Seiska Miss XL 2011!

  • Viestiketjun aloittaja OmanElämänMissi
  • Ensimmäinen viesti
"harmaa"
Pah. Lihavat ihmiset näyttävät mielestäsi vanhemmilta kuin laihat koska lihaville ei ole olemassa samanlaisia nykymuodin mukaisia vaatteita kuin laihoille.

He eivät näytä hyvältä muotikuvien vaatteissa mitkä on suunniteltu alipainoisille vaateripustimille ja kaikki mikä menee muotikuvien ulkopuolelle on ihmisten mielestä "vanhanaikaista" ja "mautonta". Ollaan kun lampaat muotibisneksen karsinassa. Bääbää!
Juu ei johu nyt vaatteista tämä mun huomioni.

Lihota ittes sellaseks 120-130kg, ja kato peiliin.Lupaan et näytät vanhemmalta ku oletkaan.
 
Ihan kummallisiin riepuihin puettu nuo naiset! Toisekseen, miksi ihmeessä monilla heillä on uimapuvun kanssa sukkahousut joissa on se vahvike yläosassa? Siis sellainen paksumpi housuosa. Karsean näköistä!
 
"vieras"
Ihan kummallisiin riepuihin puettu nuo naiset! Toisekseen, miksi ihmeessä monilla heillä on uimapuvun kanssa sukkahousut joissa on se vahvike yläosassa? Siis sellainen paksumpi housuosa. Karsean näköistä!
Joo katoin samaa. Tuntu vähän siltä, että niitten kuvauksissa ei oo pahemmin katottu mitään, kun "nää on vaan nää XL-kisat". Hirvee se sukkahousumoka, ja monilla ei ollu uikkareita aseteltu hyvin, kun tuli ruma makkara siihen lahkeensuuhun. Ja muutenkin karseita uikkareita ja asuja.
 
"vieras"
nro 12 on ainoa ikäänsä nähden edes ok kuosissa. ihmettelen vaan eikö noille nuorille tytöille tule mieleen laihduttaa jo oman terveytensä takia. kyllä uskon, että ylipaino pääsääntöisesti johtuu laiskuudesta eikä sairaudesta jos joku nyt tulee marmattamaan.
 
"vieras"
Mä olen aina ajatellut olevani samaa kokoa kuin tuo nro 5, siis ulkonäöllisesti. Painan kuitenkin 30kg vähemmän, joten ei taida olla mahdollista..? Tai sitten olen edestäpäin samanlevyinen, mutta olen aika littana. Ja tuo voi olla sivusta katsoen muhkeampi.... Hassua.
 
jjjoopa
[QUOTE="harmaa";23458587]No kylläpä vanhentaa.
Jopa sellaisia jotka näyttävät ikäisiään vanhemmilta.[/QUOTE]

No minä kai sitten olen se poikkeus tähän sääntöön. Alaikäisenä en koskaan päässyt baariin, kaksikymppisenä istuessani koulun käytävällä, terveydenhoitaja tuli hoputtamaan ysiluokkalaisten terveystarkastukseen. Nyt olen hippasta vajaa 26 ja helposti menen jopa alle kaksikymppisestä. Ja painoa siis aika tasan tarkkaan 100 kg.

Eli edelleen, kyllähän tuokin yksilöllistä on minkäikäiseltä näyttää.
 
[QUOTE="sondersson";23437605]Vitonen on kivan pirtsakan näkönen, kutosella tosi kauniit kasvot. Mutta ylipainosta en pidä. Kyllä noita vähän katsoo sillein että kylläpä tuo ja tuo olisi upea normaalipainoisena. Muotoja pitää naisella olla mutta ylipaino on epäterveellistä eikä siihen pitäisi ketään "kannustaa". Mä en kannata tällasia kisoja siinä missä en kannattaisi anorektikkojen kauneuskilpailujakaan.[/QUOTE]

Tähän yhdyn. Ei epätervettä painoa pidä ihannoida. XL-mallithan eivät oikeasti tuollaisissa mitoissa ole, vaan painavat anorektikkomallin 50 kilon sijaan esim 75. Viimeinen näytti olevan sen 76 kg, mutta pituutta vain 159, jolloin painoindeksi olisi 30, eli reippaasti ylipainoa hälläkin. Kun siis ne XL-mallit joita katalogeissa yms on ovat pitkiä, BMI tyyliä 23-27.
 
"Amanda"
Kyllä minusta kaikista eniten mallimaailmassa voisi pärjätä numero 5. Hyvä iho, kaunis sekä sopusuhtainen. Myös Mimmu on kaunis mutta en usko hänelle avautuvan kovinkaan montaa ovea mallisaralla tatuointiensa vuoksi. Hän kuitenkin sopisi hyvin burlesque yms kuvauksiin missä tarvitaan särmää. Hienoa että he ovat rohkeita naisia jotka uskaltavat muiden kyynisten kommenttien saralla näyttää suomalaisille että plussakoon nainenkin voi olla näyttävä ja tuoda itseään julki!

Jos voittaja pitää noista kaikista valita, se on 5 ehdottomasti. Perintöprinsessat 13 ja 10.
 
[QUOTE="huh";23437309]kyllä lihavuus vanhentaa, pakko myöntää.[/QUOTE]

Ylipaino ihan tutkimusten mukaan kyllä nuorentaa, varsinkin jos on pyöreät kasvot. Kenestä tahansa saadaan vanhemman näköinen. Esimerkiksi Selviytyjät-kilpailijat on aina vähintään 5-10 vuotta vanhemman näköisiä finaalissa kun heille on tehty ties mitä meikkausta yms.
 
[QUOTE="vuitton";23437356]Aika monella luki, että lenkkeilee, zumbaa, tanssii, ui joten tarkoittaako tuo sitten sitä, että ruokavalio on aika reilusti pielessä, kun ollaan kuitenkin noissa mitoissa?

Nro 13 on ehdottomasti paras![/QUOTE]

Ei vaan eihän se lihava laihdu jos harrastaa normaalia liikuntaa. Ja jos on siis lihavana aloittanut niin laihtuakseen pitäisi liikkua huomattavasti enemmän tai syödä vähemmän.

Normaalipainoinenkaan ei laihdu normaalilla liikunnalla ja normaalilla ruokapainolla vaan pysyy siinä samassa painossa.
 
Nanska
[QUOTE="vieras";23437018]Huh apua... luulis noiden naisparkojen ymmärtävän hävetä itseään eikä keikistellä noin ja nolata itseään.[/QUOTE]

Satun itsekkin olemaan tuollainen isomman luokan tyttö ja olin monta vuotta eristyksissä muista ja oloni oli kurja! kaikki hakkui sun muuta! Jos kerrankin kuuluu johonkin ja saa olla kaunis ja sellainen kuin vaaditaan niin miksipäs ei? Ja jos on kerta jotain mitä näyttää niin se TÄYTYY näyttää.
 

Yhteistyössä