seksielämä kuivuu(ko)??

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
pitääkö todella paikkansa että seksi kuivuu parisuhteen "vanhetessa"? Me ainakin vielä kolmen vuoden jälkeen harrastetaan erittäin kiihkeää seksiä vielä kolmen vuoden jälkeenkin...
 
Huom harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pitääkö todella paikkansa että seksi kuivuu parisuhteen "vanhetessa"? Me ainakin vielä kolmen vuoden jälkeen harrastetaan erittäin kiihkeää seksiä vielä kolmen vuoden jälkeenkin...
Noh, 3 vuotta ei ole kovin pitkä aika vielä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pitääkö todella paikkansa että seksi kuivuu parisuhteen "vanhetessa"? Me ainakin vielä kolmen vuoden jälkeen harrastetaan erittäin kiihkeää seksiä vielä kolmen vuoden jälkeenkin...
Ei tuo 3v vielä mielestäni mikään pitkä aika ole.
 
k
meillä ainakin se, että on kolme lasta on kuihduttanut seksielämää. enää ei ole aikaa ja monesti jos aikaa sitten olisi, on jo niin väsynyt että kumpikin haluaa vain nukkua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lenore:
Exän kanssa saatettiin vehdata parikin kertaa päivässä vielä 8 vuoden päästä. Mut se sitten vehtasi siihen päälle vielä muidenkin vaimojen kanssa :D
voi herraisä siunaa!
seksiriippuvainen(ko)??
Niinhän tuo taisi olla. Vai minuako tarkoitit? :D
Mutta siis, tuosta johtuen minun on välillä vaikea ymmärtää nykyistä miestäni, jolle riittää kerta viikkoon :xmas: Meillä se tosiaan hiljeni parin vuoden jälkeen...ei tosin minun tahdostani.
 
vieras
no me ollaan oltu yhdessä nyt vajaa 15 vuotta ja kyllä on kuivunut tai minun osaltani. Ei oikein sytytä katella ukon läskimahaa ja läskejä ja johan siinä halut hiipuu vaikka olenkin vasta 30.
 
nainen25
Alkuperäinen kirjoittaja Lenore:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lenore:
Exän kanssa saatettiin vehdata parikin kertaa päivässä vielä 8 vuoden päästä. Mut se sitten vehtasi siihen päälle vielä muidenkin vaimojen kanssa :D
voi herraisä siunaa!
seksiriippuvainen(ko)??
Niinhän tuo taisi olla. Vai minuako tarkoitit? :D
Mutta siis, tuosta johtuen minun on välillä vaikea ymmärtää nykyistä miestäni, jolle riittää kerta viikkoon :xmas: Meillä se tosiaan hiljeni parin vuoden jälkeen...ei tosin minun tahdostani.
minä voisin harrastaa seksiä myös vaikka joka ilta ja monta kertaa päivässä.. miehelle riittäisi kerta pari viikkoon..

 
rakastunut
5 vuotta oltu yhdessä ja viime aikoina seksi tuntunu paremmalta kuin koskaan... läheisyys tuntuu uskomattoman hyvältä nykyään. Muutenkin meän välinen suhde on lähentynyt vuosien saatossa.
 

Yhteistyössä