sanooko kenellekään firma nimeltä TONO mitään?

joku hemmetin kalsareiden kotiinkuljetusfirma :D

ei vaan,ei paljon naurata. olivat joskus keväällä miestä puhelimitse alkaneet pommittaa et tilaa tilaa tilaa,tosi hyvä laatusia kalsareita ja eri mallisia ja tutustumistarjous vaan 50snt!! mies oli et senkus sit laitatte tuleen,mut onko täs joku koira haudattuna,et sitoudunko mä johonkin jos nyt tilaan nää? myyjä oli vakuutellu että et sitoudu,saat kalsaris ja maksat ne ja sit tilaat lisää jos haluat. mies oli et ok. no,kesti aika kauan ennenku ne kalsarit pamahti postiluukusta ja mies ei tykänny niistä. oli kuulema inhottavat jalassa ja juttu jäi siihen.
äsken sit tuli tonolta paketti mis oli kahdet kalsarit ja melkein 20euron lasku :eek: soitin miehelle ja mies oli et ei tasan oo tilannu enempää et oli niin surkeet kalsarit. sit aloin lukee noit pieniä pränttejä tarkemmin,niin tos lukee et seuraavan lähetyksen viimeinen peruutuspäivä on 06/07/07 :eek:

hienoa toimintaa :whistle:

menee kalsarit palautukseen ja tarvii tehdä selväks et ei tartte lähetellä lisää. mä vihaan muutenki palautella kaikkee ja soitella ja selvitellä ja plaaaaaaa... :whistle:

tässä tän päivän purnaus -kiitos ja anteeks-
 
Jepjep...tuttu juttu. Ukollein oli kans soitellu ja parit kipaleet sieltä on nyt tullu ja nyt koitettu sit irtisanoa ittemme tuosta touhusta, mutta asiakaspalvelunumeroon ei saa yhteyttä tai sitten se on varattu...viimeksi laitoin viestiä sitten sähköpostiin ja seuraavaksi laitetaan kirjallinen ero.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 11:03 mellan kirjoitti:
siinä on sama systeemi kun evitalla. Sieltä tulee kerran kuussa tai joka toinen kuukaus paketti, jos ei oo irtisanoutunu siitä
joo kyllä mä sen nyt tajusin,mut ei osattu odottaa ku myyjä vakuutti et ne on ne yhdet kalsarit ja that´s it :/
 
Joo sama homma. Ekojen kalsaritten jälkeen koitin soittaa sinne, et halutaan erota siit hommasta. No eihän ne vastannu puhelimeen ja muistelen, että nauhallakin oli niin huonoa suomea, ettei siitä saanu mitn selvää....

Laitoin sinne aika äkäisen lapun, että ei tartte enää lähetellä niitä alkkareita... No eipä oo sen jälkeen kuulunu mitään sitä virmasta :)
 
A shadieeyah
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 11:06 Nappi82 kirjoitti:
Meidän isäntä oli kans tilannu, ku sille oli soitettu, ne yhdet kalsarit otettiin ja sit mä peruin sen, ku on kalliimmat, ku Frontilla ja sieltä tulee jo ennestään.
Onneks ei sitten ukko tilannu ku katalogia kahteli ja meinas..Millanen toi front on? onko sillä nettisivua?
 
tyhmä kysymys,mut voinko laittaa omasta sähköpostistani ikäänkuin miehen puolesta "eroanomuksen" tai siis sähköpostia et ****** ******* eroaa nyt ja tässä ja asiakasnumerot yms ja piste? :whistle:

tuleekohan sieltä joku vastaus et ero hyväksytty?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 11:11 kuha kirjoitti:
tyhmä kysymys,mut voinko laittaa omasta sähköpostistani ikäänkuin miehen puolesta "eroanomuksen" tai siis sähköpostia et ****** ******* eroaa nyt ja tässä ja asiakasnumerot yms ja piste? :whistle:

tuleekohan sieltä joku vastaus et ero hyväksytty?
Itse kokeilisin ainakin.Laittaa että miehellä ei s-postia ja puhelimella ai pääse linjoille tms.Tai sitten ei selitä mitään.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 11:00 kuha kirjoitti:
joku hemmetin kalsareiden kotiinkuljetusfirma :D

