Seppälän kupongit???

  • Viestiketjun aloittaja harmailija
  • Ensimmäinen viesti
minna
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis onko toi missä oikee päivämäärä ihan samannäköinen kuin oikea kuponki oli? Värit jne? Itse huomasin eilen jollain olevan jotain 1 euron kuponkeja mutta ne olisvat ihan vaaleita.
Tietääkö joku/voisiko vastata?
Vaaleusaste riippuu tottakai ihan siitä, onko kuponki tulostettu mustalla vai väripatruunalla, ja miten tummaksi printterin asetukset on määritelty...
Värillä ei ole tässä tapauksessa mitään väliä.
 
Täysikuuna kirjautunut
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko joku jo käynyt ostaa tolla tulostetulla kupongilla missä oikee päivämäärä, kelpasko?
Kyllä kelpas! Äsken kävin ja ostin todella eurolla paidan, epäilin kyllä. Huomiseen voimassa, yksi/asiakas!
Ihan huvikseen ajelin pyörällä päivälenkin, mutkan kautta noin 16km!
 
Täysikuuna kirjautunut
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja TiminÄiti:
Mä olen ostanut jo 40 vaatetta seppälästä :whistle: :whistle: :whistle:
Puolet on joululahjoja ja puolet ostin itselleni :D :whistle:

Huomenna vielä käväsen .

Ja pokka pitää vielä?
Mitäs kesävaatteita ajattelit antaa joululahjaksi?
Alennuksessa olevia kesävaatteita sillä kupongilla saa.
En kyllä ilkeis juosta neljääkymmentäkertaa, mutta kuka mitenkin!
Isoille lapsille jaoin parit setelit niin saavat käydä katsomassa löytyykö. Eivät olleet itse noita honanneet, onneksi "vihmerä" mummi!
 
Onneks tulostin eilen enkä leikannut niitä kuponkeja... Oli meinaan eräs kassatäti aika tiukka siitä että ei saa olla kopioituja, pitää olla eilen tulostettu ja että vain yhden saa käyttää. No, kolme sain käytettyä :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ninttu83:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Just tulin keikalta ja vaatteet maksoi noin 600 euroa ja rahaa meni 31 euroa.=)
miten oot voinu saaha 31 tuotetta päivässä?vai onko iso perhe? :)
Kävin kahtena päivänä peräkkäin ja oli neljä lasta mukana.Eka päivänä kahdessa ja tänään neljässä seppälässä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Onneks tulostin eilen enkä leikannut niitä kuponkeja... Oli meinaan eräs kassatäti aika tiukka siitä että ei saa olla kopioituja, pitää olla eilen tulostettu ja että vain yhden saa käyttää. No, kolme sain käytettyä :whistle:
Ei ne voi mistään tunnistaa onko ne kopioituja vai tulostettuja. Me saatiin 12 vaatetta, ja mä sain KOLMET KENGÄT! :wave: :D
 

Yhteistyössä