Satuhäät ohjelma eilen;mikä ihmeen munasoluvaras juttu siellä oli?

  • Viestiketjun aloittaja Venla
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Morsian oli etsinyt keskustelupalstalla naista, joka luovuttaisi hänelle munasoluja maksua vastaan. Joku oli luovuttanut, mutta eilisen ohjelman morsian ei ollut koskaan maksanut luovutuksesta. Näin lyhkäisyydessään pääpiirteet..
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Morsian oli etsinyt keskustelupalstalla naista, joka luovuttaisi hänelle munasoluja maksua vastaan. Joku oli luovuttanut, mutta eilisen ohjelman morsian ei ollut koskaan maksanut luovutuksesta. Näin lyhkäisyydessään pääpiirteet..
mä oon joskus lukenu ton keskustelun vauva-lehden vauvakuume(?) palstalla. oli kyllä aikamoista sotkuu. :whistle:
 
janka
Alkuperäinen kirjoittaja No mutta:
miks mä olen käsittäny ettei siitä luovutuksesta maksetava luovuttajalle...

Onko kellään faktaa tuosta vai onko taas näitä puheita?
Niinpä...Onko edes Suomessa laillista myydä munasolujaan? Vai oliko ne edes Suomessa (en ole kattonu ohjelmaa, mutta kiinnostava keskustelu, niin pitihän sitä sekaantua :))?
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja v:
miten ne sellasia asioita käsitteli siinä ohjelmassa :eek:
No ei siinä ohjelmassa mitään siitä ollu. Mainitsivat että raskaus on keinoalkuinen, mutta ei edes kertoneet sitä että oli käytetty luovuttettua munasolua, tietenkään.
 
vieras
Nainen lupasi korvata palstalta löytämälleen luovuttajalle 250 euroa (sen saman saa luovuttaessaan klinikallekin, eli ei ole mitään munasolujen myymistä)- tuleehan siitä vaivaa: matkat, kaikki lääkitykset sivuvaikutuksineen, mahdollisesti sairauslomaa punktion jälkeen... sitten kun oli solut saanut, katkaisikin yhteydet luovuttajaan ja sanoi ettei maksakaan sovittua summaa... todella outo juttu, kyse pienestä summasta (ainakin verrattuna siihen että häät maksoivat 20 000 euroa...) ja periaatteesta...
 
Ahaa... mä siis katsoin eilen väärän hääohjelman.
Mä ihmettelinkii että miten semmonen parikymiipnen tyttönen olis jo kerinny johonkii lapsettomuushoitoihin, ja kun vielä heillä oli se että ei seksiä ennen avioliittoa.

No näkeekös ton toisen ohjeman jostain netistä?
 

Yhteistyössä