SEINÄJOKI, herätys!!!

En tiiä onko seinäjoelle ollu suunnitteilla uutta tapaamista, kun en ole sit aikoihin tänne palstailemaan "kerinnyt", mutta olisko nyt viimeistään aika saada tapaaminen kun se pikkujoulukin jäi väliin? Olisko ketään innostuneita? =) :attn:
 
semma
Eikö se voisi olla taas jossain ravintolassa? Fransus tai streetillä vai mennäänkö heti Härmän Häjyyn :D :D Lakeus vois olla ihan ok kans, mut jos aatellaan sitä nyyttäriä , niin sit se vois olla joku yksityinen putique ;) Sais sit pussikaljat ja sapuskat tuoda mukana :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2005 klo 21:10 semma kirjoitti:
Eikö se voisi olla taas jossain ravintolassa? Fransus tai streetillä vai mennäänkö heti Härmän Häjyyn :D :D Lakeus vois olla ihan ok kans, mut jos aatellaan sitä nyyttäriä , niin sit se vois olla joku yksityinen putique ;) Sais sit pussikaljat ja sapuskat tuoda mukana :D
Puhut asiaa! :attn:
Mä olin tänään muuten sen meidän tarjoilijan kotona kylässä. Olisko pitänyt kysäistä saadaanko me tulla niille pitämään tapaamista? :whistle: :D
 
semma
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2005 klo 21:21 Tuuleenhuutaja kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2005 klo 21:10 semma kirjoitti:
Eikö se voisi olla taas jossain ravintolassa? Fransus tai streetillä vai mennäänkö heti Härmän Häjyyn :D :D Lakeus vois olla ihan ok kans, mut jos aatellaan sitä nyyttäriä , niin sit se vois olla joku yksityinen putique ;) Sais sit pussikaljat ja sapuskat tuoda mukana :D
Puhut asiaa! :attn:
Mä olin tänään muuten sen meidän tarjoilijan kotona kylässä. Olisko pitänyt kysäistä saadaanko me tulla niille pitämään tapaamista? :whistle: :D

Heh! Juu olisit ihmees kysäässy alkaako se meidän passariksi :D :D
Nyt kelpais ilmaset siideritki ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2005 klo 22:01 semma kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2005 klo 21:21 Tuuleenhuutaja kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2005 klo 21:10 semma kirjoitti:
Eikö se voisi olla taas jossain ravintolassa? Fransus tai streetillä vai mennäänkö heti Härmän Häjyyn :D :D Lakeus vois olla ihan ok kans, mut jos aatellaan sitä nyyttäriä , niin sit se vois olla joku yksityinen putique ;) Sais sit pussikaljat ja sapuskat tuoda mukana :D
Puhut asiaa! :attn:
Mä olin tänään muuten sen meidän tarjoilijan kotona kylässä. Olisko pitänyt kysäistä saadaanko me tulla niille pitämään tapaamista? :whistle: :D

Heh! Juu olisit ihmees kysäässy alkaako se meidän passariksi :D :D
Nyt kelpais ilmaset siideritki ;)
No jestas vie, seuraavalla kerralla olet vain visusti hiljaa kun ilmaisia juomia tarjoillaan. :whistle:
 

Yhteistyössä