sektion jälkeen tunnoton kohta

Sektiosta on runsas viikko ja tajusin että arven päälle jäänyt turvonnut makkara on myös tunnoton. Nipistäminen ei satu ollenkaan.

Edellisestä kerrasta en tälläistä muista, joten nyt tämä huolettaa todella paljon.

Miten muilla?
 
mulla sektiosta nyt reilu 5kk ja edelleen on tunnoton tuo haava kohta ja lääkäri sanoi,että saattaa tunnotomaksi jäädäkkin. se makkara mulla edelleen kipeä eli se ei tunnoton,mutta muuten tuo iho siiltä ympäriltä.
mutta siis ihan normia varmastikkin :hug:
 
Minulla takana neljä sektiota, viimeisimmästä reilu vuosi, ja edelleen on arven alueella useita täysin tunnottomia kohtia. Ihan normaalia on, sanoi lääkäri. Tunto ei ilmeisesti palaudu enää koskaan. Jos sinulla arven kohta on muuten siisti eikä punoita niin en usko että syytä huoleen on.

Onnea vauvasta! :flower:
 
Mulla sectiosta on jo kohta 8 vuotta aikaa, ja niin kauan kuin siinä tuntui se sellainen "sauma kohta" se sauma oli tunnoton.. Nyt koitin kokeilla, mutta kun pullottaa jo niin tuo masu ettei juuri muutenkaan tunnu.. :LOL:

Mutta tosiaan siis silloin jo lääkäri sanoi että se voi tosiaan tuntua tunnottomalta pitkäänkin..

mom44 rv20+4 X2
 
Minulla esikoinen syntyi sectiolla vajaa 4 vuotta sitten ja tunnottomuus on tullut jäädäkseen alavatsalle. Pientä siihen verrattuna että samalla sain ikävän vaivan eli en tunne pissahätää laisinkaan vaan pitää muistaa vaan käydä vessassa tai oppia tuntemaan hätä uudella tavalla niin kuin lääkäri neuvoi....onneksi ei sentään ole virtsankarkailua mutta kuitenkin.
 
Mulla sektiosta "vasta" kohta 6kk ja arven kohta tunnoton. Tuosta pissahädästä samanlaisia tuntemuksia kuin aukkiksella.... Tuntuu siis jotenkin eri tavalla kun ennen, joten kyllä siellä jotkut hermot ihan oikeesti on menneet :|
 
Mulla sektiosta 2 vuotta ja edelleen on arven yläpuolinen alue pintatunnoton. Välillä häiritsee ja välillä taas ei. kohta edessa todennäköisesti toinen sektio.. saa nähdä meneekö sen seurauksena pahemmaksi vai pysyykö samanlaisena..

Minzki&mönkiäinen Rv 36+6
 
Mulla sektiosta 3,5v ja arven yläpuolinen makkara ( jäi vatsanpeitteet rullalle :kieh: ) on koskettaessa välillä tunnoton ja välillä arka B) Ei kuulemma syytä huoleen. Useimmiten kyllä on tunnoton, voi olla että tää raskaus sitä venyttää ja saa araks :D

rv 37
 

Yhteistyössä