseen" kun itsellä on parikuinen vauva sylissä.
Kenties beta- miesten nuppi menee helpolla sekaisin, kun uusi asema tai status nostaa markkina- arvoa.

Siinäkin olet aivan oikeassa, että kyseinen henkilö ei oikein enää voi esiintyä parisuhdegurun tittelillään. Eiköhän sitä uuttakin rouvaa ala sitten kyllästyttämään, kun julkisuus alkaa häilyä.
 
  • Tykkää
Reactions: Pessimisti
vierailija
"joka sanot ettei saa tehdä huorin, itse teet huorin. Joka kauhistut epäjumalia, kuitenkin olet temppelin ryöstäjä."

"Niin sinäkö, joka toista opetat, et itseäsi opeta; joka julistat ettei saa varastaa, itse varastat"
 

Yhteistyössä