Se oikea ystävä Tampereelta.

Olen 31.v ja elokuussa 2007 syntyneen tytön ja joulukuussa 2009 syntyneen pojan äiti joka kaipaa ystävää ja onhan perheessä myös tuo avomies ;) ja mahtava vahti koira :LOL:

Tampereelle ollaan muutettu etelä suomesta ja nyt täällä oltu n.4.v.
Ja nyt vain ystävä/ystävät puuttuvat..

Olen tämmöinen iloinen ja avoin kaksonen :)

ja lisäks:
-Huumorintajuinen
-Tietty rentous asioihin
-Sydämellinen
-Luotettava
-Jos saan jonkun asian päähäni mikä pitäisi tehdä,se pitää sitten tehdä heti:)
-Kaikkeen mihin lähden mukaan olen täysillä mukana.
-Ja sitten,kun otetaan,otetaan kunnolla ja pidätään hauskaa!
-En ole mikään "eko ihminen"kestovaipat ja kantoliinat ei ole mun juttu.
-En kuulu muottiin "täydellinen äiti" :)

Jos tuntu,että vitsit toihan on kuin minä,niin pistähän viestiä tulemaan :)






 
:hug:
Täällä olisi äiti joka on myös ystävää vailla.olen 29 v. lapset ovat poika 2v ja tyttö 1v olisi kiva tutusua paremmin .mieskin ja koira löytyy .
asutaan kangasalla,mutta pusilla liikutaan

laita sähköposiosoite vai onko sulla mesee
 
Moi!
Vinkiksi laitan teille, että tuolla KERHOT- sivulla on Pirkanmaalaisille äiteille oma kerho, Pipariporras 03-alue, joka järjestää aktiivisesti erilaisia tapaamisia ym. Jäseniä kerhossa on jo mukavasti, mutta lisääkin mahtuisi... Jos kiinnostaa niin laittakaa allekirjoittaneelle yv:tä, kerron miten pääsee mukaan! Tervetuloa!

HM
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pii-a:
Ystävä Tampereelta!
Olen 30.v ja elokuussa 2007 syntyneen tytön äiti joka kaipaa ystävää ja onhan perheessä myös tuo avomies ;)

Olemme asuneet Tampereella nyt varmaankin kolmisen vuotta jos oikein muistan :)

Olen yrittänyt löytää ystävää eri kerhojen kautta,mutta ei vain ole kemiat kohdanneet vielä kenenkään kanssa,suoraan sanottuna olen tuntenut itseni jotenkin erilaiseksi siellä.
Ajatusmaailmani on varmaankin sitten erilainen.

Toki muutamia niitä näitä jutustelu kavereita on tullut,mutta kaipaan kuitenkin tosi ystävää,jonka kanssa jutustelu onnistuu ihan kaikesta.

Ois vaan hienoo löytää sellainen ystävä,jonka kanssa kemiat kohtais =)


Tässä hiukan minusta;
-Huumorintajuinen
-Tietty rentous asioihin
-iloinen
-sydämellinen
-Luotettava
-Jos saan jonkun asian päähäni mikä pitäisi tehdä,se pitää sitten tehdä heti
-Kaikkeen mihin lähden olen täysillä mukana.
-Ja sitten,kun otetaan,otetaan kunnolla ja pidätään hauskaa!
-En ole mikään "eko ihminen"kestovaipat ja kantoliinat ei ole mun juttu.
-En kuulu muottiin "täydellinen äiti" :)

Haen nyt sellasta ystävää,joka kanssa tuntis omakseen edellä mainitut asiat,sillon varmaan ne kemiat kohtais täysillä :hug:

Kyllä sellanen varmaan jossain on :)
Moi!
Tuntupa teksti tutulta, samoja fiiliksiä meikäläisellä, kerhoissa käyty mut ei oikein kaveria löytynyt. Ja en tosiaan ole "eko" enkä muutenkaan täydellinen äiti oppikirjoista vaan tällanen tavallinen mamma ;)
lapset tyttö 4v. ja poika 1v 3kk.
Ois kiva tutustua uusiin ihmisiin :)
 
Heips.
Täällä myös yksi joka kaipailee ystävää tai kaveria arkipäiviin, tai miksei viikonloppuihinkin..
Tampereella hervannassa asustellaan. Tyttöni on 2v ja 5kk ja toinen syntyy toukokuussa.
Kotiäitinä siis jatkan ja tyttö sekä m,inä kaivataan leikki sekä juttu seuraa..
Kerhoissa on tullut käytyä, mutta tuntuu, että siellä on jo kaikilla vailmiinä omat mamma tutut.
Itsekkin olen puhelias ja sosiaalienn, mutta viellä sosiaalisempien päälle on vaikea joskus puhua..
siispä kerhoihin tästä kai mars :whistle:
 
Heipsis.

Täällä on kanssa yksi tampereen mamma, epilästä. Poika on nyt n. 4,5v ja tyttö n. 3,5v ja kolmannen pitäisi syntyä tammi-helmikuun taitteessa.. Mammalla on ikää 22,5v.

Suht tuore tamperelainen vielä olen, mies on täältä lähtöisin, mutta perhe perustettiin Kuopiossa ja sieltä tänne muutettiin maaliskuussa -06. Kaikkea muuta kuin oppikirjan mukainen täydellinen äite olen minä.. Kyllä niin monessa kohtaa ollaan käytetty ennemmin maalaisjärkeä kuin oppikirjaa. *hymy*

Mielelläni tutustuisin uusiin mammoihin, kun on tässä edessä noin puolentoista vuoden kotirupeama.. Ettei kaatuis seinät niskaan, sillä yksin en kyllä ainakaan jaksa. Jos vaikka löytyisi se tosi ystävä täältä tampereelta, ystävät jäi muuton yhteydessä kuopioon..
 

Yhteistyössä