Satuhäät 20.1.2011

"ihmetys"
En halua sanoa tätä pahalla, mutta minusta se mies vaikutti ihan kuin hällä olisi jokin mielenterveyden häiriö, esim; skitsofrenia. Mietin myös mitä ihmettä se nainen näki miehessä. Kun tuntui, että hän oli perheen pomo ja mies ihan tossukka.
 
kivat häät oli :)
mulla ei ole mitään pahaa sanottavaa kyseisestä parista, olivat omanlaisiaan ja uskalsivat sitä olla ihan julkisestikkin. kiva, että ovat lötytäneet toisensa <3

ja teille, jotka pilkkaatte miehen puhetyyliä, hänhän oli todella ujo, siitä ujoudestahan kerrottiin siinä alkuvaiheillakin aika paljon, kun ei uskaltanut ottaa tähän naiseen yhteyttä.
mun mielestä mukava katsoa vähän erilaisiakin häitä, eikä aina niitä beige´ruskeita kermakakku-unelma prinsessahäitä, missä ollaan niin hienoo ja jäykkää koko porukka.
 
juissimuissi
no me oltiin aika järkyttyneitä tosta pariskunnasta.. Se mies vaikutti välillä ihan kun olis ollu pilvessä ja ei siks saanu sanoja suustaan...tai sit yksinkertasesti vaan vähän hidas... tuli mieleen se kummelin sketsijutska siitä miehestä.. ja juu olivathan nuo lapsellisia ja en tajunnu sitä ääntely juttua siinä alussa kun se muija äänteli ja mies arvaili mikä se oli ja sit se kirjan luku, kun olis lapselleen lukenu.. Mahto olla vanhemmat ylpeitä!...
 
"vieras"
Ihana rakastunut ja suloinen hääpari!! Tätä oli huomattavasti mukavampi katsoa kuin sitä viimekertaista kauhumorsianta!! Ei kuulunut yhtään vittusanaa eikä ollut morsiamella tupakka suussa!
 
jhpip
[QUOTE="ihmetys";22951379]En halua sanoa tätä pahalla, mutta minusta se mies vaikutti ihan kuin hällä olisi jokin mielenterveyden häiriö, esim; skitsofrenia. Mietin myös mitä ihmettä se nainen näki miehessä. Kun tuntui, että hän oli perheen pomo ja mies ihan tossukka.[/QUOTE]

no huhhuh.. Tosi törkee kommentti...

Minusta pari oli ihana, jotkut ovat ujoja ja siinä ei ole mitään ihmeellistä.
Onko kaikista pakko ettiä negoja asioita!
 
en kestä
no me oltiin aika järkyttyneitä tosta pariskunnasta.. Se mies vaikutti välillä ihan kun olis ollu pilvessä ja ei siks saanu sanoja suustaan...tai sit yksinkertasesti vaan vähän hidas... tuli mieleen se kummelin sketsijutska siitä miehestä.. ja juu olivathan nuo lapsellisia ja en tajunnu sitä ääntely juttua siinä alussa kun se muija äänteli ja mies arvaili mikä se oli ja sit se kirjan luku, kun olis lapselleen lukenu.. Mahto olla vanhemmat ylpeitä!...
ei helevata, että olitte oikein järkyttyneitä! no huhhuh! Kylläpäs teillä mahtaa olla herkkä mieli, pysykää ihmeessä mahdollisimman NORMAAIEN ihmisten lähellä niin ei tuo herkkä mieli yhtään enempää järky kun joku uskaltaa olla ja on erilainen kuin armollinen ja etuoikeutettu TEIDÄN korkeutenne.

Saamari että yllätyn kerta toisensa jälkeen miten rajoittuneita ihmisiä tää maailma on pullollaan. MIkä vitun ongelma se teille on jos jotku haluaa elää itsensä näköistä elämää eikä pelkää elää sitä tuollaisten urpojenkaan keskellä. Kilttejä herttaisia ihmisiä jotka ei varmaan tee eikä puhu kenestäkään pahaa. Joten mikä se TEIDÄN ongelma tässä on? Se että tuollaisia ihmisiä on olemassa? Tai että joku puhuu erikoisesti? Hankkikaa elämä, oikeasti!
 
Alkuperäinen kirjoittaja en kestä;22954728:
ei helevata, että olitte oikein järkyttyneitä! no huhhuh! Kylläpäs teillä mahtaa olla herkkä mieli, pysykää ihmeessä mahdollisimman NORMAAIEN ihmisten lähellä niin ei tuo herkkä mieli yhtään enempää järky kun joku uskaltaa olla ja on erilainen kuin armollinen ja etuoikeutettu TEIDÄN korkeutenne.