ei vaan,ei paljon naurata. olivat joskus keväällä miestä puhelimitse alkaneet pommittaa et tilaa tilaa tilaa,tosi hyvä laatusia kalsareita ja eri mallisia ja tutustumistarjous vaan 50snt!! mies oli et senkus sit laitatte tuleen,mut onko täs joku koira haudattuna,et sitoudunko mä johonkin jos nyt tilaan nää? myyjä oli vakuutellu että et sitoudu,saat kalsaris ja maksat ne ja sit tilaat lisää jos haluat. mies oli et ok. no,kesti aika kauan ennenku ne kalsarit pamahti postiluukusta ja mies ei tykänny niistä. oli kuulema inhottavat jalassa ja juttu jäi siihen.
äsken sit tuli tonolta paketti mis oli kahdet kalsarit ja melkein 20euron lasku :eek: soitin miehelle ja mies oli et ei tasan oo tilannu enempää et oli niin surkeet kalsarit. sit aloin lukee noit pieniä pränttejä tarkemmin,niin tos lukee et seuraavan lähetyksen viimeinen peruutuspäivä on 06/07/07 :eek:

hienoa toimintaa :whistle:

menee kalsarit palautukseen ja tarvii tehdä selväks et ei tartte lähetellä lisää. mä vihaan muutenki palautella kaikkee ja soitella ja selvitellä ja plaaaaaaa... :whistle:

tässä tän päivän purnaus -kiitos ja anteeks-
Itse laitoin joskus s-postia etten halua enempää tuotteita.Ja kun palautin tuotteen,sinne vielä lapun samasta aiheesta.Eipä tullut enempää.Silloin oli kyse rintsikoista.Saman firman.Siis provean.
 
laittaisin sinuna s-postiviestiä, kun näkeväthän he tosiaan asiakasnumerolla kenestä on kyse ja sinuna selittäisinkin vähän, että ei oo ukolla s-postia. Mä laitoin miehen s-postista sen eron meneen pari päivää sitten mutta vielä ei ainakaan mitään vahvistusta ole tullut ja jos sitä ei ensiviikollakaan vielä tule niin laitan sitten menemään kirjallisen. Sitten on kumma jos kalsareita vielä tulee!
 
juu meillä kans kävi näin, isäntä oli luvannu laittaa puhelinmyyjän yhdet bokserit, ja sit jonkun ajan jälkeen tuli kahdet aivan älyttömän kalliit bokserit, ja kun mun mies ei edes pidä mitään boksereita, sit luki sen pikku rämpsyn ja sanoi, ettei enää tarvii laittaa uusia :LOL:
 
jaa empäs tiedä tosta eroon pääsemisestä mitään ,kun meille ukolle on tullut sielt classic-mallisia kalsareita jo varmaan lähes parit kymmenet. ukko sanoo, et niin mukavia kalsareita hällä ei ole koskaan ollut vaik kaikki black horset yms on ollut käytössä. annetaan tulla niitä vastakin, ei siis toi firmasta eroon pääseminen tule ongelmaksi vieläkään. =)
 
tonon touhusta kuullut tyytyväinen FRONT mies
Hyvät vastaajat! Jos haluatte saada tonon asiakaspalvelusta jonkun kiinni niin tehkää näin. Jos soitatte nauhoitettuun puhelinvastaajaan, vastaaja kysyy asiakasnumeroa. Älkää antako sitä. Sit se kysyy toisen kerran, älkää edelleenkään antako asiakasnumeroa. Sen jälkeen puhelu ohjautuu jollekin ihmiselle. Sitten voi perua tilaamisen. Toivottavasti saitte selvää mitä tarkoitin. Näin kuulin tuttavalta, joka oivalsi tämän. Tonolta ei voi netin kautta vissiin päästä irti. Katsoin sieltä...Okei, siis olen frontin asiakas ollut jo kauan ja erittäin tyytyväinen. Kamat on oikeasti laadukkaita ja tilauksen voi lopettaa heti kun haluaa esim internetissä tai kirkkonummen asiakaspalveluun soittamalla. Olen kokeillut nettisivut ja soittanut asiakaspalveluun. Kaikki toimii. Ostin Frontin aikoinaan puhelinmyyjältä ja ostaisin uudestaan, jos joskus soittavat jonkun erikoistajouksen puolesta. Voin Suositella fronttia, ainakin itse en tykkää enää muiden valmistamista boxereista.
 
