Selkään sattuuuu!!!

Pakko valittaa nyt... Alotin työt päiväkodissa pari kk sitten ja koko ajan on ollut ongelmia selän kanssa (aikasemmin ei mitään mainittavia vaivoja). Selkä on kuvattu ja siellä oli parissa kohtaa jotain muutoksia rinta/lannerangassa ja nyt oottelen mahdollista magneettikuvausta. Nyt se kipu vaan oon jatkuvaa, missään asennossa ei oikein oo hyvä ja varsinkin oikeelle puolelle säteilee sääreen asti |O
Liikkuminen on kieltämättä jääny viime aikoina melko vähiin ihan ajan puutteen takia. Äsken kokeilin josko tolla cross trainerilla vähän kuntoilis, mut joka polkaisu koskee |O Eikä muuta ku Voltarenia huuleen... Alkaa vaan todella ahistaa koko selkäkipu...
Onko kellään vastaavanlaista vaivaa? Onkohan syy mahtanut selvitä? Minkälainen hoito? yms... Kiitos kun sain purkautua vaivoineni! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja sypris:
Kyllä on ollut selkä monta vuotta kipeä,mutta en ole lääkärin luokse menny.Levolla saan sen asettumaan ja välttämään kumrassa tehtäviä hommia ja seisomista.Nytkin pitäs käydä pikku lenkki kävelemässä ,se helpottaa. :snotty:
Miulla kun ei oikein nyt auta edes lepo :( Yöt aika tuskallisia, kun ei kunnolla pysty kääntämään kylkeä...Sitten tuo jalkojen puutuminen ja säteily noihin koipiin vähän mietityttää...

 
Alkuperäinen kirjoittaja sypris:
Minulla ei koske pitkällään rasituksessa vain,sulla on tosi paha homma,hakeudu hoitoon niin pian kuin mahdollista. :wave: Jeps; lähden nyt kävelemään ,mulle saa laittaa yv,jos se helpotaa,kun saa jollekin kertoa. :wave:
Jep... Oon tosiaan jo pari kertaa lääkärissä käyny ja perjantaina fys terapia... mut kiitokset siulle ja hyvää lenkkeilyä! :wave:

 

Yhteistyössä