Samsung vai iPhone?

  • Viestiketjun aloittaja "kymysys"
  • Ensimmäinen viesti
Ken guru
Mulla on Samsung 4S ja on hyvä luuri. Tykkään tästä enemmän kuin edellisestä Iphonesta. Se oli paksumpi ja jotenkin kömpelömpi käyttää. Tosin en tiedä uusimmista Iphoneista ns. mitään.
 
Ei ole kokemusta Samsungista, mutta iPhonet ei ainakaan mun käytössä kestä.
Edellisen näyttö paskana jatkuvasti, sama homma nykyisen kanssa.

Älyttömän herkkä kapine, eikä noissa mitään erityisen hyvää ole.
 
Odota
Kannattaa odottaa iPhone 6:sta. Tulee piakkoin ja näillä näkymin aivan ylivertainen kun julkaistaan. Markkinastandardi seruraavat 3 vuotta, joten ei tartte heti vaihtaa.
 
"hans"
iPhone on hyvä puhelin, kunhan sitä ei tarvitse käyttää helteessä, pakkasessa, sateessa, ulkona eikä käsineet kädessä. iPhonea ei myöskään tule kantaa mukanaan ilman todella hyvin suojaavaa suojakoteloa. iPhonea ei saa ravistaa, täristää eikä altistaa minkäänlaiselle kosteudelle. Jos tarvitset puhelinta jossain noissa tilanteissa, sinun on valitettavasti pakko valita se Samsung.
 
ifooni
[QUOTE="hans";30109755]iPhone on hyvä puhelin, kunhan sitä ei tarvitse käyttää helteessä, pakkasessa, sateessa, ulkona eikä käsineet kädessä. iPhonea ei myöskään tule kantaa mukanaan ilman todella hyvin suojaavaa suojakoteloa. iPhonea ei saa ravistaa, täristää eikä altistaa minkäänlaiselle kosteudelle. Jos tarvitset puhelinta jossain noissa tilanteissa, sinun on valitettavasti pakko valita se Samsung.[/QUOTE]

Paskaa jauhat. Iphonesta.Käyttäjä vika se suurin vika. Ja mikä pakko on ostaa Samsung? Parempiakin on onneksi kaupan.
 
folli
No mulla ratkaisi koko ja hinta. Iphonet oli näytöltään kaikki liian pieniä ja hinnaltaan mun mielestä liian kalliita, joten otin Samsung s4:n.
En keksi ainakaan vielä yhtään mitään pahaa sanottavaa. Hyvä ja tarkka näyttö, helppo käyttää netissä, hyvä kamera ja kivaa videopätkääkin saa halutessaan. Tässä olisi potentiaalia vaikka mihin, jos vaan viitsisi itseään kouluttaa käytössä.
 
Ei koskaan pudonnut puhelin.
Aijaa... :ashamed: :D

Moni tuttu iPhonen käyttäjä on vaan valitellut rikki menevää näyttöä ja oma Samsung ok vaikka sekin putoillut usein. Ei pitäs pudotella, mutta vahinkoja sattuu...
Kun puhelin maksaa se yli 600 e niin ei pidä sattua vahinkoja. Tai sitten jos on rahaa niin hälläväliä. En ymmärrä tälläistä huolimattomuutta hälläväliä asennetta. oho puhelin tippui.
 
Itse mietin myös noiden välillä, mutta päädyin Nexus 5 -puhelimeen. Aiemmin ollut parikin Samsungia, mutta akunkesto on ollut aivan luokattoman huonoa. Tämän parin viikon käytön jälkeen olen kyllä oikein tyytyväinen.
 
ap.
No mulla ratkaisi koko ja hinta. Iphonet oli näytöltään kaikki liian pieniä ja hinnaltaan mun mielestä liian kalliita, joten otin Samsung s4:n.
En keksi ainakaan vielä yhtään mitään pahaa sanottavaa. Hyvä ja tarkka näyttö, helppo käyttää netissä, hyvä kamera ja kivaa videopätkääkin saa halutessaan. Tässä olisi potentiaalia vaikka mihin, jos vaan viitsisi itseään kouluttaa käytössä.
Mä tykkään, että puhelin on puhelimen kokoinen eikä mikään kantolaukun vaativa tabletti :D En tosin tiedä minkä kokoinen tuo s4 on, mutta tuli vaan mieleen...

Samsungista tykkään kyllä muuten (ei vanha jaksa opetella mitään Sonyja :p ).
 
että näin
[QUOTE="hans";30109770]Lue iPhonesi käyttöohjeet ja takuuehdot. Saatat yllättyä. :D[/QUOTE]

On ollut pakkasessa sateessa helteessä tärinässä pölyssä. ja puhelin toimii.
 
eeeeeee
Mä tykkään, että puhelin on puhelimen kokoinen eikä mikään kantolaukun vaativa tabletti :D En tosin tiedä minkä kokoinen tuo s4 on, mutta tuli vaan mieleen...

Samsungista tykkään kyllä muuten (ei vanha jaksa opetella mitään Sonyja :p ).
No kuule sama Androidi siinä on kuin sampoissa, paitsi että Sonyssä ei ole sitä turhaa paskaa niinkuin Samsungeissa.
 
Kerro
[QUOTE="hans";30109788]Mutta takuu ei ole enää voimassa, mikäli kerrot kaiken tuon viedessäsi puhelinta takuuhuoltoon. :)[/QUOTE]

No miksi viedä takuuhuoltoon toimivaa puhelinta?????
 
iPhone
iPhone 4s on paras ratkaisu tässä vaiheessa. Ei maksa juuri mitään ja pärjää loistavasti ja monilta osin peseekin samsungin tai muiden laitteet vielä. Kohta voi sitten hankkia iPhone 6:en niin ei tartte enää muuta miettiä.
 

Yhteistyössä