No eihän miehelle kukaan ole mitään huijannut, totta, että hän ei ole sitoutunut liittyessään mihinkään, kerhosta kun pääsee ihan koska vaan eroon ilman että joutuu maksamaan niistä tutustumiskalsongeistakaan enempää (vrt. musiikkikerho). Toki ne kuukauden paketit pitää muistaa perua ja/tai ilmoittaa, että haluaa erota koko kerhosta.

Mun mies käyttää noita Tonoja. On edullisia, tosi hyvännäköisiä ja laadukkaita ja niitä tulee just sopivin väliajoin että mies kestää kalsareissa eikä tarvii vuosia käyttää samoja, aina on n. 10-15 kalsarit kierrossa ja huonoimmasta päästä voi sitten heitellä mäkeen. =)
 
Mies
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
joku hemmetin kalsareiden kotiinkuljetusfirma :D

ei vaan,ei paljon naurata. olivat joskus keväällä miestä puhelimitse alkaneet pommittaa et tilaa tilaa tilaa,tosi hyvä laatusia kalsareita ja eri mallisia ja tutustumistarjous vaan 50snt!! mies oli et senkus sit laitatte tuleen,mut onko täs joku koira haudattuna,et sitoudunko mä johonkin jos nyt tilaan nää? myyjä oli vakuutellu että et sitoudu,saat kalsaris ja maksat ne ja sit tilaat lisää jos haluat. mies oli et ok. no,kesti aika kauan ennenku ne kalsarit pamahti postiluukusta ja mies ei tykänny niistä. oli kuulema inhottavat jalassa ja juttu jäi siihen.
äsken sit tuli tonolta paketti mis oli kahdet kalsarit ja melkein 20euron lasku :eek: soitin miehelle ja mies oli et ei tasan oo tilannu enempää et oli niin surkeet kalsarit. sit aloin lukee noit pieniä pränttejä tarkemmin,niin tos lukee et seuraavan lähetyksen viimeinen peruutuspäivä on 06/07/07 :eek:

hienoa toimintaa :whistle:

menee kalsarit palautukseen ja tarvii tehdä selväks et ei tartte lähetellä lisää. mä vihaan muutenki palautella kaikkee ja soitella ja selvitellä ja plaaaaaaa... :whistle:

tässä tän päivän purnaus -kiitos ja anteeks-
 
väiski
juu että myy helkkarin hyviä alusvaatteita olen tilannu paljon eikä ole ollut mitään harmia kun ilmoitin että tällä kerralla riittää niin lähetykset loppuivat ja piste
 
"Leea"
Minun mies tilasi tuolta jotain kalsareita ja sitten kun koitti peruuttaa niin kalsareita vaan tuli ja tuli, joutui muistaakseni kolmeen ellei jopa neljään kertaan peruuttamaan tilauksen ennenkuin lähetyksiä ei enään tullut :/
 
Taija L.
Tuttua on joo. Isäntä ja vielä isoisäki ottaa aina tilauksen vastaan, ko ne ekat on nii halpoja. Sitte taas jokatoinen kuukausi kattellaan ja ihmetellään, miten sen sais peruutettua. Linjoilta ei saa kiini ja hyvin äkkiä pistivät sen sähköpstilomakkeenki erroriksi, ko viimeksi sillä peruutettiin. Tosi hyvä asiakaspalvelu on joo, ko pittää peruutuski pistää nii vaikiaksi...
 
-.-
Miehelläkin on noita tonoja ihan helvetisti, tilaili niitä vuosia vuosia sitten, ennen meidän seurustelua.

Ja tosiaan, vaikuttaa kyl tosi laadukkailta, en sitten tiedä minkä hintasia olivat. Mutta veikkaan että miehille just hyvä idea tuo kalsaripostimyynti (sukkamyynti kans), eipä tarvi niitä kaupasta muistaa ostaa :D
 

Yhteistyössä