Seinä tuli vastaa,mistä tiedän toiminko oikein ...

Parisuhde mennyt jo kauvanaikaa huonosti.
Mieheni ei näe virheitään eikä kuuntele minua kuinka huudan apua. Asiat pysyvät paikoillaan mikään ei muutu.
Mies makaa tai on koneella,menee kuinka itse tahtoo tulemalla aina valmiiseen kotiin sekä valmiiseen ruokapöytään.Kotona ollessaan ei vaihda edes palanutta lamppua ym.
Nyt on jäänyt pettämisestä kiinni mutta jatkaa tekojaan kuitenkin.
mitä minun pitäisi tehdä,odotanko että hän muuttaa vai muutanko minä 5 lastemme kanssa...
 
Kuulostaa että miehelläsi on ongelma. Tai sinulla/teillä on. Koska taustoja ei tunneta ei oikeaa vastausta ole. Mene ensin itseesi ja kuulostele voiko miehesi käytös johtua siitä (oikeastaan aino mitä itse voit tehdä). Suosittelen avointa keskustelua miehesi ja terapeutin kanssa ongelman syyn löytämiseen ja sen korjaamiseen.
 
Ihan itse ihminen päätöksensä tekee ja elämänsä valitsee. Minä jätin huonon miehen ja hetken oli vaikeaa. Sitten helpotti, yksin oli parempi. Myöhemmin tapasin hyvän miehen ja kaikki, lapsetkin ovat elämäänsä tyytyväisiä. Lähteminen voi tuntua vaikealta, mutta jos on helpompaa elää yksin kuin yhdessä, niin ratkaisu on kai aika helppo, loppujen lopuksi. teet listan plussat ja miinukset. Jos miinukset voittaa, on harkittava isoja muutoksia.
 

Yhteistyössä