selvis syy mun kutinaan..

ketään kiinnosta mutta kerron silti :D mulla on ollu jo toista kuukautta paha ihottuma joka kutisee niin että järki lähtee,no tänään kävin lekurissa ja oon altistunu mustalle hiusvärille sekä vaatteiden mustalle värille joissa kummassakin on samaa myrkkyä joku f:llä alkava se aine oli ja en saa enää käyttää mustia vaatteita,varsinkaan puuvillaisia,silkkisiä,pellavaisia tai missä on tekokuituja :eek: ei ookkaan vaikee löytää uusia vaatteita ja mulla sattuu olemaan oikeestaan kaikki vaatteet mustia :/
aika tiukkaa tekstiä tuli lääkärin suusta sano että jos joku muuta väittää on väärässä että se aine altistaa syövälle ja vielä ei oo keksitty turvallista hiusväriä yms...ja että en sais värjätä hiuksia että tuloksena voi olla että mulla on monta kuukautta silmät muurautuneena,en tiiä sitte yrittikö se oikeesti vaan pelotella vai miten mutta kaikkea sitä pitää olla prkl...
 
:wave: mun veljellä on sama,on allerginen siniselle ja mustalle.(tosi kiva 14vuotiaan löytää omanmieleisen värisiä vaatteita)
ihotautilääkäri kans painotti ettei kannata lähteä leikkimään noiden kanssa.
tsemppiä vaatekauppaan,nyt vaan keltasta ja punasta hamosta päälle B)
 
The titityy
Sitä voi olla allerginen monille sellaisille jutuille, mitkä ei tulisi mieleenkään että voisi allerginen olla.
Itse olen allerginen kosmetiikka-aineiden tietyille säilöntäaineille.
Kauhea syynäys shampoohyllylläkin kaupassa että mitä voi käyttää, tunti lukea pienellä painettuja tuoteselosteita. :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 22:20 The titityy kirjoitti:
Sitä voi olla allerginen monille sellaisille jutuille, mitkä ei tulisi mieleenkään että voisi allerginen olla.
Itse olen allerginen kosmetiikka-aineiden tietyille säilöntäaineille.
Kauhea syynäys shampoohyllylläkin kaupassa että mitä voi käyttää, tunti lukea pienellä painettuja tuoteselosteita. :/
no ei mullekaan ois tullu mieleenkään että oisin ollu just esim hiusvärille allerginen oon kuitenki vuosia värjänny hiuksia,mutta ei kuulemma kato sitä se vaan tulee yhtäkkiä...ja se mua eniten rassaa ku vaatteet pitäs uusia,mulla on oikeestaan alusvaatteistä lähtien kaikki mustaa,joku muutama hassu paita on punanen tms...no täytyy sulatella rauhassa tätä juttua...
 
Siskon poika on allerginen itikoille, tai niiden pistoille. Nyt kun se on jo koululainen niin se on lievittynyt mut leikki-ikäisenä jo muutama pistos vei sairaalaan. Arvaa oliko kiva pitää lasta kesäsin pitkähihaisissa ym... Ja iltasella ei ollenkaan saanut mennä ulos.... :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 22:27 Viblsp kirjoitti:
No ohhoh, aika jännä juttu. :D Mullaki menis vaatekaapin sisältö aika pitkälti uusiksi.
nii-i ja mä haluun jupista vielä sen verran että ku noi mun kaikki vaatteet on just semmosia mun mielestä ihania ja hyviä päällä jne,muutenki kauhee homma aina ettiä vaatteitä ku on tota ylimäärästä kertyny,mikäs siinä jos ois hoikka ni voisit vetää vaikka neonkeltasta päälle,no ei sentäs mutta mä en tunne oloani kotosaks oikeen muissa väreissä..
 

Yhteistyössä