seksistä...

koska te ootte alkanu harrastaa seksiä synnytyksen jälkeen? ootteko käyny ensin jälkitarkastuksessa ja vasta sen jälkeen? mulla on synnytyksestä nyt kolme viikkoa mennyt ja paikat on jo kunnossa eikä tunnu kipeiltä. jälkitarkastukseen on aikaa vielä kuus viikkoa, täytyskö silti odottaa et on käyny sielä ensin.. jälkivuotoa tosin on vielä jonku verran mutta sekään ei ole ollut runsasta koko aikana. onko suositeltavaa kuitenkin että käyttää kondomia jos jälkivuoto ei ole vielä loppunut?
 
Mä olen nyt ehkä tosi huono vastaan mutta vastaan kuitenkin =) Synnytin sektiolla ja sikäli paikat ei alapäästä edes ollut kipeet. Meillä oltiin petipuuhissa viikko synnytyksestä...jälkivuotoa oli vielä...kerran käytettiin kumia mutta se on niiin hankalaa että jäi sekin... Kyllähän ne ainakin kumia suosittelee jos ei heti toista halua ja onhan niistä bakteereistakin ehkä normaalia enemmän haittaa...mutta minkäs teet kun ei jaksa odottaa :saint: ...ja hengissä ollaan :heart:
 
Noin kolmisen viikkoa synnytyksestä, ei odoteltu jälkitarkastukseen. Tulehdusriski on suuri jos on jälkivuodonaikana ilman kondomia.
Mulla tehtiin aikas iso viilto tuonne alapäähän sekä ulko, että sisäpuolelle, mutta hyvin varoen aloitettiin ja pikkuhiljaa alkoi tuntua ihan kivallekkin!
 
anu
meillä oli seksiä vasta 3kk synnytyksen jälkeen.vuoto kesti 7vk ja ei kyllä haluja ollut tippaakaan.mies ymmärsi ja jaksoi hyvin odottaa,ja pystyyhän sitä nainen tekemään miehelle jotain kivaa jos itse vuotaa ja haluaa kumminkin tuottaa miehelle mielihyvää....! :hug:
 
krisse-80
Pari päivää vajaa 3 viikkoa synnytyksestä alotettiin ne hommelit. Mulla ei ollu ku pari tikkiä, joten sillon jo jotenkuten onnistu, vähä kirpas toki. Mutta en siis oottanu jälkitarkastukseen. Ja kumia käytettiin tietysti.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2006 klo 09:48 mimma kirjoitti:
mä tässä pohdin et josko sitä uskaltas kokeilla kohta.. tuntuu paikat jo normaalilta.. haluja on ollu siitä asti ku tulin laitokselta että ei jaksais enää odottaa :ashamed:
me aloitettiin seksi n kuukausi synnytykstä, mutta paikat alkoivat tuntumaan ns. normaalille vasta reilu vuosi synntyksestä!
 
Taidettiin alottaa jonkun ajan päästä jälkitarkastuksesta ja kannattaa käyttää kondomia. Ne on kamalia ne tulehdukset, jos semmosen saa. Ei minullakaan niin kovin kipeä ollut alapää missään vaiheessa synnytyksen jälkeen (vaikka alakautta synnytinkin), mutta silti kesti noin 8 kuukautta, ennen kuin tuo touhuilu alkoi tuntua entisenlaiselta... :whistle: :)
 
me kokeiltiin eilen illala ensimmäistä kertaa mutta tuntu vähän kipeelle ku tuli syvemmälle. ihan niinku siä ois tökkässy joku vastaan eikä ois mahtunu... sellanen tunne. onnistuko teillä muilla heti kunnolla vai pitikö ensin muutama kerta touhuta et onnistu aina vaan paremmin?
 
koiraharrastaja
;) Ei meillä jakseta ootella jälkitarkastusta, täällä se tehdään 10-12 viikkoa synnytyksen jälkeen...Toisen, kolmannen ja neljännen jälkeen meni 1-2 viikkoa, esikoisen jälkeen 4 viikkoa. Tosi nopeasti olen toipunut, muiden kuin esikoisen jälkeen. Ehkäisynä tietenkin kondomi, koko imetysajan, kun ei minipillerit tai kierukka sovi.
 
mites te ketkä aloitatte seksin pian synnyttämisen jälkeen,haluttaako teitä vai muuten vain kokeilette miltä tuntuu?mulla 10kk synnytyksestä ja ei tee kyllä mieli tippaakaan...!neuvoja miten saisi halut palaamaan??? :heart: :heart:
 
Meillä meni 6kk kunnes uskalsin koittaa seksiä. Oli sen verta hirvee synnytys etten ois voinu kuvitellakkaan kuin vasta tuon puolen vuoden päästä :eek: . Alapää oli tosi huonossa kunnossa, häntäluu mukaanluettuna...ja kipeä yhdynnässä yli vuoden ajan. Nyt poika 3v3kk ja vieläkin tuntee välillä ettei kaikki ok :eek:
Jälkivuodossa kannattaa käyttää kondomia ettei tulehdu.
 

Yhteistyössä