Sanokaa ihan oikeasti onko nämä rumia?Mitä vielä mä teen jos mä ostin ja esikoinen sanoi ettei hän enää tykkä?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No juu jos on huonekalusta kyse nii saa luvan kelvata... Saiko se kuitenki itte valita ne alunperin?
juu itse hän sanoi että halua nalle puh,no mä ostin sitten hän oli tytyväinen 1pv sitten sanoi että halua hevoset :/ :x sitten kun jasminille saapui posti prinsessa juttuja niin hän itke että hänellä on nalle puh ja hän halua kaikki pinkki myös nyt,vaikka kaikki on paketissa vieläkin niin silti se vaiva häntä,joka kerta hän kysyy että ,,äiti tämä on Lucian eikö,,eli tokan kalusteet :/
No sun kuuluu oikeasti sitten sanoa tytöllesi, että itse valitsi omat kalusteensa. Et sä ihan oikeasti voi antaa lapsen päättää tuollaisista asioista :eek:

 
vieras
Lapsi on onnellinen kun tuntee että hänellä on turvalliset vanhemmat. Tähän kuuluu, että osataan tehdä päätöksiä lapsen puolesta. Jos lapsi tekee päätökset, hän ei ole onnellinen vaikka saattaa siltä näyttää.
Ja joo pöydän värillä ja sillä kuka juuri siitä päättää ei ole väliä suuntaan eikä toiseen, mutta noin yleisesti.

Eli sanot lapselle että ne on hyviä, ne pidetään. Eivät oikeastikaan ole rumia.
 
Asian taustoja tietämättä olisi kai parempi olla sanomatta mitään, mutta sanon kuitenkin :) . Kalusteet, siis pöytä ja tuolit, ovat aika levottomia ulkonäöltään, joten sisällään en ihmettele, ettei jokainen lapsi niihin ihastu. Suosittelisin jatkossa hieman hillitympiä kuvioita, Yksiväriset kalusteet ovat siinä mielessä hyviä., että niihin saa ilmettä vaihtelemalla tekstiilejä yms.

Edit Ahaa, lapsi oli itse halunnut juuri nuo kalusteet. Sitten saa olla tyytyväinen valintaansa! Vuoden päästä maalia pintaan!
 
Ei mulla vaan ole vaara joka kerta vaihta,ja muakin nyt vaiva että voi vitsi miks mä ostin tommosta ,minun olisi pitänyt ostaa molemille kaikki ilman kuvia ehkä ,nyt vielä mietin mitä mä sen lisääksi ostan ja minkäläiset sängyt,mistä mä edes saan nalle puh sänky tai joku tommonen sen tyylinen
 
vieras
Varmasti kaikille lapsille tulee se vaihe, kun haluaakin sitä mitä onkin jollain toisella. Sinä kuitenkin olet se vanhempi, jonka kuuluu sanoa se viimeinen sana. Jos nyt(kin) annat periksi, niin todella huonoon suuntaan olet menossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Ei mulla vaan ole vaara joka kerta vaihta,ja muakin nyt vaiva että voi vitsi miks mä ostin tommosta ,minun olisi pitänyt ostaa molemille kaikki ilman kuvia ehkä nyt vielä mietin mitä mä sen lisääksi ostan ja minkäläiset sängyt,mistä mä edes saan nalle puh sänky tai joku tommonen sen tyylinen
nalle-puh sänky ?! :x älä sentäs.
osta joku nätti perus sänky, joka menee tytölle vaikka vielä 15vuotiaanakin. siinä säästääkin ( jos sitä ominaisuutta arvostaa )
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No eihän sen nyt tarvii olla just Nalle-Puh - sänky, vaan esim. samaa sävyä kun nuo kalusteet tai mitä muita sävyjä siellä huoneessa nyt tulee olemaankaan.
mä ajattelin joku keltainen tai sitten violetti,eli ne värit jotka muistutta nalle puhia,mutta mistä sen saa :/ ja mitä mä vielä ostan hänen huoneseen,en tiedä yhtään
 
Vierain
ÄLÄ hyvä ihminen liikaa kuuntele lapsiasi, ja niiden "onnellisuuksia" Onni ei todellakaan tule tavarasta, kalusteista, vaatteista jne... Itse vielä nti 10v:n "isommat" hankinnat teen ihan ilman neidin päätöstä, siis huonekalut, talviasusteet, polkupyörät jne... Minä ne maksan ja minä ne sitten ostan. Joka oikkuun ja mielihaluun ei MINUN mielestäni pidä ollenkaan lähteä mukaan. Lapsi oppii vain, ettei mikään riitä. Oikea onni lapsella on mielestäni rajoja ja rakkautta. Siitä syntyy turvallisuus, ja se on sellaista onnea, mitä ei millään rahalla ja tavaralla saa :)

Ja, kalusteet on hienot!
 
