Seksi on vaikeaa = lantionpohjalihakset liian treenatut?

Tää kuullostaa oudolta, tiedän, mutta onko kellään ollu ongelmia sen kans et on treenannu liikaa lantionpohjalihaksia?

Tilannehan on se, et exä aina valitti et seksi on ku heiluttais patonkia messuhallissa ja aloin sillon vuosia sit treenata lantionpohjalihaksia tiukentaakseni itseäni.

Nyt sitten tapasin uuden miehen jolla on ensinnäkin suurempi(=paksumpi) penis kuin exällä. Varsinkin peniksen pää on iso = penis on kuin tikkari. Seksi sinällään tuntuu hyvältä mutta mies kommentoi hämmentyneenä jälkeenpäin, että varsinkin mun orgasmin aikaan tunnun todella tiukalta ja puristavalta. Tämän takia miehen on vaikea liikkua. Välillä ratsastaminenkin tuntuu varsin... mielenkiintoiselta sillä penis tuntuu jokaiselta neliösentiltään sisällä ja liikkuminen on siinäkin asennossa hiukan vaikeaa. Eikä liukkarista oikeastaan ole juurikaan apua.

Olenkin nyt alkanut miettiä, onko mun lantionpohja treeni jotenkin tehnyt tän vai? On melkoisen hämmentävä tilanne molemmille, sillä kumpikaan ei mitään neitsyitä oltu kun alettiin olemaan. Ei sillä, seksi on mahtavaa, ihmetyttää vaan.
 
vierailija
Tuskinpa lantiopohjan lihaksia saa ns.ylikuntoon. Ehkä tilannetta värittää vain se, että olette vielä uusia toisillenne, jolloin tunnutte oudoilta ja ilmassa on pientä jännitystäkin, arkailua, mikä puolestaan tuo omaa lisäänsä tuntumaan.

Ja kerran seksinne sujuu hyvin eikä näemmä kuitenkaan mitään kipua tuota kummallekaan niin - jatkakaa harjoituksianne!
 
vierailija
Mä en oo viittiny ostaa herneit. Mut mun uudella muijalla on kans lihakset kondiksessa, en oo ennen tuntenutkaan tollasta ihanaa että tuntuu kunnon puristus.
Hän on aivan ihana ja iloinen.
 
vierailija
Eräs entinen tuttavani treenasi kerran pallinsa ylikuntoon ja tunki sitten messuhallissa tapaamansa naisen vaginaan munan palleineen. Pallit kuulemma kolisivat reunoihin ja se ei ollut kivaa.
 

Yhteistyössä