seksi ei tunnu miltään

  • Viestiketjun aloittaja vauvan vanhemmat
  • Ensimmäinen viesti
vauvan vanhemmat
Hei... Onko keillään muilla pienen vauvan vanhemmilla ollut sellaista ongelmaa että seksi ei oikein tunnu miltään... on jotenkin tylsää jne.. Tai kyllä se tuolla alapäässä tuntuu, mutta vika on enemmänkin korvien välissä! Ei ole sellaista himokasta oloa, eikä intohimoa toista kohtaan!

Olen alkanut muistella ja epäillä, että onko minulla ja miehellä ollut alkuaikoinakaan sellaista palavaa intohimoa sängyssä!? Yhteen aikaan halusin miestäni niin vietävästi, mutta koska minusta on tuntunut ettei hän halua minua (vetoaa väsymykseen yms), on omatkin halut jotenkin vähentyneet ja seksin aikanakin mietin, että teeskenteleekö se mies nyt että on muka intoa piukassa, vaikka oikeesti se ehkä ajattelee että tulis nyt jo tuo akka että itsekin sais...

Seksiä on harvoin, ei edes kerran viikossa. Kurjaa, koska mieheltä en saa paljoakaan sitä muutakaan hellyyttä tai huomiota. Minä sitä seksiä enemmän haluan kuin mies.. Jotenkin hirvittää, että onko loppuelämä nyt tätä, näin latteaa fiilistä...? Tuntuu etten ole koskaan saanut kokeakaan sellaista "satumaista" huumaavan upeaa seksiä ja rakkautta mistä on joskus haaveillut...

Monet savovat että kyllä parisuhteessa tulee aikoja jolloin menee sängyssä vähän huonommin, mutta tuntuu ettei se tästä parantuakaan voi. Tunnen että mies on kyllästynyt vanhaan tuttuun ja ei se häntä voi ainakaan enempää alkaa kiinnostaa kuin mitä nyttenkään :( Tuntuu siltä etten vaan sytytä häntä enää.

Kamalaa kun meillä on alle vuoden ikäinen tyttö, ja nyt olen alkanut pohtia sellaistakin että jospa mies ei olekaan minulle "SE OIKEA", jospa meidän kemiat ei jotenkin kohtaa...jospa meitä ei olekaan luotu toisillemme? Onko sellaista ainoaa oikeaa edes olemassa...?!! Surullisena välillä mietin että jotakin toista naista mies varmaan haluaisi enemmän ja rakastaisi ja arvostaisi enemmän... Minä kyllä rakastan miestäni hirmuisesti ja Tahtoisin loppuelämän viettää hänen kanssaan, mutta... Haaveilen ja muistelen jatkuvasti seurustelumme alkuaikaa, jolloin olin miehelleni sentään jotain, ja hän oli minusta innostunut ja halusi minua... kumpa saisi sen tunteen takaisin!! Taitaa olla mahdotonta...
 
Oletteko kokeilleet lisämausteita? Uusia pieniä virkistäviä asioita? Toisen pientä hemmottelua?

Jos koko ajan miettii sitä ettei mikään tunnu miltään eivät toteutumat voikaan olla kovin huimia. Pitäisikö opetella rentoutumaan ja nauttimaan hetkestä? Toisen kosketuksen tuomasta hyvästä olosta.

Tiedän kyllä tunteen, ei se aina olekaan yhtä huumaa ja kulkee alloissa, mutta meillä pieni panostus on toiminut. Samoin se, että olen oppinut nollaamaan korvieni väliä nauttimisen ajaksi.
 
yritä olla miettimättä asiaa, eikä seksiä tarvitse harrastaa vain tavan vuoksi.
meillä lapsi kohta 8 kk ja seksiä on pystytty harrastamaan vasta pari kuukautta. väsymys painaa eli me tarvitsemme edes jonkinverran unta ennenkuin voimme miettiäkään mitään touhuamista, mutta sitten kun hetki on otollinen niin seksielämämme on suorastaan loistavaa. Hyvää se on ollut ennenkin mutta nyt mukana on jotain uutta kiihkeyttä. ilmeisesti puolen vuoden selibaatti teki miehelle hyvää...minua itseäni pelotti muuttuuko paikat miten synnytyksen jälkeen mutta koska mies kokee minun tuntuvan hyvälle ja minusta itsestäni tuntuu hyvälle niin olen lopettanut murehtimisen siitäkin asiasta.

anteeksi, ei ole tarkoitus kehuskella että meilläpä toimiikin vaan sanoa että älä turhaan mieti seksiä äläkä ota mitään stressiä, nukkukaa rauhassa ja keskustelkaa miehesi kanssa miten etenette asiassa. ja välillä iso halaus tai sylikkäin nukkuminen tekee enemmän terää kuin itse rakastelu. :hug:
 

Yhteistyössä