Sanokaapa mielipiteenne tyttölasten vanhemmat

Itselläni poika joten olen hiukan ulkona tämän päivän tyttöjen ajatuksista ja ihanteista.
Eli omassa lapsuudessani paperinuket kuuluivat usean vuoden ajan leikkeihin. ( olen syntynyt -73 ) Joskus harvoin sain ostettuja paperinukkeja ja ne olivat aarteitani. Mutta Seura lehdestä sai ihania paperinukkeja kuten 80-luvulla prinsessa Dianan ja kuinka ihana se oli :D
Ostin eilen 5 vuotiaalle kummitytölleni Lumikki paperi nuken jolla on käsittääkseni 50 luvun tyyliset vaattee ja asukokonaisuudet. On mielestäni upea.
Mutta arvostaako nykypäivän tytön tylleröiset tällaisia lahjoja.
On tuliaislahja kun menemme käymään kylässä, tarkoitus ei ole lahjoa joka kerta arvokkailla lahjoilla vaan huomioida ja muistaa tyttöä pienesti tällä kertaa.
Eli millasen vastaan oton saan? =) Toivottavasti ilahtuu..
 
"koppis"
Tosi vaikea sanoa. Nykytytöt eivät välttämättä ole oppineet leikkimään paperinukeilla. Meillä ei tyttö hirveästi innostunut (nyt 11-vuotias) aikoinaan juuri kun toisetkaan eivät niillä leikkineet. Meillä on tallessa minun äitinikin vanhoja älyttömän ihania paperinukkeja. Taitavat olla aika muinaismuisto.. Toivotaan, että kummityttösi kuitenkin tykkää!
 
"vieras"
Minun tytöt ei osasi leikkiä niillä siten, että ne pysyis ehjänä. Rehellisesti sanottuna. Kuulostaa ihanalta, idylliseltä ja erilaiselta, mutta aika pian ne ois silppua.
 
"Jaana"
itse leikin niillä pienenä ja olen niitä omalle tytölleni joskus ostanut, mutta aika pian ovat rutattuna syrjässä.

Ei tykkää. En tiedä, jos kummityttösi sitten tykkäisi, lapset on erilaisia.

5v tykkäisi askartelupaketista, jos halua pienen muistamisen. vähän hileliimaa, paperia, joitain kivoja kuvia.
jne.
 
Riippuu varmastikin lapsen luonteesta.. Mun mielestä paperinuket oli ihan tylsä juttu kun olin lapsi, en myöskään osannut arvostaa nukkekotia minkä sain... Nyt taas haaveilen saavani nukkekotini joskus takaisin ja omille lapsilleni :)
 
"tytön äiti"
Lapset ovat aika ennokkoluulottomia, ja jos vaikka avaatte paketin yhdessä jos eivät paperinuket ole tuttuja. Oma 7-vuotiaani kyllä tykkäisi kovasti. Ja joskus voi olla että kaveritikin innostuvat.
 
"tiimarinvihko"
Mulla on 5-vuotias tyttö, joka on saanut paperinukkekirjoja lahjaksi ja kyllä on niistä tykännyt, mutta ei ole vielä osannut huolehtia niistä, joten niitä on lojunut lattialla ja mennyt rikki. Eikä varsinaisesti mtn kunnon leikkejä leiki niiden kanssa, kunhan ihastelee.
 

Yhteistyössä