Sanooko teidän lapset teille "Minä rakastan sinua"?

  • Viestiketjun aloittaja "Äiti"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="Äiti";25615603]Meillä tuo 3-vuotias sanoo niin päivittäin =)[/QUOTE]

6- vuotias sen sata kertaa päivässä, lempi lause hällä: Sie ole äiti liian kaunis, sie oot niin ihana! <3 :)
4-vuotias vaihtelevasti päivän aikana joko rakastaa tai inhoaa äitiä.
 
Kaikki perheessämme muistaa rakkaudestaan myös sanallisesti kertoa, mukaanluettuna lapset 2v., 7v. & 9v.. Aika usein saa myös kuulla olevansa maailman paras äiti :heart: (ja tietenkin muistan usein myös kertoa, että minulla on maailman parhaat lapset)
 
"äiti"
Joka päivä sanotaan puolin ja toisin. Tosi hellyyttävää on sekin, että 3v poikani aina illalla kun äiti sanoo että "äiti rakastaa xxx" niin vastaa mulle että "minäpäs rakastankin isiä!". Ja jos mies on nukuttamassa, niin vastaus isälleen on että "minäpäs rakastankin äitiä". Mä niiiin rakastan mun pientä kapinallistani :)
 
Ei, meillä ei puhuta kirjakieltä :xmas:

Mutta kyllä nuo tulee halaamaan, antamaan pusun, sanovat että äiti sä oot ihana, mä tykkään susta paljon, yms. Jos sanon (KUN sanon) että rakastan heitä niin he vastaavat että niin mekin sua.
 
"vieras"
Ei, meillä ei puhuta kirjakieltä :xmas:

Mutta kyllä nuo tulee halaamaan, antamaan pusun, sanovat että äiti sä oot ihana, mä tykkään susta paljon, yms. Jos sanon (KUN sanon) että rakastan heitä niin he vastaavat että niin mekin sua.
Jos tahdotaan saivarrella, niin kirjakieli on kirjoitettua yleiskieltä. Kukaan ei puhu kirjakieltä. "Minä rakastan sinua" on puhuttuna yleiskieltä.
 

Yhteistyössä