Se on näköjään turha myydä netissä vauvanvaatteita, jos ne ei ole Bamsea, Hello Kittyä, Reimatecia tai jotain

  • Viestiketjun aloittaja "shihtzu"
  • Ensimmäinen viesti
"shihtzu"
todella kallista merkkiä. Jonkin verran pistin myyntiin ihan hyväkuntoista ja siistiä vauvanvaatetta, mutta ainuttakaan en ole saanut myytyä, enkä nyt ihan eurolla suostu myymään vaatetta, jota on pari kertaa vaan pidetty ja jotka ovat melkein uudenveroisessa kunnossa, tahrattomia ja pesunukkaakin on vain hieman, mitä nyt automaattisesti tulee pesussa.
 
"Miranda83"
niinhän se nykyään taitaa suurimmaks osaks olla.. paitsi jos teet vaatepaketin ja sulla on sinne jotain noista kalliimpia merkkejä mukaan.. :D sillain voisi mennä kaupaksi paremmin..
 
Tee vaatepaketti. Liian paljon ei kannata pyytää, sillä karu totuus on se ettei kukaan maksa esim. neljää euroa H&M:n bodysta, joka maksoi uutena 7,95. Vaikka se olisi kuin uusi. Paitsi jos se tosiaan on joku Hello Kitty tms, mitä ei kaupasta enää saa.

Ihan kivaan hintaan minä oon päässyt eroon lastenvaatteista Huutiksessa. Ne suosituimmat eli Hello Kittyt, Cars, Star Wars, merkkivaatteet ja retrot myyn yksittäin. Muut pakettina.
 
"shihtzu"
bodysta hinta oli 1,5-2,5 postikuluineen, ja puvuista 4-5 euroa postikuluineen. Finnwearin puvusta hinta oli 7 euroa postikuluineen ja sitä siis todella pidettiin vain pari kertaa. En minä mitään tosi nukkaantuneita edes laita myyntiin ne menee ilmaiseksi eteenpäin kavereille jos ne haluavat tai sitten keräyspisteeseen tai roskiin.

Mulla oli juuri ihan itsepalvelukirppiksellä myynnissä osa pienistä vauvan vaatteista ja sieltä ne meni melkein kaikki, mutta nää mitä netin kautta nyt yritin myydä, oli sellaisia jotka ovat sen jälkeen pieneksi jääneitä.
 

Yhteistyössä