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Ei mulla vaan ole vaara joka kerta vaihta,ja muakin nyt vaiva että voi vitsi miks mä ostin tommosta ,minun olisi pitänyt ostaa molemille kaikki ilman kuvia ehkä nyt vielä mietin mitä mä sen lisääksi ostan ja minkäläiset sängyt,mistä mä edes saan nalle puh sänky tai joku tommonen sen tyylinen
nalle-puh sänky ?! :x älä sentäs.
osta joku nätti perus sänky, joka menee tytölle vaikka vielä 15vuotiaanakin. siinä säästääkin ( jos sitä ominaisuutta arvostaa )
no en mä noin kaun halua pitää sänky :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No eihän sen nyt tarvii olla just Nalle-Puh - sänky, vaan esim. samaa sävyä kun nuo kalusteet tai mitä muita sävyjä siellä huoneessa nyt tulee olemaankaan.
mä ajattelin joku keltainen tai sitten violetti,eli ne värit jotka muistutta nalle puhia,mutta mistä sen saa :/ ja mitä mä vielä ostan hänen huoneseen,en tiedä yhtään
Ei kaiken tarvitse olla sävy sävyyn. Valkoinenkin sänky sopii ihan minkä varin kanssa vaan ihan yhtä hyvin, usko pois.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vierain:
ÄLÄ hyvä ihminen liikaa kuuntele lapsiasi, ja niiden "onnellisuuksia" Onni ei todellakaan tule tavarasta, kalusteista, vaatteista jne... Itse vielä nti 10v:n "isommat" hankinnat teen ihan ilman neidin päätöstä, siis huonekalut, talviasusteet, polkupyörät jne... Minä ne maksan ja minä ne sitten ostan. Joka oikkuun ja mielihaluun ei MINUN mielestäni pidä ollenkaan lähteä mukaan. Lapsi oppii vain, ettei mikään riitä. Oikea onni lapsella on mielestäni rajoja ja rakkautta. Siitä syntyy turvallisuus, ja se on sellaista onnea, mitä ei millään rahalla ja tavaralla saa :)

Ja, kalusteet on hienot!
:hug: juu,ok =) minulla on vaan äiti eri mieltä,hän aina sano niin että lapsilla pitäis olla onnellinen lapsuus ja aina vain hienot vaatet päällä,se meni oikeasti niin syvälle mun päähään että mua ahdista joka kerta jos lapsella on jotain päällä mistä mä en tykkä tai se ei näyttä kivalta :/
 
vieras
Ei kannata ostaa tuollaisia "kertakäyttö"kalusteita. Niitä jaksaa katsoa maksimissaan pari vuotta ja sitten halutaan uutta. Parempi ostaa kerralla kunnolliset, joita sitten jaksaa katsoa monta vuotta. Ei liiallinen kulutushysteria ole hyvästä kenellekään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Vierain:
ÄLÄ hyvä ihminen liikaa kuuntele lapsiasi, ja niiden "onnellisuuksia" Onni ei todellakaan tule tavarasta, kalusteista, vaatteista jne... Itse vielä nti 10v:n "isommat" hankinnat teen ihan ilman neidin päätöstä, siis huonekalut, talviasusteet, polkupyörät jne... Minä ne maksan ja minä ne sitten ostan. Joka oikkuun ja mielihaluun ei MINUN mielestäni pidä ollenkaan lähteä mukaan. Lapsi oppii vain, ettei mikään riitä. Oikea onni lapsella on mielestäni rajoja ja rakkautta. Siitä syntyy turvallisuus, ja se on sellaista onnea, mitä ei millään rahalla ja tavaralla saa :)

Ja, kalusteet on hienot!
:hug: juu,ok =) minulla on vaan äiti eri mieltä,hän aina sano niin että lapsilla pitäis olla onnellinen lapsuus ja aina vain hienot vaatet päällä,se meni oikeasti niin syvälle mun päähään että mua ahdista joka kerta jos lapsella on jotain päällä mistä mä en tykkä tai se ei näyttä kivalta :/
:hug: Lapsella on onnellinen lapsuus kun sillä on vanhemmat jotka sitä aidosti ja ehdottomasti rakastaa. Sie oot hyvä äiti vaikka lapset ei aina saiskaan mitä haluavat. :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Rinkeli-Martta:
Osta ainakin neutraalit sängyt esim. tämä
http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=26977&productId=86146&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
tai tämä
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/S99827959
ei ne sovi sen tyylin kanssa :(
mä ostin tokalle tommonen sänky:

http://www.kodin1.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=245254&storeId=3444&catalogId=3444&shopId=3020000&compartmentId=3020800&categoryId=3020801
 

Yhteistyössä