satuhäät

  • Viestiketjun aloittaja <3
  • Ensimmäinen viesti
kunnioitan
kaunis ja suloinen pari mun mielestä.

eiköhän se oo jokaisen oma asia että harrastaako seksiä ennen avioliittoa. kunnioitettavaa mun mielestä.
todistaa että suhteessa on muutakin ku vaan seksi..

aitoa rakkautta.. ihanaa <3
 
Morsian on kyllä määrätietoinen. Tuntuu että menevät sen sääntöjen mukaan. Haluaa täydelliset häät ja täydellisen suhteen... toivottavasti toimii. Tietty mies on intissä eikä hirveesti sieltä voi vaikuttaa.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihanaa ja kunnioitettavaa =)
Vaan kyllähän nää palstalaiset tiedetään ja heidän siveellisyytensä...
Minä en ole puhunut heidän valinnoistaan mitään, ainoastaan kommentoitiin sitä kun morsian tuntuu päättävän IHAN kaikesta! :)
Harvoja miehiä häähömpötykset ja sisustusjutut kiinnostaa, paitsi ehkä Teuvo Lomania.
 
jösses
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihanaa ja kunnioitettavaa =)
Vaan kyllähän nää palstalaiset tiedetään ja heidän siveellisyytensä...
Minä en ole puhunut heidän valinnoistaan mitään, ainoastaan kommentoitiin sitä kun morsian tuntuu päättävän IHAN kaikesta! :)
Peesaan tätä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihanaa ja kunnioitettavaa =)
Vaan kyllähän nää palstalaiset tiedetään ja heidän siveellisyytensä...
Minä en ole puhunut heidän valinnoistaan mitään, ainoastaan kommentoitiin sitä kun morsian tuntuu päättävän IHAN kaikesta! :)
Harvoja miehiä häähömpötykset ja sisustusjutut kiinnostaa, paitsi ehkä Teuvo Lomania.
Mutta eihän ne kaasotkaan saaneet osallistua mihinkään ja tosiaan tuo morsiamenryöstön itse suunnitellu ja kyllä mun mielestä miehellä on oikeus yhteiseen asuntoon tuoda ne hänelle tärkeät aku ankat! NIIH! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihanaa ja kunnioitettavaa =)
Vaan kyllähän nää palstalaiset tiedetään ja heidän siveellisyytensä...
Minä en ole puhunut heidän valinnoistaan mitään, ainoastaan kommentoitiin sitä kun morsian tuntuu päättävän IHAN kaikesta! :)
Harvoja miehiä häähömpötykset ja sisustusjutut kiinnostaa, paitsi ehkä Teuvo Lomania.
Yleensä kaasot yms päättävät ohjelmasta, eikä morsian suunnittele kaikkea.

 
Hei miksi tää sulhanen ei saanut tuoda akkareitaan yhteiseen kotiin? :xmas:

Ihan sulkkusia nuoria ihmisiä, väkisinkin tuli kuitenkin sellainen tunne että häät olivat pääasiassa vain morsiamen häät... Vaikka näinhän se taitaa monessakin tapauksessa olla.
 
häh
Mut kuka ne häät maksoi??? Armeijassa oleva 19-v poika, jolla oli nalleja kotona kaapeissa? Vai 21-vuotias cheerleader-pissis, joka oli päättänyt saada täydelliset häät??
 
Herttanen pari :heart: Toivottavasti onni kestää arjen kolhutkin.

Minuu alkoi naurattamaan älyttömästi kuin se auto hyyty lopussa :LOL: :ashamed: Mikähän oli tuoreen vaimon ilme :whistle: :ashamed:

Muoks. minuu ihmetytti että morsiammen puku teetettiin kun ei ollut mieleistä mutta sulhanen oma vuokrattiin... Kauniit häät ja kalliit!! Samaa mietin että kukakohan ne maksoi niin kuin asunnonkin tarvikkeet kun uutena ostivat kaiken
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Hei miksi tää sulhanen ei saanut tuoda akkareitaan yhteiseen kotiin? :xmas:

Ihan sulkkusia nuoria ihmisiä, väkisinkin tuli kuitenkin sellainen tunne että häät olivat pääasiassa vain morsiamen häät... Vaikka näinhän se taitaa monessakin tapauksessa olla.
en oo kattonu mutta eiköhän sulhanen tossa tilanteessa oottaa eniten hääyötä. :D muu on pelkkää rekvisiittaa. :LOL:
 

Yhteistyössä