Selätin, onko kenelläkään sitä?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"ÖÖÖÖÖÖ"
Markkinoilla on paljon edullisempiakin ja monimuotoisempia tuotteita kuin selätin. Cittari myy ihan prikulleen samaan tuotetta kuin selätin,mutta ilman selätin tarraa, hintaan 39,90€. Älä maksa turhasta :/// Muutenkin tuntuu olevan aika omintakeista toimintaa ko. yrityksessä....
 
Jonnanen
Ostin Selättimen maikkarin mainoksen takia ja olen ollut siihen tosi tyytyväinen. Kivat ohjeet ja pakkaus tosi style suomalaisin tekstein ja kuvin. Oon sitä mieltä että laadusta kannattaa maksaa:)
 
"pöh"
[QUOTE="Risto";28382365]WELLMEN OY on rekisteröinyt tavaramerkin ja sillä on suomalainen mallisuoja.[/QUOTE]

eihän tolla mitään mallisuojaa ole? väiteasia vireillä.... vai onkomuka samaasia??
 
harjanvarsi
Selätin

Aivan huikea tuote. Tai siis täysin käsittämätön.

60 €

Vaikka kuinka lueskelin tuotteen kotisivuja, en keksinyt mitä lisäarvoa tämä lätkä omaa verrattuna 1,90 € maksavaan harjanvarteen.

Osta tuollakin rahalla mieluummin jotakin ihan muuta.
 
"Pirkko"
Ei tuossa härpäkkeessä ole mitään ainutlaatuista. Kiinasta saa tilattua vaikka kotiovelleen hintaan 2 euroa kappale kun tilaa 1000 kpl erän! Niitä sitten myymään 20 euroa kappale eteenpäin. Eli, tehdas ei noita tappiolla myy ja jos se pystyy niitä 2 eurolla toimittamaan niin miettikääs mitkä tuotantokustannukset. Ei ole erikseen aitoa ja kopiota tuota kitkuttimesta, Suomessa eräs yritys on rekisteröinyt tuotenimen jota tuosta laudasta käyttää.
 
Itse ostin kirpparilta kympillä. Muutaman viikon ajan ehdin "veivata" ohjeiden mukaan 5 minuuttia päivässä, mutta sitten sairastelu pilasi hyvin alkaneen putken. Sanon kuitenkin, että olin huomaavinani parannusta ryhdissä, sekä selkä- ja vatsalihaksien "tukikorsetissa".
 

Yhteistyössä