Seinäjokisia äitejä huhuilen..

Täällä näköjään oli jo seinäjokisia äitejä etsiskeltykin,mutta nostanpa uudelleen esille kun näytti olevan jo keväinen juttu..
Eli siis täällä 23v mamma kahden pojan (3v 10kk ja 1v 9kk) kanssa kaipailee seuraa tämän seudun äideistä.

Rohkeasti yhteyttä vaan,olisi kiva saada uusia ystäviä! =)
 
oletteko muut jo palanneet työelämään? itse olen ajatellut alkusyksystä haeskella töitä ja mietityttää nuo päiväkodit/hoitopaikat.. kuinkahan äkkiä sitä saa sjoelta hoitopaikan pojalle?! :D kun ei vielä ole töistäkään tietoa mutta pitäisköhän jo ottaa yhteyttä hoitopaikasta että myös saa sitten sellaisen kun tarve tulee :LOL:
 
Meinaan kans hakea töitä lähiaikoina ja laitettiin pari viikkoa sitten hakemus hoitopaikasta, kun jossain seinäjoen kaupungin sivuilla luki että paikkaa pitäs hakea 4kk ennen hoidon alkamista. Oon tosin kyllä kuullu että tarvittaessa sen paikan pitäs järjestyä parissa viikossa tarvittaessa. En sitten tiedä kuinka hyvin hoitopaikkoja on seinäjoella saatavissa, me haluttais saada tyttö pph:lle, mutta voi olla että päiväkoteihin on paremmin paikkoja. Mullakaan ei ole vielä töitä tiedossa, joten pikkusen hankalaa oli sen hakemuksen täyttäminen, kun ei varmasti tiennyt, mistä alkaen hoitopaikkaa tarvis.
 
hiljaselta vaikuttaa.. :| minkä alan ihmisiä olette? =) itse olen ravintola-alalla ja tosiaan nyt pitäis laittaa työnhakuvaihe kunnolla päälle B) kiva olisi kyllä ihan tavatakin ja tutustua muihin sjoen mammoihin =)
 
Minä olen mielenterveyshoitaja ja olen menossa nyt 4.8 takaisin töihin. Toki vain 1kk, isä halusi pitää yhden kk vanhempainlomasta. Tuntuu kivalta taas mennä töihin, varsinkin kun tietää että se on vain se 1kk =)
 
Minä olen ammatiltani lähihoitaja ja olis tarkotus hakea töitä päivähoidon puolelta tässä lähiaikoina. Haluaisin kans tutustua muihin seinäjokisiin äiteihin :) On niin minimissä nuo aikuiskontaktit kun on kaiket päivät lapsen kans kahdestaan.
 
Heipähei kaikki....

Itse olen muuttamassa syksyllä tytön kanssa seinäjoelle täältä pk-seudulta...Hyppy tuntemattomaan ja tyhjän päälle koska en tunne alueelta ketään enkä mitään...kaikki uudet tuttavuudet olisivat tervetulleita! Olen 28 vee ja tytär 5-vuotias villikko. Töitä jo haeskellut siltä suunnalta, mutta vielä ei tärpännyt. B) Mutta jos jotakuta kiinnostaa näin ennen muuttoa yhteydenpito,niin pistäkää mailia, jenni1980@city.fi :flower:
 
Täällä myös yksi kavereita vailla oleva äippä ilmoittautuu S-joen kärjenmäeltä. Itse oon kohta 30 vee ja tytär 5,5 kk. Kaverit ovat "lennelleet" / jääneet matkan varrella, johtuen muutoista eri puolille Suomea (Seinäjoki-Kuopio-Helsinki-Seinäjoki). Olis kiva kyl saada aikuista seuraa "puuduttaviin" päiviin ja miksei iltoihinkin. Joko olette kenties treffannu jossain:)?
 
Täällä kas seinäjokinen! Asutaan alakylässä ja perheeseen kuulluu mun ja miehen lisäksi pian 5v poika ja kohta 3v tyttö. Töihin oon just palaamassa ja lapset ovat menossa syyskuun alusta kultavuoren päiväkotiin. Ammatiltani oon lähihoitaja ja töissä dementikkojen kanssa.
 
Kiirusta tuntuu monella pitävän, kuten myös nyt itsellänikin. Koko kesä on ollu yhtä haipakkaa, juhlista juhliin, mut eikähän se kohta helpota:). Itse oon koko ens viikon menossa (johtuen kolmikymppisistäni:)), mut seuraavalla viikolla tapaaminen onnistuisi, jos on vielä innokkaita. Niin me asustellaan tosiaan kärjenmäellä ja ite oon töissä labra-alalla.
 
Täälläkin seinäjokinen 27-vuotias äiti etsii uusia ystäviä. Olen päivät kotona kahden pojan kanssa, joilla on ikää 2v 8kk ja 10kk. Eikä ole tarkoitus palata työelämään vielä hetkeen. Saa ottaa yhteyttä ja laitta viestiä tulemaan! :wave:
 

Yhteistyössä