sarjassamme " ei kulta, ei äiti suinkaan ole vihainen.. punottelen muuten vain" eli, pistetäänkö rakkaiden riiviöiden koottuja te

wc-paperia pytyssä..koko rulla. äidin likaiset pikkarit parvekkeelta alas, suoraan naapurin parvekkeelle. äidin irtopuuteri rasia auki ja sisältö ympäri eteistä. äidin naamarasva tuubiin purtu reikä. pissat keittiön lattialle kesken sämpylän teon ja sillävälin kun äiti hakee rätin, on pissan seuraksi ilmestynyt megakokoinen pökäle. dvd löytyy pesukoneesta, isin kännykällä soitettu hätänumeroon ja mummille...mitäpäs teidän kullanmurunne ovat keksineet, ettei isällä/äidillä käy aika pitkäksi ja elämä tylsäksi :whistle: muok.lisäys niin ja ikää muksulla on 1v7kk
 
onhan niitä
Hajoitti sohvan repi verhot ikkunasta, katkaisi saksilla pesukoneen johdon, löi ruuvarin televisiosta läpi, pissasi lattialle, soitti pilapuhelun tuntemattomaan numeroon, laittoi hellasta kaikki levyt päälle ja pannu paloi pilalle, kasteli seinän vierustan maidolla.
 
jeje
Tapahtuipa vessareissuni aikana: oli käynyt hakemassa lukitsematta jääneesta työpöydän laatikossa waterproof-tussin ja "piirrellyt" sillä ympäri kämppää. Sain kaikki onneksi hinkattua pois, vaan odotas kun tuli ilta ja avasin taulutelkkarin... Pääsi muutama ärräpää, oli nimittäin piirtänyt siihenkin viivan. 100 e maksoi alan liikkeestä telkkarin putsaus, oli tv-äijä onneksi saanut jäljen pois jollain teollisuusrasvalla.
 
x
se mikä on satuttanut eniten mun sisäistä maailmaani oli se kun löysin tussilla piirretyn sotkun makuuhuoneen ihanista tapeteista. "tuu katsomaan äiti kissaa" kuului makuuhuoneesta=( =( Tästä kaksi vuotta aikaa mutta aina tunnen tuskan rinnassani kun muistelen sitä tapettia.
 
:D
Ei mitään, ei yhtikäs mitään, ja mulla on niitä kaikkiaan kolme. Aikamoisia kullannuppuja, vilkkaitakin, mutta eivät koskaan tee mitään tahallisesti tyhmää. Iät 10kk, 3,5v ja 5,5v. Kaksi tyttöä ja yksi poika.
 
bud
Alkuperäinen kirjoittaja jeje:
Tapahtuipa vessareissuni aikana: oli käynyt hakemassa lukitsematta jääneesta työpöydän laatikossa waterproof-tussin ja "piirrellyt" sillä ympäri kämppää. Sain kaikki onneksi hinkattua pois, vaan odotas kun tuli ilta ja avasin taulutelkkarin... Pääsi muutama ärräpää, oli nimittäin piirtänyt siihenkin viivan. 100 e maksoi alan liikkeestä telkkarin putsaus, oli tv-äijä onneksi saanut jäljen pois jollain teollisuusrasvalla.
Sori mut :LOL:
 
täh???
Mää siis en voi uskoa näitä! Oikeestikko teidän lapset kerkee kaikkee tollasta? Missä te ite olette sillävälin? Ainoa joka tuossa kuulostaa normielämältä on toi että maidot kaatu seinän vierustalle.
Noi kaikki muut (no verhotki lentää aika äkkiä ikkunasta jos on ottanu just tukea siitä) on kyl sellasia että minä ihmettelen pahasti että missä te olette? Koneella, kaksplussa päällä?

Ku jos lapsella on sakset (mitä niin pieni tekee saksilla) ni ei se niilllä vaella pesuhuoneessa leikkelemässä johtoja! Jos tussit on lapsella, ni ei niilläkään vaelleta missä sattuu.. Ei taivas sentään!!
 
