Seksi&lelut

Mieheni on alkanut kiinostua erilaisista seksileluista yhä enemmän ja enemmän. Olemme nyt yhden kiihottimen elokuvan hankkineet lähinnä esileikkiä varten. Käyttättekö muut minkäänlaisia värkkejä seksielämässänne? Kyllähän ne ihan kivasti pitkään kestänyttä suhdetta piristävät =) Jos on joitain vinkkejä kivoista leluista niin kertokaapa ihmeessä?
 
Miriam
Olemme mieheni kanssa katselleet lähinnä pareille suunnatuja seksielokuvia. Olemme saaneet niistä paljon vauhtia makuukammarin puolelle! Eihän niistä todellakaan mitään haittaakaan ole. olemme hankkineet niitä lähinnä verkkokaupoista, tuol on kivoja pareille tarkoitettuja leffoja http://www.toyheaven.fi
 
Pilviina
Leffoja on useampia. Nykyisin tosin niitä saisi säilyttää lukkojen takana etteivät joudu lasten käsiin. B)
Yksi tekovehjekin löytyy. Mieheni osti sen minulle noin 1.5 vuotta sitten. Ihan kiva vekotin onkin ja tuonut kummasti piristystä pitkään suhteeseen. Viime aikoina on kylläkin ollut hieman jäähyllä mieheni tultua kateelliseksi kumikaverilleni :D :D :D Vaaransa siis siinäkin :D :p
 
Itse pidän myös paljon noista "elokuvista". On se mukava välillä nostattaa tunnelmaa katselemalla niitä. :D Haluisin kyllä vielä sauvan hankkia, mutta en tiedä miten mieheni siihen suhtautuisi. Ei varmasti kannata ainakaan suurinta hankkia :)
 
Juu kovasti nuo lelut piristää! Meille on kertynyt useampiakin. Mies on joskus tavannut piristää mun päiviä käymällä ostoksilla...Kaikista paras keino on jutella miehen kanssa mitä mieltä hän on näistä dildoista yms. ja yksi hyvä konsti on antaa miehen "valita" niin eipähän tule kateelliseksi... :p
 

Yhteistyössä