sanokaa mitä teen?

  • Viestiketjun aloittaja pelkuri
  • Ensimmäinen viesti
pelkuri
Sanokaa mitä mun pitäis tehdä,mä petin miestäni ja tämä toinen osapuoli vaimoaan,
suhde on päättynyt,mutta mielessäni pyörii kosto,viha sääli.mies kertoi nimittäin olevansa vaimonsa talutusnarussa ja haukuttavana,kunnioitus rakkaus ja hellyys tipotiessään heillä.
mietiinkin tässä olisiko järkeä kertoa vaimolle että mies on pettänyt häntä?
ihan nimettömänä!mitä mieltä olette ootteko itse tehnyt näin ja mitä siitä seurasi? kertokaa kokemuksenne ja mielipiteenne.
ajatukseni harhailee koston ja säälin välillä ja kumpaa se olisi?
ja miten se vaikuttaisi minun omaan liittooni joka on nyt ok,tajusin nimittäin tehneeni ison virheen eikä se tuntunut miltään,petyin pahasti tähän salarakastouhuun,,,
 
tyypillinen valitus mieheltä, mistä tiedät, et puhuu totta? onko hyviä tuttuja? ei tarvis mun mielestä kertoa jos et samalla kerro et se olit sinä jonka kans petti! laita omalle kohalle ja jätä pettämiset/kostot/säälit pois ... :x
 
Kerrotko myös omalle miehelle pettäneesi? Miten liittosi kävisi, jos toisen vaimolle kerrot ja sieltä paljastuisi kenen kanssa mies on pettänyt ja tieto menisi miehesi korviin? Kuulostat lapselliselta kostonhaluinesi. Minkä haluat kostaa, senkö että salasuhteen toinen osapuoli ei halunnutkaan jatkaa?
 
pelkuri
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2006 klo 13:32 Feeniks kirjoitti:
Jos lähdet kertomislinjalle niin kerro ensiksi omalle miehellesi! Mä en oikein ymmärtänyt että mitä olit kostamassa?
Kiitos teille kaikille mielipiteistä.
näin se on että itelleen siinä varmasti saa myös pahan mielen.
en kosta sitä etteikö hän halunnut jatkaa vaan varmasti pahaa oloani.
yhdessä me päätettiin ettei jatketa ja pysytään omissa perheissämme.

enpä taida tehdä mitään asialle vaan elää todellakin omaa elämääni ja oman kultani turvallisessa sylissä.

kiitos teille neuvosta!
 
kerro vaan
Onpa positiivista kuulla, että jollakin on vielä sydän paikallaan ja omatunto toimii. Tunnusta miehellesi ja selvittäkää asianne toisillenne. Pyydä anteeksi ja anna myöskin itsellesi anteeksi. Pyydä myös Jumalalta anteeksi, saat myös häneltä kaiken anteeksi. Näin toimien saat jatkaa rauhassa avioliittoasi. Siis puhtaalta pöydältä. Mene, äläkä tästedes syntiä tee. Sanoi Jeesus syntiselle naiselle.
 
pelkuri
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2006 klo 11:08 kyselijä kirjoitti:
Tietääkö sun miehes tarinan? Oletteko tämän toisen miehen kanssa enää missään tekemisissä (työkaveri tms), eli onko olemassa riski että joskus

"uusitte" homman?
[/quot

e]

HEI ei tiedä mieheni tarinaa,enkä ole missään tekemisissä tämän ex-salarakkaani kanssa,tiedän nyt että salarakkaani on kertonut vaimolleen ja vaimo antoi anteeksi hänelle.....ainakin vaimonsa näin minulle ilmoitti puhelimitse itse!
Eipä ole sellaista riskiä että tavattais tai ainahan on mahdollisuus törmätä vaikka ei ihan samassa kaupungissa asutakkaan mutt melko lähellä kumminkin.
mutta enpä usko että mitään uutta pettämistä tapahtuisi,rakastan miestäni tiedän sen nyt varsin hyvin ja olen päättännyt ettei toista tälläistä tapahtumaa tule! vaikka mistä sitä tietää mitä tapahtuu jos me satutaan tapaamaan,siksi toivonkin hartaasti ettei niin käy koskaan,sillä ei olla edes ystäviä erottiin riidoissa! niin oli parempi ainakin mulle.
 

Yhteistyössä