sektio ja autoilu

  • Viestiketjun aloittaja help
  • Ensimmäinen viesti
help
Mulle on tehty vähän aikaa sitten sektio ja tiedän että autolla kolariin joutuminen on vaarallista.Mietinkin tässä että milloin arpi on niin vahva että on turvallista sektion jälkeen autoilla?
Riittääkö pari kuukautta vai...?
 
Ei kun vasta 1 vuosi 3 kuukautta 2 päivää ja 9 tuntia....

yhtä lailla voi liukastua postia hakiessasi ja siinähän se haava oli. Tuleehan jotkut raskaaksikin pian sektion jälkeen ja synnytys voi koittaa reilun vuoden jälkeen.

Maailmassa on paljon suurempiakin pelkoja pelätä.
 
ap
mulla ei itselläni ole autoa,eikä tarvetta nousta auton kyytiin,kunhan kysyin uteliaisuuttani.
Ja mun mielestä ei ole mitään huvittavaa siinä jos pitää huolta itsestään ja kuinka todennäköistä on kolaroida: en pyytänyt siitäkään mitään kommenttia-urpo:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:
ei oo tosi... mitäs jos ihan heti vaan lähtisit ajelemaan..voi se arpi muutenkin aueta ja kuinka todennäköistä on että joudut kolariin? haloo
Heti, kun kivuilta kykenin lähdin autoileen. Ihan tosi.

Voihan se ratketa kävellessäkin, voihan se ratketa sohvalta noustessa, voinhan mää kaatua portaissa, voinhan törmätä vaikka naapurin ämmän kans ihan vaan jalkaisinkin. Voinhan mää nauraa haavani selälleen tai yskiä tikit kattoon.
 
saara
inhottavaa kun nauretaan ja mitätöidään toisen kysymyksiä vain siksi ettei ole sattunut tulemaan itsellä mieleen.
Mistä se kertoo? siitä varmaankin, että OMA maailma ja kysymykset on niitä TÄRKEIMPIÄ, muille saa nauraa.
Voi voi miten pikkusieluista voi ihmisen elo olla heikoimmillaan.
 
ei leikin asia
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
joo,mä kanssa ihmettelen mitä mulkeroita täällä vastailee.Onneksi pari normaalia-ei kyr*ä otsassa:)Kiitty
mulla on muuten itsellänikin ollut tämä sama pelko mielessä, kun kolme sektiota takana ja istun auton rattiin ja laitan turvavyö kiinni.
Siinä kolaroidessa on mittasuhteiltaan P.A.L.J.O.N suuremmat voimat kyseessä kuin jos vaikka kaatuisin pihalla.
Kolarissa, pienessäkin peräänajossa vaikka, haava repeeä melko varmasti aivan samantien.
Ei ole hengenlähtö varmaan silloin lähellä.
Kaatumisissa ym törmäilyissä tod.näk paljon pinemmät vauriot.

Miettikääs vähän ihan hetken hiljokseen mistä tässä on kysymys, Ihan oikeasti siis.
 
yksi harmaa
No jos et istu auton kyydissä kuin tarpeen tulleen,niin luulisi että voit tehdä niin jatkossakin: )
2viikkoa sanottiin myös mulle että olisi syytä välttää autossa olemista,kolarivaarasta ei puhuttu mitään.
 
pässi
Heti sairaalasta päästyä ajoin, eli viikko sektiosta. Ei annettu mitään ohjeita auton ajosta, ainoastaan nostelusta ja muusta rehkimisestä. Eiköhän jokainen oman vointinsa mukaan tee sitä mitä pystyy.

(ja autolla on aina vaarallista joutua kolariin, oli leikattu tai ei.....)
 
demi
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mulla ei itselläni ole autoa,eikä tarvetta nousta auton kyytiin,kunhan kysyin uteliaisuuttani.
Ja mun mielestä ei ole mitään huvittavaa siinä jos pitää huolta itsestään ja kuinka todennäköistä on kolaroida: en pyytänyt siitäkään mitään kommenttia-urpo:)
Tyhmää nauraa, kyllä tollanen haavan repeeminen ois pelottavaa. Mä en ees tienny tollasest autoilujutusta, onneks, oisin muuten pelänny kaikkea mahollista, pelotti pelkästään valella sit haavaa vedellä, kääntyä sängys tms...
 

Yhteistyössä