:D
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Ei mitään, ei yhtikäs mitään, ja mulla on niitä kaikkiaan kolme. Aikamoisia kullannuppuja, vilkkaitakin, mutta eivät koskaan tee mitään tahallisesti tyhmää. Iät 10kk, 3,5v ja 5,5v. Kaksi tyttöä ja yksi poika.
Keksin tämän, eli purrut leluja rikki, repinyt kirjaa, piirtänyt lattiaan paperin ohi. Mutta ei nämä mitään kolttosia ole, ihan vaan elämää.
 
Hip
Ai niin, kyllähän meidän 1½-vuotias tosiaan jollain terävällä oli naarmuttanut uuden taulu-tv:n ruudun alareunaan kivat naarmut. Näkyy aurinkoisella tosi hyvin, mutta eipä sitä tarvi aurinkoisella töllöä tuijottaakaan.
 
Esikoinen oli piirrellyt kuulakärkikynällä parvisänkyyn ja ovelasti kirjoittanut töherrysten perään siskonsa nimen. Hyvä yritys, mutta ei isoveli muistanut että sisko 3v ei vielä osannut kirjoittaa. :D

Kuopus taas oli ilmeisesti huomannut kuinka äidillä on tapana kulkea ympäri asunnon ja kerätä vesilasit ja vastaavat esim. yöpöydiltä, olkkarista jne ja viedä ne tiskialtaaseen. Jäbä ystävällisesti sitten kiikutti sinne tietokoneen langattoman hiiren, just yletti tiputtamaan sen altaan reunan yli ja plumps, siihen ainoaan (ja tietenkin täyteen) vesilasiin joka siellä oli...

Itse olen muksuna mm. piirrellyt äidin huulipunalla sängyn pohjan täyteen (siis siihen patjan alle).
 
hmmt
Alkuperäinen kirjoittaja täh???:
Mää siis en voi uskoa näitä! Oikeestikko teidän lapset kerkee kaikkee tollasta? Missä te ite olette sillävälin? Ainoa joka tuossa kuulostaa normielämältä on toi että maidot kaatu seinän vierustalle.
Noi kaikki muut (no verhotki lentää aika äkkiä ikkunasta jos on ottanu just tukea siitä) on kyl sellasia että minä ihmettelen pahasti että missä te olette? Koneella, kaksplussa päällä?

Ku jos lapsella on sakset (mitä niin pieni tekee saksilla) ni ei se niilllä vaella pesuhuoneessa leikkelemässä johtoja! Jos tussit on lapsella, ni ei niilläkään vaelleta missä sattuu.. Ei taivas sentään!!
Olet kyllä ihan oikeassa. Mutta on niissä lapsissakin eroa, joillekin vaan sattuu ja tapahtuu, toiset ovat syntyneet enemmän järki päässään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja täh???:
Mää siis en voi uskoa näitä! Oikeestikko teidän lapset kerkee kaikkee tollasta? Missä te ite olette sillävälin?
Ai sä olet niitä äitejä jotka ei käy vessassakaan jos on lapsen kanssa kaksin kotona? Meillä esikoinen kerkes mainiosti konttaamaan bioroskikselle mutustamaan homeista pullaa sillä välin kun mä kävin vessassa...
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Alkuperäinen kirjoittaja täh???:
Mää siis en voi uskoa näitä! Oikeestikko teidän lapset kerkee kaikkee tollasta? Missä te ite olette sillävälin?
Ai sä olet niitä äitejä jotka ei käy vessassakaan jos on lapsen kanssa kaksin kotona? Meillä esikoinen kerkes mainiosti konttaamaan bioroskikselle mutustamaan homeista pullaa sillä välin kun mä kävin vessassa...
Mutta miten se pääsi sinne roskikselle, eikö se ole kaapissa/pöydällä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja täh???:
Mää siis en voi uskoa näitä! Oikeestikko teidän lapset kerkee kaikkee tollasta? Missä te ite olette sillävälin? Ainoa joka tuossa kuulostaa normielämältä on toi että maidot kaatu seinän vierustalle.
Noi kaikki muut (no verhotki lentää aika äkkiä ikkunasta jos on ottanu just tukea siitä) on kyl sellasia että minä ihmettelen pahasti että missä te olette? Koneella, kaksplussa päällä?

