Sattuuko tatuointi?

  • Viestiketjun aloittaja kuva mielessä
  • Ensimmäinen viesti
kuva mielessä
Kun toiset väittää, että joo kauheesti ja toiset sanoo, että ei sitten yhtään...Mitäs mieltä te olette? Mihin sitä "kipua" voisi verrata? Ei kai se nyt ihan kauheasti satu kun miehetkin niitä ottaa useamman kuin yhden ;) ! Ja kai tällainen 2 x synnyttänyt nainen tatuointikivunkin kestäisi. Mielipiteitä!
 
vieras
Ei satu.Ekat neulan hakkaamiset voi vähän tuntua (johtuu ihan vaan jännityksestä) ja sitten siihen tottuu ja hakattava alue turtuu niin ei satu ykllä lainkaan.Ei mitenkään verrattavissa synnytyskipuun..En edes keksi vertauskohdetta koska tosiaan se ei mun mielestä satu mitenkään.Tosin mulla on kaikki kuvat otettu semmoiseen paikkaankin ettei satu,eli selässä lapaluun kohdalla,lantiossa ja kädessä peukalon ja etusormen "välissä"..
 
Riippuu aika paljon siitä, mihin kohtaan kehoa kuvan ottaa. Esim. itse otin yläselkään niskan alapuolelle, eikä se sattunut. Tuntui lähinnä kuin kynällä olisi piirretty selkään. Kaveri otti jalkapöytään pikkuvarpaasta nilkkaan päin ja se sattui!
 
Ei se satu, mut kyllä se tuntuu. Joissakin kohdin enenmän joissakin ei lainkaan. varjostukset musta ainakin tuntuu inhottavammalta kun pienellä neulalla hakatut.
Luun päällä vihloo.
itellä kuvia nilkassa,selässä,kyljessä ja pakarassa.
 
vieras
Pohkeeseen/ jalkapöytään otti ainakin niin maan perkeleen kipeää |O
Jos olet epilaattoria kokeillut sääriin niin mä sanoisin että _eka_ epilointi kerta otti vaan hippasen vähemmän kipeää kuin tatuointi. Ja kipu on ihan saman tyylistä.

Olkavarsiin ei ollut ollenkaan paha.
 
Hyvä kysymy!
Haluaisin tatskan ranteen sisäpuolelle tai oikeaan ylä selkään ja lantiolle,mikä näistä sattuu vähiten? Sattuuko jos laittaa sormiin:D Tosin ajattelen aina että: "kipupitää kestää" ,muttakun on piikkikammo...:): Miltä se tuntuu?
 
ev
riippuu paikasta ja siitä hakkaako tatuoija kuvaa liian syvälle.

mulla sattui eniten ranteeseen yhteen tiettyyn kohtaan, se tuntui sille että piikkiä vedetään ihoa pitkin lujasti. muut mun kuvat on tehty paikkoihin joihin ei niin satu. mutta esim. kylki ja reiden sisäpinta on tunnetusti niitä "pahimpia" paikkoja.
 
ev
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä kysymy!;22751333:
Haluaisin tatskan ranteen sisäpuolelle tai oikeaan ylä selkään ja lantiolle,mikä näistä sattuu vähiten? Sattuuko jos laittaa sormiin:D Tosin ajattelen aina että: "kipupitää kestää" ,muttakun on piikkikammo...:): Miltä se tuntuu?
mulla on ranteessa, kipu oli täysin siedettävää. ei paha ollenkaan. :)
 

Yhteistyössä