Saamari että yllätyn kerta toisensa jälkeen miten rajoittuneita ihmisiä tää maailma on pullollaan. MIkä vitun ongelma se teille on jos jotku haluaa elää itsensä näköistä elämää eikä pelkää elää sitä tuollaisten urpojenkaan keskellä. Kilttejä herttaisia ihmisiä jotka ei varmaan tee eikä puhu kenestäkään pahaa. Joten mikä se TEIDÄN ongelma tässä on? Se että tuollaisia ihmisiä on olemassa? Tai että joku puhuu erikoisesti? Hankkikaa elämä, oikeasti!
PEESI!
 
glamour
toisillensa sopiva pari.AIKA LAPSELLISTA TUO KARVALELUJEN ESITTELY AIKUISTEN KÄMPÄSSÄ.
helmikuussa onkin sitten häitten häät.Tuksu menee naimisiin.pakko kattoo prisessaunelmaa
 
"rouva"
Alkuperäinen kirjoittaja en kestä;22954728:
ei helevata, että olitte oikein järkyttyneitä! no huhhuh! Kylläpäs teillä mahtaa olla herkkä mieli, pysykää ihmeessä mahdollisimman NORMAAIEN ihmisten lähellä niin ei tuo herkkä mieli yhtään enempää järky kun joku uskaltaa olla ja on erilainen kuin armollinen ja etuoikeutettu TEIDÄN korkeutenne.

Saamari että yllätyn kerta toisensa jälkeen miten rajoittuneita ihmisiä tää maailma on pullollaan. MIkä vitun ongelma se teille on jos jotku haluaa elää itsensä näköistä elämää eikä pelkää elää sitä tuollaisten urpojenkaan keskellä. Kilttejä herttaisia ihmisiä jotka ei varmaan tee eikä puhu kenestäkään pahaa. Joten mikä se TEIDÄN ongelma tässä on? Se että tuollaisia ihmisiä on olemassa? Tai että joku puhuu erikoisesti? Hankkikaa elämä, oikeasti!
Veit sanat suustani. Samaa mieltä:)
 
"NMA"
Se oli vähän outoa, ettei Janne ja Minttu muistaneet hääpäivää. Kyllähän siitä varmaan jonkin todistus on, missä hääpäivän näkee.

Kaikilla on oikeus onneen ja pari ainakin miettinyt tarkasti, ettei lapsia halua. Ymmärtävät realiteetit.

Puhevian ja mahdollisen vammaisuuden pilkkaaminen kyllä julmaa. Siitä olen samaa mieltä. Ehkä miehelle on vaikea tuottaa puhetta ja ujous vielä pahentaa tilannetta,
 
hoitsu 22v
Huh, tän palstalaisten henkistä tasoa! Näitä edellisiä kirjoituksia lukiessa tuli mieleen joku ala-asteikäisten keskustelupalsta. Se nimenomaan On SAIRASTA, jos aikuiset ihmiset ei ymmärrä, että jollain voi olla esim. aspergerin oireyhtymä, jonka takia esim. puhuu "erikoisesti", pehmolelut yms.
Ja joku täällä vielä kommentoi, että sulhasella skitsofrenia tai jokin muu mielenterveyden häiriö. En itse tiedä, että onko sulhanen asperger, mutta enemmän vaikuttaa siltä kuin mielenterveyshäiriöiseltä, sillä aspergerhan ei ole mikään mielisairaus, vaan neurologinen poikkeavuus ja sille ei itse voi mitään.
Kasvakaa ihmiset aikuisiksi!
 
"minä"
[QUOTE="rouva";22955903]Veit sanat suustani. Samaa mieltä:)[/QUOTE]

mäkin oon samaa mieltä ja hei, ei mekään, siis mä ja mies aina muisteta hääpäivää.
mitä helvetin väliä sillä ees on? lokakuun alussa ollaan menty,jos tarkemmin kiinnostaa niin vilkasen sormuksesta...muistaakseni se on sinne kaiverrettu,ukon sormukseen sitä ei olla ees kaiverrettu kun ei olla ehditty! häistä kohta 5v...mitä helvetin väliä taas...
ehkä sitä itteäni ei jaksa tollanen erilaisuus häiritä kun olen itekin erilainen!
 
rajoittunut
Kun katoin tota Yle Areenasta sieltä täältä, niin tuli mieleen et se vois olla jostain sketsiohjelmasta. Ja sori nyt vaan, olen mielestäni henkisesti aika kypsä, mutta se ei tarkoita sitä ettenkö voisi sanoa suoraa ja joidenkin mielestä lapsellista mielipidettäni ihmisistä joita pidän outoina.

Se on aivan sama vaikka haukkuisin ne täällä aivan täysin kun kukaan ei mua tunne eikä saa selville kuka sen kommentin on kirjoittanut. Mä oon tottunut "normaaleihin" ihmisiin, niin anteeksi hirveästi jos oon kauheen rajoittunut henkilö kun en pidä tuollaisista ihmisistä jotka haluaa olla kauhean erilaisia.
 
Älykääpiöitä kaikki täällä
Kun näkyy passaavan tännekin ihan yhtä hyvin. Siis:
On se kumma! Kaikki ihailevat jotain sisimmältään herkkää ja älykästä, vaikkakin ulkoisesti kömpelöä Forrest Gumpia elokuvassa, mutta kun kohtaavat "tosielämän Forrest Gumpin" ihan täällä Koto-Suomessa, niin heti epäillään älynlahjoja?! Tai jos morsian on aina hyväntuulinen, lämmin ja aito sekä tykkää saduista ja tarinoista, niin hänenkin pitää varmaan olla vähintäänkin vakavasti kehitysvammainen?!
Hävetkää, tollot kommentoijat! Teillä itsellä pitää olla jotain vntissä pimeänä, kun mitä tahansa lauotte!

Ihanalle parille, Ponille ja Aasille kaikkea hyvää, edelleen yhtä syvää rakkautta ja pitkää liittoa!
 

Yhteistyössä