Sea-band rannekkeet, muita käyttäjiä?

Ite ostin kanssa kyseiset rannekkeet alkuraskauden pahoinvoinnin takia. Mulla ne toimi (luojan kiitos) todella hyvin. Laitoin ne käsiin heti kun pääsin apteekista kotiin, enkä kärsiny pahoinvoinnista enää hetkeäkään. Hyvä kun yöksi uskalsin pois ottaa.
 
Mä ostin noi rannekkeet vasta viikolla 36, kärsittyäni ensin pahoinvoinnista 7kk. Mulla oli pahoinvointia ja etomista aamusta iltapäivään päivittäin, esikoisen kanssa oli tosi rankkaa touhuta. Rannekkeet toimi eka kerrasta alkaen ja oon pitäny niitä sen aikaa joka päivä, kun pahoinvointi aiemmin kesti. Elämä hymyilee, vihdoin! :) Nyt rv38+3
 
Lisäänpä tämän saman tännekin, kirjoittelin toisen ketjuun tästä aiheesta:

Minulla alkoi pahoinvointi maanantaina ja tuntui vain pahenevan, kunnes eilen kävin ostamassa sea band -rannekkeet. Saman päivän aikana alkoi olo parantua, ja nukuinkin rannekkeet kädessä. Tänään kun heräsin, niin ei ollut huono olo enää lainkaan. Tietysti siinä alkoi heti ajattelemaan että olisiko sikiö kuollut kohtuun tms. ja SIKSI oireet lakanneet. Maaliskuussa nimittäin sikiö kuoli juuri näillä samoilla viikoilla. :'( Ihan siis vainoharhaisena täällä ja oli pakko ottaa rannekkeet pois...
Lisäksi ranteet alkoivat kutiamaan ihan kamalasti siitä rannekkeiden alta, ei ilmeisesti iho tykkää siitä pallukasta painamassa kovin pitkää aikaa kerrallaan. Huono olo ei ole kyllä vielä tullut takaisin, jospa nuo rannekkeet auttavat jonkin aikaa niiden poiston jälkeenkin. Laitan ne sitten takaisin, jos pahoinvointi tulee uudestaan...

Katjushka-81 rv 6+1
 
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Noissa rannekkeissa on se juju, et ne pitää olla tosi tarkasti oikeissa kohdissa et niistä ois hyötyä. Näin oon ainaki usein kuullu. Tsemppiä ja toivot. niistä ois sulle apua! :hug:
Tätä olin kertomassa minäkin, mulla oli tosi tarkkaa että nappulat oli oikeissa kohdissa, muuten ei auttanut yhtään. Ja en myös tykännyt pitää niitä kovin pitkään kerrallaan kun alkoivat jotenkin painaa, mulla on kai niin luiset ranteet tai jotain. Mutta siis loistava tuote! En uskaltanut lähteä kotoa pois ilman näitä

:D
 
Eipä toiminut mullakaan vaikka oikean kohdan kävin "etsityttämässä" akupunktiossa eli ainoa apu jonka pahoinvointiin sain, oli akupunktio ja sekin aina muutamaksi päiväksi kerrallaan... Tosin tietty vaikea sanoa millainen olo olisi ollut ilman rannekkeita mutta oksensin siis toisina päivinä vaikka rannekkeet olivatkin käsissä. Olisinko oksentanut enemmän ilman niitä, eipä voi tietää...
 
Minäkin tässä raskaudessa ne ostin, kun oli alussa niin karmea pahoinvointi ja oksentelu. Ehkä ne vähän auttoi, vaikea sanoa, kun en tiedä oliko koko juttu vain ns. korvien välissä :D . Oksensin kuitenkin silti viikolle 16 saakka päivittäin useat kerrat, mutta ehkä se kuvottava olo ei ollut rannekkeiden kanssa niin paha.
 
ostin aikoinaan (viime vuonna) kyseiset rannekkeet apteekista, farmaseutti ei oikein tiennyt asiasta mutta mulla ne kyllä vei sen pahimman terän pois, en sitten enää uskaltanut ilman niitä edes olla alkuvaiheessa.
 
Mulla on käytössä nämä rannekkeet. En tiedä onko näistä ollut apua, mutta en uskalla poiskaan ottaa.

Kärsin koko alkuraskauden todella voimakkaasta pahoinvoinnista, pahimmillaan olin tiputuksessa kuivumisen takia.

Aloitin käyttämään rannekkeita vaan suht myöhään, vasta viikolla 14, joten en tiedä oliko tämä pieni helpotus sitten rannekkeista vai jo siitä että viikkoja oli enemmän kasassa.

Etomista on jatkunut kyllä rannekkeista huolimatta satunnaisesti, mutta päivittäinen oksentaminen on loppunut. Yhtenä päivänä en laittanut rannekkeita ja silloin oksensin taas kunnolla. Sitä en tiedä että johtuiko se rannekkeista, mutta nyt en ainakaan uskalla niitä vielä pois jättää vaikka viikkoja on kasassa nyt 17.
 

Yhteistyössä