Seksiä apen kanssa

  • Viestiketjun aloittaja miniä
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja miniä:
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:
Alkuperäinen kirjoittaja miniä:
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Ei tulisi mieleenikään :LOL: Minkä ikäinen appesi? Entä sinä?
Appi 54, minä 21.
hyi jessus
Ai miten niin. Ootko kade kun et oo saanut kunnon miestä?
Mun ukossa ja apessa on eroa.. oon alkanut nähdä mieheni pikkupoikasena. Ei ole MIES.
Mutta hei, riittääkö sulle vaan suhde, jossa voi sekstailla satunnaisesti? Ja muu aika viettää sen pikkupojan kanssa. Mikset vaihtaisi suoraan appeen?
 
hyi
Alkuperäinen kirjoittaja miniä:
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:
Alkuperäinen kirjoittaja miniä:
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Ei tulisi mieleenikään :LOL: Minkä ikäinen appesi? Entä sinä?
Appi 54, minä 21.
hyi jessus
Ai miten niin. Ootko kade kun et oo saanut kunnon miestä?
Mun ukossa ja apessa on eroa.. oon alkanut nähdä mieheni pikkupoikasena. Ei ole MIES.
joo todella kade.lainaatkos appea vähän,ni pääsen MIEHEN makuun minäkin
 
Alkuperäinen kirjoittaja miniä:
Me muuten yritetään miehen kanssa toista lasta. Mun on tullut mieleen, et jos tuun rtaskaaksi en voi tietää kumman lapsi on, jos jatketaan sekstailuja. Mutta toisaalta, ukko ja appi on ihan samaa näköä, niin ainakaan ei paljastuis jos lapsi oisikin apen.


Tai tämän jälkeen saat toisen lapsen oman miehesi kanssa, joten toinen lapsistasi on miehesi ("isänsä" ) veli :eek: :eek: :eek: ( to be continued in the next episode)
 
miniä
Alkuperäinen kirjoittaja oikeesti:
tää ei voi olla todellista.kyllä joku nauraa makeasti "uskoville"
Kyllä tää mulle on todellista, ihan sama mitä muut uskoo ja ei. Mustana en tästä kerro.
Halusin vaan jakaa oman pikku salaisuuteni. Oon niin jännittynyt nytkin kun sain kivan tekstarin. Alkaa himot hyrrätä.
 
Aapee HOX! Luuletko, että joku tosissaan uskoo juttusi? Oikeesti TOSI huono provo, ja toivottavasti joku ei huomenna tunnusta itse tehneensä tätä, nimittäin tunnen myötähäpeää näin epäonnistuneesta provoilusta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja miniä:
Alkuperäinen kirjoittaja oikeesti:
tää ei voi olla todellista.kyllä joku nauraa makeasti "uskoville"
Kyllä tää mulle on todellista, ihan sama mitä muut uskoo ja ei. Mustana en tästä kerro.
Halusin vaan jakaa oman pikku salaisuuteni. Oon niin jännittynyt nytkin kun sain kivan tekstarin. Alkaa himot hyrrätä.
Alkaa himot hyrrätä, tästäkin jo näkee ettet oo tosissas. :LOL: :LOL:
Että nyt vähän skarppausta!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja miniä:
Alkuperäinen kirjoittaja oikeesti:
tää ei voi olla todellista.kyllä joku nauraa makeasti "uskoville"
Kyllä tää mulle on todellista, ihan sama mitä muut uskoo ja ei. Mustana en tästä kerro.
Halusin vaan jakaa oman pikku salaisuuteni. Oon niin jännittynyt nytkin kun sain kivan tekstarin. Alkaa himot hyrrätä.
Heh...joo ja minkä ikäinen tää sun appes lapsi, eli isänsä poika on, joka on siis sun mies? Ihanaa...suomalainen versio kauniista ja rohkeista =).

Jos ei provo niin jopa on vanhalla ukolla mennyt pasmat sekasin kun on päättänyt tuhota perheensä...yök.
 
miniä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta hei, riittääkö sulle vaan suhde, jossa voi sekstailla satunnaisesti? Ja muu aika viettää sen pikkupojan kanssa. Mikset vaihtaisi suoraan appeen?

Siksi et se ois katastrofi. Sitä paitsi en haluu sen kanssa naimisiin, me vaan sekstaillaan, en ees rakasta sitä tms. Osaa vaan antaa mulle sen mitä ilman jään ukon kanssa.
.
 
miniä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Heh...joo ja minkä ikäinen tää sun appes lapsi, eli isänsä poika on, joka on siis sun mies? Ihanaa...suomalainen versio kauniista ja rohkeista =).

Jos ei provo niin jopa on vanhalla ukolla mennyt pasmat sekasin kun on päättänyt tuhota perheensä...yök.
Mun mies on 24.
Appi ei oo mikään vanha ukko, vaan namu mies.
 
piparminttu
Harkitset miehesi kanssa 2 lasta.Älä pelleile hyvä ihminen ,jos tää teidän juttu totta.Eli pappa voisi olla lapsenlapsen isä.Jäät kiinni tuosta joskus kuitenkin.Älä leiki tulella.On väärin miestäsi ja anoppiasi kohtaan.Kun kiinni jäätte niin narahtaa tulet ja kovin.Sinuna kyllä mietteisin lopettamista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MEK:
Mun appiukko taputteli mua takamukselle (se loppui todella nopeasti ) ja se oli jo YÖÖÖÖÖK! Saatika sitten painiminen appiukon kanssa.... Hyi helvata!! :x :x :x
Hahaa, mullaki appiukko puristeli takapuolesta ym, noh, nyt on appiukko kumminki siirtyny autuaammille metsästysmaille. :xmas: Ei tartte enää sitäkään miettiä.
 

Yhteistyössä