sektio nukutuksessa?

  • Viestiketjun aloittaja ''
  • Ensimmäinen viesti
mulle tehty molemmat sektiot nukutuksessa, ensimmäisellä kerralla ei puudutus toiminut ja toisella kerralla alko tuntua kipua kesken leikkauksen ja sit nukuttivat hetkeks että saivat vauvan pihalle. molemmista toivuin todella nopeasti
 
vieras
hätäsektio tehtiin nukutuksessa. olo oli aivan kaamea heräämössä, vapsisin ihan kamalasti ja koko kroppa kramppasi, johtui kuulemma siitä että jouduttiin nukuttamaan niin nopeasti kun oli kiire :|
 
vieras
hätäsektio vauvan sydänäänten laskun takia (terve vauva syntyi). Nukutuksesta toivuin hyvin lukuunottamatta yhtä oksennusta siinä heräämisen yhteydessä koska olin juonut mehua ennen sitä.

sektiostakin hyvin. pari kolme ensmmäistä päivää olivat pahimmat. ja pystyyn tekivät haavan, paranee kuulemma paremmin.
 
vieras
http://fi.wikipedia.org/wiki/Yleisanestesia

Potilas ei ole unessa, koska unessa pystyy reagoimaan kipuun, mutta potilas ei ole varsinaisesti koomassakaan. Itse asiassa anestesiatilasta tiedetään suhteellisen vähän. On yleistä, että vaikka tietoisia muistikuvia ei jää, potilas saattaa nähdä unta kivusta.



Jep.. mua ei sitten nukuteta koskaan..........
 
Mimmi
Tehtiin elektiivinen sektio, kaikki meni hienosti, tosin tunsin leikkauksen alussa pientä kipua, en tiedä toimiko puudute vielä silloin, lääkärikin ihmetteli. Siis ei nukutettu.
 

Yhteistyössä