Saunalahden "omat sivut": onko joku joskus saanut vastauksen asiakaspalvelulle laittamaan viestiin?

Adsl-liittymäni piti toimi jo yli kolme viikkoa sitten (tuli tekstari, että liittymä on kytketty ja toimintavalmis). Modeemiin ei kuitenkaan syttynyt adsl-valoa, joten eipä toimi. Olen kahdesti soittanut asiakaspalveluun, ja asentajan pitäisi käydä jotain puhelinjakamossa säätämässä. On se vain kumma ettei kolmessa viikossa ehdi käymään |O

Laitoin viime viikolla viestin vielä Saunalahden omien sivujen kautta, joilla luvataan vastust 1-3 arkipäivässä. Niin varmaan joo. Eipä ole mitään kuulunut. Nyt laitoin vielä viestin että jos liittymä ei viikon sisällä ala toimia, niin haluan purkaa koko sopimuksen. Sitten ainoaksi vaihtoehdoksi jääkin sikahintainen Sonera :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja odota rauhassa:
Asentaja ei tule Saunalahdelta. Ja noissa asennusfirmoissa on meno aikamoista, valitettavasti joudun olemaan tekemisissä....
Ei tule niin, sillä täällä on kuulemma Soneran verkko. Mutta Saunalahden se asentaja pitää kuitenkin tänne hommata. Meillä oli aiemmin Soneran liittymä ja silloin asentaja tuli aina parissa päivässä. Ihme juttu :whistle:
 
Bio
Olen saanut aina vastauksen, yleensä 2-5 päivän sisään.

Tuo asennuspuoli onkin kinkkisempi, nyt kun on vielä kesälomatkin päällä, niin ties koska tulevat käymään. Oletko kysynyt asiaa Soneran päästä, jos kerran olette heidän verkossaan?
 

Yhteistyössä