Serkulle syntyi eilen keskonen, 750g.

Serkun vaimolla paha raskausmyrkytys, joutuivat sektion tekemään eilen, pieni prinsessa painoi 750g syntyessään. Kuulemma äiti ja tytär voivat hyvin! Elokuussa olisi ollut laskettu aika. Nyt sormet ja varpaat ristissä ettei mitään takapakkia tule.... :heart:
 
Nyt tämä pieni tyttönen on saanut aivoverenvuodon, lääkärit kuitenkin toiveikkaita.

Onkohan kuinka yleistä? Mitä kaikkea onkaan vielä odotettavissa?

Ja tänne loppuun, tiedättekö mistä saisi ostettua oikein pieniä vauvanvaatteita? Olin kyllä jo aiemmin lähettänyt heille vauvanvaatteita mutta tämä pieni ei kyllä sitä kokoa tule tarvitsemaan vielä pitkään aikaan.... :/
 
Voi pientä! Toivottavasti jatko sujuu kuitenkin valoisammissa merkeissä.

Mun mielestä Stockalla on jotain alle 50cm vaatteita ja Bebes myy niitä myös (sekä kauppa että nettikauppa). Ja nettikaupoista varmaan löytyis kanssa muistakin.
 
Vaatteista
H&M myy keskosten kokoja. On paljon edullisempia kuin Stockmannin keskosvaatteet. HenkkaMaukan vaatteet vaan usein loppu kun niitä ostetaan yleisesti nukenvaatteiksi hintansa takia.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 11:35 Wilma-73 kirjoitti:
Nyt tämä pieni tyttönen on saanut aivoverenvuodon, lääkärit kuitenkin toiveikkaita.

Onkohan kuinka yleistä? Mitä kaikkea onkaan vielä odotettavissa?

Ja tänne loppuun, tiedättekö mistä saisi ostettua oikein pieniä vauvanvaatteita? Olin kyllä jo aiemmin lähettänyt heille vauvanvaatteita mutta tämä pieni ei kyllä sitä kokoa tule tarvitsemaan vielä pitkään aikaan.... :/
voi itku, toivottavasti pikkuinen toipuu! suojelusenkeleitä hänen vierelleen!
 
hui,meillä la myös elokuussa ja ihan rupesin miettimään että "näin aikaisin " syntynyt...onhan näitä viikkoja jo kohta 30 mutta vielä on liian aikaista.
toivotaan että tyttö on sinnikäs eikä äidin pää sekoa huolesta !!
 
minä vain pikkuinen
meillä myös synty tyttö 630g 3,5kk etuajassa...nyt on täyttänyt 4w ja keskosuudesta ei ole mitään jäljellä.normaali nuori neiti on.toivottavasti kaikki menee hyvin.vaikka raskasta aikaahan tämä tulee olemaan :hug:
 
pikkuruinen harmaana
ja on päässyt jo kotiin! :)
Mä painoin kans syntyessäni n.800g, ja lääkärit oli ihan ihmeissään kun niin hyvin kasvoin ja kehityin.. Siis jo lähes 30 vuotta sitten.
 

Yhteistyössä