Sanokaa menenkö....???

  • Viestiketjun aloittaja Tiina
  • Ensimmäinen viesti
Tiina
Exäni laittelee viestejä ja yrittää saada mut yöksi sen luo. On hieman hiprakassa, mut ei ilmeisesti liian pahasti et vois panna :)

Mitä teen? Menenkö? Jos menen niin seksi on ainoa syy, muuta en miehestä enää halua, mutta pirun hyvää seksiä siltä vois saada kyllä...:)
 
Ensinnäki kauan on erosta, toisekseen, mitä tunteita sulla on, mitä tunteita sillä, onko se vain seksiä.... Ja tosiaan, miksi se on ex? Ootko ite "hieman hiprakassa", mieti miltä tuntuu sitte herätä sen vierestä, entä jos samat vanhat ongelmat tullee taas lähemmäs... Voi mie keksin miljoona syytä miksi ei, mut keksin miljoona syytä myös siihen miksi joo. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
ET! Ex on ex syystä
No inhan se toki noinkin, mutta jos panettaa ja haluan pitää hauskaa... ja ehkä myös näyttää sille vielä kerran mitä ilman se joutuu olemaan ku mut jätti... Minäkö kiero? :)
Mut mitäs näytät ittelles, sen saman? Mitä ilman jäät ko se sinut jätti? Ettet vaan hierois suolaa omiin haavoihin... :|
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Ensinnäki kauan on erosta, toisekseen, mitä tunteita sulla on, mitä tunteita sillä, onko se vain seksiä.... Ja tosiaan, miksi se on ex? Ootko ite "hieman hiprakassa", mieti miltä tuntuu sitte herätä sen vierestä, entä jos samat vanhat ongelmat tullee taas lähemmäs... Voi mie keksin miljoona syytä miksi ei, mut keksin miljoona syytä myös siihen miksi joo. :D
Erosta on aikaa 3kk. Kyllähän eron käsittely vielä kesken on tosin siitä olen 100 % varma etten koskaan ottaisi sitä takaisin. Mies on hieman katunut eroa...kuulemma, olen yhteisten tuttavien kautta hieman sellaista kuullut. Olen selvinpäin.
 
vieras
Kyllä se niinpäin menee, että ex käyttää sua hyväksi.

Se sut jätti, niin kuvittelee että menet sormia napsauttamalla sen luo ja että se sinulta sais. Kyllä se sun omaan nilkkaan kopsahtas.

Ajattele kuinka sillä alkaa vituttaan kun sanot, että ei vois vähempää kiinostaa tulla :)
 
älä mene
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä se niinpäin menee, että ex käyttää sua hyväksi.

Se sut jätti, niin kuvittelee että menet sormia napsauttamalla sen luo ja että se sinulta sais. Kyllä se sun omaan nilkkaan kopsahtas.

Ajattele kuinka sillä alkaa vituttaan kun sanot, että ei vois vähempää kiinostaa tulla :)
peesi!
 
bom
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Ensinnäki kauan on erosta, toisekseen, mitä tunteita sulla on, mitä tunteita sillä, onko se vain seksiä.... Ja tosiaan, miksi se on ex? Ootko ite "hieman hiprakassa", mieti miltä tuntuu sitte herätä sen vierestä, entä jos samat vanhat ongelmat tullee taas lähemmäs... Voi mie keksin miljoona syytä miksi ei, mut keksin miljoona syytä myös siihen miksi joo. :D
Erosta on aikaa 3kk. Kyllähän eron käsittely vielä kesken on tosin siitä olen 100 % varma etten koskaan ottaisi sitä takaisin. Mies on hieman katunut eroa...kuulemma, olen yhteisten tuttavien kautta hieman sellaista kuullut. Olen selvinpäin.

Se katuu silloin kun sitä panettaa. Varsinkin kännissä ja krapulassa.
 
Ap
Näin se taitaa tosiaan olla, ettei kannata vaivautua. Tulee vaan isompia ongelmia jos menen. Ja kieltämättä se on sille oikein huomata, että osaa kieltäytyäkin sen kutsusta :) Taidan vastata sille, että on nyt muita suunnitelmia yöksi...heh.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja bom:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Ensinnäki kauan on erosta, toisekseen, mitä tunteita sulla on, mitä tunteita sillä, onko se vain seksiä.... Ja tosiaan, miksi se on ex? Ootko ite "hieman hiprakassa", mieti miltä tuntuu sitte herätä sen vierestä, entä jos samat vanhat ongelmat tullee taas lähemmäs... Voi mie keksin miljoona syytä miksi ei, mut keksin miljoona syytä myös siihen miksi joo. :D
Erosta on aikaa 3kk. Kyllähän eron käsittely vielä kesken on tosin siitä olen 100 % varma etten koskaan ottaisi sitä takaisin. Mies on hieman katunut eroa...kuulemma, olen yhteisten tuttavien kautta hieman sellaista kuullut. Olen selvinpäin.

Se katuu silloin kun sitä panettaa. Varsinkin kännissä ja krapulassa.
Näin just.

 
vieras
Joo tohon lankaan ei kannata mennä! Miehet on just tollasii...jättää koska et ole sellanen jonka kanssa haluaisi olla vakavissaan/perustaa perheen mut sit pitää kuitenkin varalta välit ihan ok:na et voi sit pyytää seuraks jos sänky on tyhjänä. Ollut jossain juhlimassa ja ketään ei löytynyt niin sit se mietti et "hei, exänhän vois pyytää, tykkää kuitenkin vieläkin musta joten helppo nakki" ja sit edelleen rakastunut nainen juoksee sinne, panee ja heihei. Sit on taas naisella paskempi olla kun elättelee toiveita et mitä jos sittenkin, pyyshän se yöksikin...
 

Yhteistyössä