Ku jos lapsella on sakset (mitä niin pieni tekee saksilla) ni ei se niilllä vaella pesuhuoneessa leikkelemässä johtoja! Jos tussit on lapsella, ni ei niilläkään vaelleta missä sattuu.. Ei taivas sentään!!
et sitten varmaan käy vessassa ? etkä tee ruokaa/leivo? etkä ikinä nuku hiukan pitempään kuin lapsesi ..
 
k
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Alkuperäinen kirjoittaja täh???:
Mää siis en voi uskoa näitä! Oikeestikko teidän lapset kerkee kaikkee tollasta? Missä te ite olette sillävälin?
Ai sä olet niitä äitejä jotka ei käy vessassakaan jos on lapsen kanssa kaksin kotona? Meillä esikoinen kerkes mainiosti konttaamaan bioroskikselle mutustamaan homeista pullaa sillä välin kun mä kävin vessassa...
Mutta miten se pääsi sinne roskikselle, eikö se ole kaapissa/pöydällä?
Mitä h-tin väliä? Jotkut tyypit vain pilaa kaikki ketjut.
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYön Sade:
Alkuperäinen kirjoittaja täh???:
Mää siis en voi uskoa näitä! Oikeestikko teidän lapset kerkee kaikkee tollasta? Missä te ite olette sillävälin? Ainoa joka tuossa kuulostaa normielämältä on toi että maidot kaatu seinän vierustalle.
Noi kaikki muut (no verhotki lentää aika äkkiä ikkunasta jos on ottanu just tukea siitä) on kyl sellasia että minä ihmettelen pahasti että missä te olette? Koneella, kaksplussa päällä?

Ku jos lapsella on sakset (mitä niin pieni tekee saksilla) ni ei se niilllä vaella pesuhuoneessa leikkelemässä johtoja! Jos tussit on lapsella, ni ei niilläkään vaelleta missä sattuu.. Ei taivas sentään!!
et sitten varmaan käy vessassa ? etkä tee ruokaa/leivo? etkä ikinä nuku hiukan pitempään kuin lapsesi ..
meillä on ainakin kodista tehty lapsiturvallinen
 
vääntänyt pakastimen pois päältä, ruuvannut yölampusta sen varsinaisen lampun irti ja piilottanut sen, repinyt matkasängyn verkkoseinän rikki ja tyhjännyt sänkyynsä lattialla pyörineen takin taskut (tarkoitus oli nukkua. ja joo, tiedän, ettei takkien kuuluisi olla lattialla, mutta mieheni ei nähtävästi tiedä ). Ikää 3 vuotta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Alkuperäinen kirjoittaja täh???:
Mää siis en voi uskoa näitä! Oikeestikko teidän lapset kerkee kaikkee tollasta? Missä te ite olette sillävälin?
Ai sä olet niitä äitejä jotka ei käy vessassakaan jos on lapsen kanssa kaksin kotona? Meillä esikoinen kerkes mainiosti konttaamaan bioroskikselle mutustamaan homeista pullaa sillä välin kun mä kävin vessassa...
Mutta miten se pääsi sinne roskikselle, eikö se ole kaapissa/pöydällä?
Mitä h-tin väliä? Jotkut tyypit vain pilaa kaikki ketjut.
Nyt olet täysin tahditon viesteissäsi, annatko itse lapsen mennä roskikseen tonkimaan ja syömään, aloittaja antoi.
 

Yhteistyössä