Serenaan raskaana?

Ootteko olleet raskaana serenassa pulikoimassa? Nyt menossa raskausviikko 32..
Olis niin huippumukavaa mennä, mutta uskaltaakohan sitä mennä ja mihin uskaltaa mennä ettei vaaville satu mitään.. Oonko vähän hysteerikko :LOL: :kieh:
 
meija
Mee vaan, mä olin Puuhamaassa noilla viikoilla ja laskin vesiliukumäkiä ihan täpöillä, pyöräilin vielä viikolla rv 38 sekä saunoin päivää ennen laskettua aikaa :)
 
vieras
No en menis! Turhan pöpöaltis paikka on. Itse olin raskaana viime kesän lopulla ja jätettiin serena väliin, kun siä muhii kaikkea. Plus että en tosiaan ottais riskiä että kieputan itteäni siellä ja vauvalle sattuiskin jotain.
 
Runsas vuosi sitten olin Nokian Edenissä ja siellä suihkutiloissa eräs nainen kertoi lasketun ajan olleen jo kolme päivää sitten ja kokeili josko uinti ja muu vesiliikunta käynnistäisi synnytyksen...
 
Mä olin maauimalassa jotain rv32, kaveri oli et miten voit, ei raskaana voi käydä uimassa, ei hänkään käynyt! Olin vähän erilainen ja kävin, vielä päivää ennen synnytystä.. Joten sinun päätettävissäsi!
 
xx
Kerran olen käynyt kääntymässä.. ei siellä ainakaan mikään miellyttävä tuoksu ollut + paljon juuri venäsäisiä.. mistähän lie Vintiöillä tullut idea tuohon pätkäänkin.. ;)
 
Oon mä uinut raskaudet läppeensä ja joissain vesiliukumäissäkin pikkupömpön kanssa. En tiedä miten uskaltaisi hurjimpiin mennä, kun niissä tulee veden voiman aika kovaan vastaa, että käykä vesi mahaan vai ei. Mut kyl niihin loivimmista voi ihan turvallisesti mennä.
 
Uimista ainakin neuvolatäti suositteli :) Sano vaan että ei saa mennä semmosiin paikkoihin missä on poreita ja vesi tulee paineella alapäähän.. Mietin vaan noita liukumäkiä :D Huomenna oltais menossa puuhamaahan, mutta sielä tuskin mitään hurjia mäkiä edes on :)
 
En usko että on sen kummemmin pöpöjä kuin ihan normi uimahallissakaan :) Kyllä mun mielestä voi mennä kunhan poreisiin ei mene... Jostain luin että olis pöpöalttiimpaa olis... Enkä tiedä onko ne mäet ym. kovin turvallisia masulle mutta toki muuten voi pulikoida vaikka niissä aalloissa sitten :D
 

Yhteistyössä