Sattuuko epiduraali?!!!

  • Viestiketjun aloittaja Tuleva äippä
  • Ensimmäinen viesti
Tuleva äippä

Viikkoja on jo 38, alateitse ois tarkotus synnyttää.
Mietityttää toi epiduraalin laitto, että sattuuko se paljonki, kun sehän menee kuiteskin niin pinnalisen kivun alueella ja suoraan ytimeen?
Ja eikö epiduraali ole aika tehokkain!
Kiitos tulevista vastauksista
 
Annu
Alkuperäinen kirjoittaja Tuleva äippä:
Viikkoja on jo 38, alateitse ois tarkotus synnyttää.
Mietityttää toi epiduraalin laitto, että sattuuko se paljonki, kun sehän menee kuiteskin niin pinnalisen kivun alueella ja suoraan ytimeen?
Ja eikö epiduraali ole aika tehokkain!
Kiitos tulevista vastauksista
Vähemmän se sattuu ku synnytys. Mulla tosin ei toiminut jostain syystä. Tehokas se kuulemma on.
 
No
Siinä vaiheessa,kun epiduraalia aletaan harkitseen,ei taatusti enää ajattele sitä,että sen laitto sattuu :D Et ole huoleti vaan. terveisin erittäin paha piikkikammoinen,jolle epiduraali laitettiin ekassa synnytyksessä ja ei ollut paha.
 
vieras
Kyllä sattui! Lääkäri ei osannut laittaa, yritti kahteen eri nikamaan ennen kuin sai laitettua. Oikeasti itkin kivusta ja supistukset unohtuivat.
Nyt kärsinkin alaselkäkivuista enkä pysty makaamaan täysin kovalla alustalla ollenkaan selälläni. Ja aikaa on kulunut jo 1,5 vuotta. :(
 
Dee
Mulle tehtiin kylläkin sektio ja siinä laitettiin epiduraali ja spinaali puudutukset. Eli mulla ei ollut edes mitään supistuksia tai muuta kivuliasta siinä "rinnalla" ja en kyllä tuntenut mitään. Joten eipä satu yhtään.
 

Yhteistyössä